1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hij is inderdaad verwijderd. Volgens mij als ik 10 seconden later was dat ik m niet meer had kunnen bestellen :+ Heb wel een bevestiging gehad en nog geen foutmelding gekregen... Maar deze geloof ik niet in:) toch wel lachen!
     
  2. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Die meerdere bestellingen door 1 persoon, komt waarschijnlijk door de manier waarop de site met sessie's werkt. Post een link met jou sessie er in en iedereen kan onder jou naam bestellen, dat hele systeem daar is zo brak als wat. Op fok waren ook een hoop links neer gezet, meerdere mensen kregen daar rond de tien bestellingen. Die gast met zijn 93 bestellingen is hier waarschijnlijk ook de dupe van (waarom anders 93 en niet gewoon 100? ).
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mss kon hij net niet €9.900 + 100x verzendkn betalen 8)
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerste wat je leerd met rechten is wat een koop overeenkomst is.
    Als ik een advertentie in de krant zet waar ik mijn audi A6 3.0 quatro van 2maand oud aanbied voor 1000 euro en iemand beld me op en zegt "verkocht" dan ben ik verplicht te leveren. Als ik dan zeg "ja maar ik was knetter dronken toen ik die advertentie heb gemaakt" dan maakt het nog geen flikker uit.

    Maar een rechter zal natuurlijk de partij van Otto kiezen, een rechter zal er nooit voor zorgen dat door een menselijke fout een bedrijf faliet gaat.

    De mensen die een bestelling plaatsten hoopten gewoon dat hun tv in een vrachtwagen zou worden gegooid naar hun adres VOORDAT ze bij otto doorhadden dat ze een fout gemaakt hadden. Dan vind ik 10min om een bestelling te plaatsen geen tijd/geld verspilling.
     
  5. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    de otto.nl is eenm groot bedrijf, en zullen veel verlies lijden als ze die tv's moeen uitleveren maar ze gaan er echt niet failliet door..

    (ik heb nog steeds geen brief ontvangen waarin staat dat de tv niet geleverd gaat worden)
     
  6. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat is niet waar. Degene die bijvoorbeeld dronken was kan zich beroepen op Artikel 3:33 van het Burgelijk Wetboek Boek 3. Daar staat in dat een wil vereist is, wil een overeenkomst (rechtshandeling) tot stand komen. En als iemand dronken is, kan hij zich best verdedigen dat hij geen wil op dat moment had. En dan kan je diegene die WEET dat de ander dronken is nog aanspreken op misbruik van omstandigheden.
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Nvm. lol ik keek ff de thread verder door,
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe bewijs ik dat ik dronken was ;)
    maargoed dat heeft ook niks met tv's te maken.

    Gaat er gewoon om "niet geschoten is altijd mis"
     
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij de brief die ik vandaag naar Otto heb verstuurd:

    Otto BV
    T.a.v. de afdeling Klantenservice
    Charles Stulemeijerweg 2
    5026 RT TILBURG


    Datum: 29 oktober 2006
    Referentie: Servicenummer (servicenummer)







    Geachte dame of heer,

    Ik refereer aan uw schrijven van 27 oktober j.l., waarin u aangeeft de bij u bestelde televisie Philips model 32PF3321 niet te zullen uitleveren.
    Bij deze laat ik u weten niet met uw zienswijze in te stemmen en ik sommeer u uw verplichting die voortvloeit uit de door ons gesloten overeenkomst na te komen en de bestelde televisie per omgaande tegen de afgesproken condities uit te leveren.

    Hieronder geef ik aan waarom u zich niet op de in uw Algemene Voorwaarden aangegeven “Druk-, zet- of programmeerfouten in catalogi, mailings of op de website” kunt beroepen.

    1. Uw aanbieding werd op uw website geplaatst op vrijdag 20 oktober j.l.. Onze bestelling werd op donderdag 26 oktober rond 9:30 uur ’s ochtends j.l. geplaatst. Ik heb diverse malen uw aanbieding bekeken en, indien het een druk-, zet-, of programmeerfout had betroffen, had die nooit 6 dagen lang geplaatst mogen blijven staan.
    2. De gehele vormgeving rondom de advertentie wekte de suggestie dat het een speciale actie betrof. Omdat er wel vaker stunts met prijzen worden uitgehaald is het niet zo dat uw voorstel overduidelijk een vergissing betrof, zeker niet nu deze er 6 dagen op heeft gestaan en gedurende deze tijd bestellingen zijn geplaatst.
    3. U heeft de bestelling aan ons bevestigd, met de prijscondities zoals deze op uw website waren vermeld. Uw disclaimer beschrijft expliciet druk- en zetfouten in catalogi, mailings en website. Opdrachtbevestigingen worden hier niet expliciet gemeld. Indien u een fout had gemaakt had u hiervoor 6 dagen de tijd om deze te herstellen en had u in elk geval moeten voorkomen dat de foute bestelling per email werd bevestigd. Door de opdracht te bevestigen, en deze niet onmiddellijk te herroepen bent u met mij een rechtsgeldige overeenkomst aangegaan en derhalve verplicht deze na te komen.

    Ik concludeer dat u zich onrechtmatig beroept op uw Algemene Voorwaarden en verplicht bent de overeenkomst na te komen. Ik verzoek u mij te laten weten wanneer u het betreffende toestel zult uitleveren.

    Met vriendelijke groet,

    (Adresgegevens)





    *En nu maar 3 weken wachten tot ik ooit antwoord krijg...
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Toemaar, ik denk ook dat er aan deze zaak nog steeds getrokken kan worden door gene die er echt aan trekken, en ja, je blijft geile op zo'n goedkope hdtv is het niet:)
     
  11. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    getuigen? je bent vaak niet alleen dronken.... ;)
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de datum verkeerd is.
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    en ze zijn nnu officieel plan 2 van hun "genniaale" plan aan het uitwerken..
    oftewel ze hebben nu een stuk meer klanten en emails dat ze met reclame kunnen beginnen.

    ik heb zojuist mijn email binnegekregen :D

    ongewenst'ten die hap
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Konden we dit nog maar een keer beleven:

    [​IMG]
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je eigenlijk je bestelnummer vinden?
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? Hoezo de datum verkeerd.. afgelopen zondag was het 29 oktober hoor. Ik post de brief hier alleen wat later.. :+

    Heb trouwens nog steeds geen foutmelding gehad van die tv van 13 euro 90 8)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij hebbe ze je dat gemailt.. (bevestigings mail)
     
  19. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    whahah, stond zelfs een stukje in de krant over. er stond in dat +/- 180 mensen nog niet klaar zijn met de otto en verwachten de tv nog te krijgen ( ik ook) (volgens mij de consumenten bond) wilde hier niets over zeggen en zei dat als de klanten en otto er niet uit kwamen dat men naar de geschillen commissie moest stappen.
     
  20. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen bestelnummer in mijn bevestigingsmail. Alleen een servicenummer en artikelnummer :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina