1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    7/8 mil verlies aan die TV`s... Dus`ja als ie dan failiet gaat weet ik niet maar het is wel een behoorlijke prijs.

En otto nu weer een ''fout'' ze moete ff oprotte met die pc foutjes en heeft iemand al bericht van die ene site ik wil m`n tv ofzo?

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn niet gratis. Je betaalt indirect mee aan die telefoon door middel van je abonnementskosten.

3. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zeik niet zo een tv kun je nooit voor die prijs kopen, had je hem wel gehad of een vergoeding of whatever dan had je geluk gehad. Maar tuurlijk krijg je hem niet voor die prijs aasgieren.

4. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je maar hoe lekker zou het zijn om zo'n hdtv voor 99 euri mee te pakken?! 8)

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De oanhouder wint :D yeeeeeeee. (ach`ja wie weet)

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe simpel kan je zijn.

Je krijgt die telefoon heus niet gratis R-L3x.. moet je maar eens kijken naar het maandbedrag wat je wel niet moet betalen.

En ben ik jaloers? Nee, ik heb hier zelf al een dikke lcd staan.:)

7. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is maar een voorbeeld, en uiteindelijk zal je betalen voor de telefoon. maar als je hem in de winkel een abbo ''koopt'' "krijg'' je de mobiel erbij... en betaal je wel hoge maandkosten ja mja je krijgt de mobiel..

8. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    Die TVs gaan jullie echt niet krijgen, maar als ik hem zelf besteld had voor die prijs zou ik ook stiekem hopen (tegen beter weten in)O-)

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kan me de reacties van de zogenaamde 'jaloerse zeikerds' wel voorstellen.

Otto heeft een domme fout gemaakt. Mensen kregen daar lucht van en wilden daar begrijpelijk van profiteren. Otto wilt die tv's niet leveren voor €99,-, maar wilt wel tegemoet komen d.m.v. een coupon of iets dergelijks. Het was het proberen waard, en men begon met niets. Voor een aantal stopt het hier. Maar anderen willen blijkbaar zo ver gaan om die tv alsnog los te peuteren voor €99,-...omdat ze er 'recht' op hebben.

Ik gun een ieder z'n tv van harte als het makkelijk zou zijn gelukt. Maar wanneer je die tv moet 'verdienen' door allerlei mazen in de wet op te speuren, vraag ik mezelf af wie nu wie aan het bedriegen is....

10. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nieuwe update op die site van ottolcdnodig :
    Smooth :+

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lol .. ik hoop dat jullie de tv krijgen :)

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dan nog lijkt me €99 voor een 32" lcd tv niet echt aannemelijk :confused:

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het ook niet.:+

Sorry hoor, maar de mensen die er een advocaat bij halen zijn volgens mij de toch wat 'minder slimme' mensen. Als je een beetje fatsoenlijk iemand bent met wat geld dan maakt het je ook niet uit dat je je tv niet krijgt.
    Ik hoop dat die mensen meer geld kwijt zijn aan de advocaat dan die 999 euro van de tv.

14. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wheheh, ik hoop dat we er nog wat uit kunnen halen:)
    zijn er al mensen die al bericht van de otto hebben gehad, ( op een/de brief die zij naar otto hebben gestuurd met daarin het idee dat de tv alsnog gelverd gaat worden?)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    niet iedereen zal geluk hebben

16. Cizzler

Cizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hier niet al te veel hoop uit putten, de wet staat nog altijd boven algemene voorwaarden. Die site waar je dit verhaaltje vandaan hebt, heeft een klein maar belangrijk gedeelte van het verhaal niet vermeld:

"Allereerst is er wel sprake van een overeenkomst tussen Otto en haar klanten. Een overeenkomst via het internet komt namelijk tot stand door aanbod, aanvaarding en bevestiging (per e-mail). Waarschijnlijk zal een beroep op vernietiging van de overeenkomst slagen op grond van artikel 3:33 jo. 3:35 BW. Een lcd-tv voor 99 euro is namelijk erg goedkoop en dat zou de klant moeten weten."

bron:
    http://weblog.ictrecht.nl/webwinkels/algemene-voorwaarden-van-otto-niet-van-toepassing/

Als je op basis van de wet de overeenkomst nietig kan verklaren, dan doet dat hele algemene voorwaarden verhaal er weinig meer toe. Er is dan juridisch in principe nooit een overeenkomst totstandgekomen.

17. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    yup, brief is binnen. Heb ook maar even gemaild met otto lcd nodig.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat was er nu met otto weer gebeurd... WEER zo`n fout toch met zo`n ps2?

Of het is een ''stunt'' om op zo`n manier aandacht te krijgen ik vind het alleen wel erg vreemd...

Trouwens voor alle info:
    http://ottotv.nodig.nl/

Daar staat alle info en kun je je registeren voor die otto-tv ofzoiets. (als je hem besteld hebt)

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Haha.. er waren 1100 mensen die een tv hebben besteld en ze hebben nu al 1800 reacties gehad? Dat betekent dat er een aantal mensen flink zitten te zeuren of dat er nog mensen proberen te profiteren (niet dat iemand iets krijgt, maarja, niet iedereen denkt even goed na).

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen denkt hier juist goed na, als jij ook goed had nagedacht (wat ik betwijfel) had je natuurlijk bij voorbaat al kunnen weten dat mensen die geen tv hebben besteld maar ook mee willen profiteren ook een masil gestuurd, echter die missen een goede factuur die je erbij moet hebben, waardoor je die mails dus snel kan sorteren. Verder betekent het woord 'reacties' niet meteen dat elke reactie 1 klant is, er zijn mensen die elkaar berichtjes sturen via mail, snap je ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina