1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbie76

Robbie76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me 2

Ik laat me niet afschepen met een bonnetje.
    Ze proberen iedereen de moed te laten verliezen.

Ik denk dat wij als klant best een paar sterke punten hebben.
    Feit blijft dat ze vrijdag al wisten dat die "fout" er op stond.
    Ze laten het dus bewust staan.Het is dus aannemelijk dat de aanbieding dus gewoon klopt,anders haal je hem wel weg

Wat ik ook niet netjes vind is dat mijn lcd's nu opeens veranderd zijn in muurbeugels in mijn bestellijst.
    Ze rommelen dus gewoon met orders die al verwerkt zjn,en dit buiten contact met de klant om.Geen email, belletje of wat dan ook hierover..Sorry hoor maar dat kan echt niet.Dit is pure oplichterij.
    Je kan nooit een order naderhand aanpassen naar iets anders simpelweg omdat de klant daar niet mee akkoord is gegaan.En dan maar zeggen in de voorwaarden: AFSPRAAK IS AFSPRAAK !

Misschien ben ik naief lees: hebberig 8) maar Otto gaat hier zeker niet vrijuit.
    Ik heb niets te verliezen,ik kwam met niks en ik zie wel hoe het loopt,maar bij die Otto zal ik hierna nooit meer wat bestellen. (of ze moeten weer zo;n mooie aanbieding hebben ) :lol:

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in. Vooral die dagen dat ze het gewoon wisten en ook nog is na het persbericht nog urenlang die aanbieding!

Is echt nalatigheid van ze. Die mensen hebben daar vast niet afgelopen nacht kunnen slapen :cool:.

We hebben inderdaad niets te verliezen! Vraag me ook af of ze al mensen hebben gebeld!

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Okè jee zo`n bonnetje ik had toch een HD-TV besteld, is dit trouwens de conclusie van de geschillencommisie?

Dat je zo lax kunt zijn en nog er zo makkelijk kunt onderuit komen...

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    even serieus ik heb ook 2 tvtjes besteld maar eigenlijk moeten we gewoon een lijstje maken met alle argumenten die we hebben en dan allemaal bellen naar de otto met daty lijstje voor je neus..

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we dat dan beter naar de Geschillencommissie kunnen doorgeven

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap best dat iedereen hier zijn voordeel uit wil halen, maar ik zie hier alleen maar mensen praten alsof ze zwaar gedupeerd zijn. Beetje overdreven niet? Ook lees ik overal 6 dagen, maar iedereen hier behoord tot de massa die donderdag ochtend zo'n TVtje besteld heeft, en die groep heeft werkelijk geen schijn van kans, omdat rond die tijd op diverse fora stond dat er een fout op Otto.nl. Een forum kan worden gezien als nieuws pagina.

Mocht je ergens vandeweek besteld hebben, dan is het anders, heb je gister ochtend besteld, dan heb je een bon, niet meer en niet minder. Je kan er natuurlijk je tijd mee gaan verdoen, het is maar net hoe naief je bent.

7. Robbie76

Robbie76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Een forum kan worden gezien als nieuws pagina.
    Zeg dan niks .=(

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    helaas gaat die vlieger niet op. Hun kunnen niet bewijzen dat mensen het via form of nieuws hebben gevonden. Misschien waren ze toevallig aan het surfen en toen besteld.

Dus ze kunnen niet aangeven dat men het, bewust daarom besteld hebben :)

9. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    zeker geen kunnen bestellen he? =(

Juridisch gezien hebben beide partijen een poot om op te staan. Otto.nl omdat zij in hun algemene voorwaarden al een clausule hebben geschreven die hen uitsluit van aansprakelijkheid. MAAR omdat het er al zo lang opstaat is het de vraag of Otto.nl hier niet veroordeeld kan worden voor misleiding en dat is in juridische termen dan weer dwaling of bedrog (eerder dwaling). Dan is het verder niet van belang waar wij het gehoord hebben (sowieso heeft dat totaal geen belang). En wij hebben natuurlijk een bevestiging van Otto dat zij akkoord zijn gegaan met die prijs, elektronisch gecreërd of niet.

Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  10. DjiEnn

DjiEnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zelfs na die cadeaubon nog zeiken... Zulke fouten zijn misleidend maar om het zo hard uit te buiten. Echt te zielig voor woorden, sorry.

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer voor je dat je te laat was :): .

Door die cadeaubon proberen ze het aan de kant te schuiven. Ja, het kost hun ook geld, maar een stuk minder dan allemaal tv's!

12. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat de Otto je nog wat aanbiedt , voor hetzelfde geldt hadden ze je niks gegeven , wat ook in de Telegraaf stond is dat Otto niet verplicht is tot aflevering , nuff said.

maar goed het is en blijft natuurlijk erg vervelend ;)

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nog niks gehoord van otto in de krant stond iets van die bonnen vraag me af als we die krijgen of er dan toch nog een kans is op die TV want als je ziet wat otto heeft geflikt.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    telegraaf is jurist ? \o/

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Telegraaf staat volgens mij alleen otto`s verhaal... Bij www.bnr.nl kon je horen dat waarschijnlijk otto toch wel problemen heeft. Maar otto zegt van niet.

Ook stond er in de telegraaf dat die tv 1200,- was maar volgens mij was ie maar 799,- stond hier ergens op ut forum.

Trouwens dat met die bonnen otto moet wel goed overkomen want als ze dit niet doen is de kans groter dat ze toch die TV`s moeten betalen etc.

Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten komop kunnen we niet eens ophouden met zeiken over dit onderwerp. Otto staat in hun recht en als ze met cadeaubonnen komen vind ik dat "ZEER" netjes van ze. Jullie weten allemaal diep van binnen dat jullie die TV nooit zullen krijgen.. Al ga je 4 weken op je kop staan je krijgt hem NIET...

En ja ik had er ook een besteld, enigste manier om kans te maken was als ze er niet achter zouden komen... Zijn ze wel, excuses aangeboden, komen zelfs met kleine vergoeding. Iedereen wist van te voren dat de kans minimaal was en iedereen hier weet dat die kans nu verkeken is. Hou er aub over op, is het typewerk niet eens waard...

17. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen het op ze minst toch proberen?:D en anders kunnen we het gewoon nog net even wat kutter maken voor de otto.

18. Shizzel

Shizzel Guest

Een waardebon :D. En dat met een paar minuten: YAY!

Hmm, verkopen ze daar ook games :9...

Edit: Pff, NFS Most wanted staat daar zelfs nog voor 60 euro. En andere nieuwe games voor 70! Alleen Double Agent voor 45 euro... weird.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2006
  19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ging net ook zoeken, en met 20 euro waarde bon ben ik tevreden hoor. dan hoef ik nog maar 25 euro te betalen voor splintercell.maar opzich ook wel vreemd splintercell 45 euro.

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is vast de volgende fout :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina