1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa om 1 uur kwam het eerste persbericht naar buiten.. ik heb vanmorgen om 10 uur besteld dus.. en bovedien, alsof ik met gespitste oren naar het nieuws ga luisteren als ik een tv koop om te zien of er een aanklacht wordt ingediend.. beetje overdreven lijkt me

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat formulier wel lang zeg om in te vullen...

3. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie hebben nu allemaal dat formulier ingeleverd dan? en wat hebben jullie er in bericht..?

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zoiets onlangs ook bij bol.com gehad.

Daar stond NFS: Carbon voor de 360 op voor 30 euro.
    Bij bevestiging en overal stond ook Carbon.

Opeens krijg je pakketje thuis met Most Wanted Classics... kan je dan weinig tegen doen. Heb het retour gestuurd.

Ik denk dat als er een landelijke site komt, en daar 100-den zich samen sterk maken, Otto moeilijk eronderuit komt.
    Die waardebon van 20 euro is leuk, maar daar worden ze zelf alleen maar rijker van! Ze willen het simpel laten verdwijnen, maar wij vinden van niet!

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    formulier is 5 pagina's, ik ga er niet aan beginnen nu ik wel doorheb dat ik toch geen TV krijg. Bovendien weet ik niet eens wat ik precies moet invullen

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Een overeenkomst die is tot stand gekomen onder invloed van dwaling en bij juiste voorstelling van zaken niet zou zijn gesloten, is vernietigbaar"
    6:228 lid 1 BW

Bespaar je de moeite ..

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Bespaar jij je sarcastische opmerkingen. Je zit alleen maar tegen ons te zeuren.
    Ga naar andere topics ofzo :{

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kneus, ik geef alleen maar aan waarom je geen poot hebt om op te staan. |:-
    Je komt over als een klein kind dat zijn snoepje niet krijgt en daar recht op denkt te hebben. :{

9. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    zo is het toch ook

:+

10. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Be sweet, iedereen zegt ook dat ze er niet vanuit gaan dat ze het krijgen, maar het natuurlijk mooi meegenomen is als OTTO iets ter compensatie (moet) brengen. :)

Give us a break :+ van de week is het allemaal opgelost en kan iedereen met de gratis ChupaChup spelen die we hebben gekregen :+

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daar kon je wel wat aan doen! Je had moeten vertellen dat je bevestiging anders melde ... ze kunnen dan niet anders namelijk

12. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn eerdere post bekijkt zul je zien dat er wel degelijk punten zijn waar wij ons op kunnen herroepen. Dus kom met een genuanceerde post of zwijg.

13. Robbie76

Robbie76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. :: hmr`::

:: hmr`:: chris

Leuk Bevonden:
    0
    Buiten dat zal er een exonoratie clausule opgenomen zijn in de disclaimer van de site dus kunnen ze het zowieso vernietigen

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mji ziet mc dennis er gewoon de humor er niet van in. Wij hebben een tv beseld van 100 euri, wij proberen dit koopje niet 1 2 3 te laten lopen. Dat mensen zoals jij dat vervelend vinden omdat ze het nutteloos vinden of omdat zei het eigenlijk ook hadden gewild zo'n koopje tegen te komen reageren mensen zo.

Wij zijn ons er terdege van bewust dat de kans heel klein is, toch zullen wij voor elke euro die we krijgen vechten, en zoals het er nu voorstraat staan we niet belabbert. En ind. als het niet werkt krijgen we tenminste een lekkere chupachup (met hopelijk een speeltje erbij zoals kindersuprise) :D

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmmmmmmm die had ik dan weer wel willen hebben :+ :eek:

17. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Al kun je je op 300.000 punten beroepen, in principe staat Otto in hun recht. Nou ben je misschien 16.. 17, wat mij betreft ouder maakt niet uit. Als je ooit recht hebt gehad weet je dat Otto de overeenkomsten kan vernietigen. Dit om bedrijven te beschermen tegen een foutje. Een onbenullige medewerker kan zomaar een prijs veranderen waardoor Otto failliet gaat? Think again...

Maar goed, we merken het wel. Die TV krijgen we echt niet, maar een mooie vergoeding is toch meegenomen, die paar minuten die ik geklikt heb..

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk iemand die het goed ziet, LaZZ, gratis 20 euri, dat laat je niet liggen toch :)

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja idd een vergoeding is opzich al heel riant van ze. Denk alleen wel dat je het in de vorm van een coupon code krijgt, wat ervoor zorgt dat 3/4 van de mensen hem nooit zal gebruiken (slim!).

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben 17, so what. Ik denk dat ik goede reden heb om aan te nemen dat ik intelligenter ben dan jij. En ja ik heb wel degelijk recht gehad en ben mij er terdege van bewust dat wij hier als comsumenten een kans hebben anders zou ik hier nu niet posten. Bovendien zijn er op landelijke radio juristen geweest die zeggen dat het geen eenduidige zaak is. Dus ga nu maar weer lekker gamen met je 37 jarige luie werkloze @$$.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina