1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb plezier gehad voor die dag met die site en dit forum hier. Het ontvangen papiertje ligt in de vuilbak en klaar ermee. :).

Inderdaad apart ja dat er heel veel hier 'jurist' zijn :+!

2. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of jij met je gebitch op mensen, die een juridische opleiding genoten hebben/nog steeds genieten, hier een fatsoenlijke discussie voeren over de rechtspositie.

Wil wel eens weten wat jij allemaal in je leven voor elkaar gekregen hebt.

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Maar daarop hebben ze niet heel veel basis neem ik aan als ze het al bijna een week op de site hebben staan. Als ze de fout doorhebben duurt het hooguit een dag of 2 dagen en dan is het gefixed. Dit had duidelijk als doel om nog even reclame te maken.... Negatieve Aandacht is ook aandacht! En bij deze moeten ze gestraft worden \o/ 1 tv per bestelling/klant is dan ook redelijk :+

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach gut, heb ik een snaar geraakt. Ieder leek ziet in dat je kansloos bent, toch zien hier een aantal 'rechtenstudenten' (ongetwijfeld een enkeling) dat niet in. Wat heb je dan bereikt? Een opleiding vooralsnog zonder resultaat lijkt mij.

Wat ik voor mekaar heb gekregen? Laat ik het er op houden dat ik een geweten heb, en daarom nooit voor rechten heb gekozen.

5. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden, jij had ook een tv besteld? :9

Ik vindt dat Otto beter iets anders kan doen, geef gewoon 20% korting oid op de tv voor mensen die hem besteld hadden.

En de rest moet gewoon niet zo zeuren :emo:

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat 1 tv per persoon :+ das een super goed idee :). (en een goeie straf voor hun :D)

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    "Een afgestudeerde jusrist is niet perse een goede jurist."

ha je hoeft niet goed te zijn om in een wetbundel een aantal (algemene) artikellen na te lezen.

"Wat heb je dan bereikt? Een opleiding vooralsnog zonder resultaat lijkt mij."

Voordat een rechtenstudent is afgestudeerd heeft hij al post op de deur van verschillende bedrijven waarin staat of hij misschien asjeblieft bij hun wil soliciteren.

Zijn maar weinig die niet meteen een (goede)baan hebben nadat ze hun studie hebben afgerond

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik heb gewoon enorm lol gehad om deze gebeurtenis. En ik ben het wel met Ramon eens, sommige doen idd net alsof ze Milosevic zijn met al die feitjes enzo. Je krijgt die tv niet, dat wist je van te voren al.

Maar ik ben het meer eens met Desertfox, 1 TV per klant :9

9. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 20% kan ik ook wel mee leven hoor, dan zou ik er waarschijnlijk 1 gaan halen (mits de specs goed zijn).

10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat niemand wat krijgt. Hooguit je verzendkosten.

11. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon irritant met je dooddoeners, laten we het daarop houden. En met de uitspraak dat elke leek ziet dat men kansloos is zegt al genoeg over jouw verstand van het recht, want als er één wetenschap (naast filosofie) bestaat waar zoveel verschillende meningen en standpunten in rondzweven, is het het recht wel.

En ik heb even rechten gestudeerd en het was uiteindelijk niet mijn studie. Maar ik ben hier niet degene die al conclusies trekt alsof hij fucking God himself is, daarom vroeg ik even wat je allemaal bereikt hebt. Want vaak hebben de mensen met de grootste bek ook meteen de kleinste ballen.

In mijn visie zou je van deze zaak wel enigszins als winnaar uit de bus kunnen komen, alleen zullen de kosten groter zijn dan de baten (of je doet het met duizenden mensen tegelijk, maar dat ziet er niet naar uit).

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  12. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, lache dit topic:) maar ik heb nog geen bericht van de otto ontvangen waarin staat dat de tv niet geleverd gaat worden:)

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep sure , en als je dan al zo slim bent om de rechtenstudie onder de knie te krijgen...zo je zéér zeker méér dan genoeg "slim" moeten zijn dat je zo een tv niet voor 99 euro kan aankopen.....
    Laat staan dat je er nog verloren geld en tijd in gaat steken om je ongelijk te bewijzen, aangezien je immers "slim "genoeg bent om te weten dat deze aanbieding nooit of nooit kan kloppen....|:-

14. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Stop ik er geld in? Zeg ik dat 99 euro voor een lcd klopt? Ga ik uberhaupt een zaak ervan maken? :emo:

Ik zeg niks... :+

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel vandaag komen. Op zondag bezorgen ze niet he ;)

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind naieviteit irritant, staan we wat dat betreft gelijk. Mijn verstand van recht is nihil, evenals een hoop anderen hier. Echter, ik heb een gezond verstand, en zie in dat een stel het niet voor mekaar gaat krijgen om die TV voor 99 euro te kopen, omdat ze even op google gezocht hebben naar bepaalde termen. Jij hebt waarschijnlijk een paar maanden recht gestudeerd, dan zou je toch moeten inzien dat de helft hier lachwekkend bezig is om zijn TVtje te krijgen.

17. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t slaat gewoon helemaal nergenst op.
    kom op zeg iedereen snapt toch dat otto die tv' s niet voor 99 euro gaat verkopen..
    ga dan ook niet met zn allen die tvs bestellen en een beetje lomp lopen vertellen '' goh misschioen krijgen we die tv's wel voor 99 euro''....

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  18. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee voor leken lijkt het idd onmogelijk, maar als je ziet hoeveel mazen er in de wet zitten (en ik heb toevallig contractenrecht afgesloten, het recht waar dit betrekking op heeft) en de consument staat best goed in zijn recht bij dit soort zaken, alleen zul je er veel werk van moeten maken, omdat op het eerste gezicht Otto natuurlijk helemaal niet hoeft te leveren voor zo'n prijs (alsof ik ook echt de illusie had dat ik me schermen kreeg toen ik er drie bestelde, ik hoopte op een crack in the system), maar dan nog maakt Otto ook fouten. Maar genoeg daarover, er zijn al genoeg mensen geweest die onze rechtspositie hebben samengevat en mensen kunnen nou eenmaal ontzettend achterbaks zijn, zeker als het een multinational betreft waar ze een voordeel uit kunnen halen.

19. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF?

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ze hebben mij vrijdag al gebeld om tezeggen dat het een foutje was.

ook geen vergoeding of korting , niets .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina