1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het lukt :D

2. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan zomaar gebeuren. De Baringsbank is door één persoon om zeep geholpen, geen enkele algemene voorwaarden die daaraan iets kon verhelpen.
    OK, vergelijk gaat niet helemaal op...

In het Business News Radio fragment wordt door de woordvoerster een normale prijs van de LCD TV genoemd van 2200 euro. Dit is sowieso kolder en niet correct: de laagste prijs die ik heb kunnen vinden bij een Nederlandse winkel is 729 euro incl. BTW.
    Stuntaanbiedingen zijn niet ongebruikelijk en, zoals al eerdere malen vermeld, de aanbieding stond 6 zes dagen online.

Ik ga niet voor de 20 euro cadeaucheque maar heb wel zin om wat tijd te besteden aan goede brieven aan Otto om te komen tot een deal waar we beiden wat aan hebben.

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    net op de radio.. hadden ze het hierover bij 3fm geloof ik.
    ze gingen iedere "koper" telefonisch benaderen en zeggen dat het een fout was.

4. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook rechten gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam (doe nu Economie & Bedrijfskunde) en ik heb nog contractenrecht afgesloten (dus wat hier aan de hand is) en ik weet uit me hoofd dat er nog een arrest was die verteld dat de consument (of koper/huurder etc.) onderzoeksplicht heeft. Hij zou dus, voordat hij/zij iets koopt, verstand moeten hebben van het product dat hij koopt. Dit is in het leven geroepen, aangezien de verkoper de informatieplicht heeft. Dus dat is weer een reden dat er van de consument verwacht mag worden dat hij weet dat 99 euro geen normale prijs is voor een LCD scherm (en dan krijg je ook weer het redelijkheid en billijkheid gezeik). Dus of we kans hebben... ik verwacht een kleine kans.

En wil dat irritante arrogante mannetje met z'n gepimp van Gymnasium even snel z'n bek houden. Je bent nog niks mannetje, dus gedraag je daar ook naar. Mijn vriendin heeft ook gymnasium gedaan en die kan net zo oppervlakkig zijn als je moeders voorgevel, dus het zegt niks. =(

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

staat ook al 3 paginas eerder :+ en de link naar BNR Nieuwsradio is ook wel leuk. Zegt ze (woordvoerdster van de Otto zelf ) dat de tv echt 2200 euro, ze liegt dat het gedrukt staat 8) . oh ja en even later in datzelfde radiostukje zegt dezelfde vrouw dat het rond de 1200 euro ligt... terwijl het bij Otto in Duitsland 899.- is :+
    Snapt iemand het (haar) nog :D

@ Eelceau, hehe, ik ken ook iemand van't gymnasium van vroegah die dus gym heeft gehaald maar werkelijk het inzicht en de redenatie van een 6 jarige heeft :eek:. Dus ik kan begrijpen waar je op doelt ;)

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    xD wat schieten ze daar mee op?

Het was een fout sorry, maar het is gewoon een fout geweest van hun en een grote laxheid ofzo.

Vraag me af wat ze van plan zijn.

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Gatverdamme wat een droevige arrogante houding zeg...=( pff kijk eens in de spiegel ook jij bent gewoon een mens hoor? niets beter dan een ander..

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Er is nu zoveel ophef over en er zijn nu zoveel bestellingen geplaatst dat otto ook wel failliet gaat al moeten ze allemaal waardebonnen uitdelen. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: DE opmerking van de dag! _O_

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze geemaild en gezegt dat het klote voor hun is dat dit is gebeurt en dat ze mijn order kunnen weghalen en als een vergoeding er nog tot zou doen dan dan kunnen ze me die toemailen

11. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    houdt is op met die sjit tegen elkaar .. we moeten juist samenzweren^^ zodat we kleine kans maken om er nog iets uit te halen.. dat gezeik op elkaar heeft echt geen nut

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het is meer afwachten als er wordt gesteld dat ze dit konden verkopen moeten ze misschien de TV`s toch nog leveren...... :)

13. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    XBW Against Otto.nl

1......-......0

Orders placed,
    .....
    waiting for counterattack
    ..Pokeball, released!

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Spam mail attack???

Hoe masterlijk zou het zijn dat ze die TV`s moesten leveren... (1 per account ofzo)

15. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    M'n moeder kocht vroeger 21 jaar geleden al een kleed bij Otto bij Otto), dus ik vraag me af of ze nou zo snel failliet met die waardebonnen. Ik zei het net tegen een vriend, en die heeft precies dezelfde Hdtv die wij voor 99 zouden krijgen. Hij zegt 'Als jullie stelletje xboxworldnerdjes die hdtv krijgen gooi ik mijn hdtv uit het raam en film het' :p. Hij heeft er 799 voor betaald. Enfin, hoe gaan we die Otto claimen?

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Otto zei toch dat die TV 1200,- waard was?

700,- korting dat is best wel redelijk eigenlijk.

Dus als ze toch de TV`s doen dan hebben ze in totaal : 9625 TV`s verlies.

Wanneer weten we eigenlijk precies wat er nu gaat gebeuren :eek: :confused:.

17. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen, juristen zijn geen robots, die moeten zich 's avonds ook als een normaal mens kunnen bezatten.

18. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zuiver, het is tenslotte donderdagavond. Jammer genoeg was er niks over op het nieuws vanavond. Althans niet op NED1

Ik ben ook van mening dat die wet van redelijheid en billijkheid niet opgaat..
    Over redelijkheid gesproken.. Otto heeft na 6 dagen nog steeds geen statement naar buiten gebracht over wat ze nu gaan doen, geen excuusmailtje, niks..

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  19. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Pauw en Witteman wellicht al iets vanavond, die hebben vaak iets dat ze het 'gekke' nieuws van de dag even tonen :) en dit is zeker wel gek nieuws!

Otto die stunt alsof het de Mediamarkt is 8)

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :p ff hard van nederland checke xD wie weet.

Vind persoonlijk een een pleister op de wond als ze dan komen met 20,- korting voor product boven de 100,- is best wel fucked up.

Maar als ze ons de TV`s regelen dan hebbe ze 7,690,375,- verlies en dat is niet niks XD.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina