1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ze zitten nu tv te kijken over hun LCD-tv.:cool:

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben minstens 600 mensen nodig die 25 euro bijdragen voor de rechtzaak. Maar als ze die verliezen, ben je gewoon je 25 euro kwijt. Maar als ze die winnen, heb je wel een mooie tv voor 125 euro:).

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat mailtje heb ik ook gehad, moet je dat geld gaan overmaken, opzich 125 euro voor een hdtv van 850 euro is een hooop winst, maar 25 euro gaan spenderen als 16 jarig mannetje gaat denk ik niet door de beugel, bij mij niet, en bij m'n ouders niet. Dus ik laat die HDTv varen, kheb toch al een ubergrote tv, dan wel een Normale tv, tsjeck binnenkort de Thread 'Show je stekkie' , komt mijn uber kamer ook

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij onderandere bedoelt, het boeid mij ook al niet meer hoor

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, tegen anderen omdat zij maar blijven volhouden.

Biertje? :b:

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, vind het wel een mooi initiatief. Daarbij denk ik nog steeds dat de kans reeel is om een tc te krijgen na de laksheid van het bedrijf om een foute advertentie er meer dan een week op te laten staan.

Daarbij, als er te weinig mensen zijn krijg je je geld gewoon weer terug :)

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat ze de rechtzaak zullen winnen. De Rechter is namelijk heus niet gek, het is niet een normaal bedrag voor zo een tv en dat is al in eerdere rechtzaken over zulke grote prijsverschillen bepaald geloof ik.
    Verder heeft Otto het nog steeds op hun site staan dat type en zet fouten en dergelijke onder voorbehoud zijn.
    Denk dat ze daarmee nog altijd aan het langste eind zullen trekken, het staat ook in hun algemene voorwaarden waar je bij een bestelling automatisch mee akkoord gaat.

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach lees het dispuut vanaf begin af eind aan, zij hebben die regel in hun algemene voorwaarde staan, maar een bevestiging hebben wij, en die hoort bindend te zijn.

Mij maakt het niet uit, 25 euri kan wel missen, en als het ze lukt ben ik een van de gelukige hiero ;)

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Die bevestiging is geautomatiseerd. Dat maakt het al een heel ander verhaal.

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker, bedankt. :)

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Slimme advocaat als je het mij vraagt , die gast wil gemakkelijk geld verdienen op een snelle manier.
    stel 25 euro x 600 = 15.000 euro minimaal.
    Een half dagje op de rechtbank pleiten voor een verloren zaak ,waarna de rechter zijn antwoord in beraad houdt om enkele weken later zijn uitspraak ten voordele van otto te doen .
    Na aftrek van de proceskosten houdt die gast hier ruim 10.000 euro aan over.
    Goed gezien zeg ik voor een paar uurtjes werk , en hierbij zijn diegene die willen oplichten ,zelf dan opgelicht door een "slimme gast"......:lol: :lol:

12. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad een verloren zaak.

Vergelijk het met een folder waarin een splinternieuwe BMW 7 serie voor €4000 staat. Van een normaal persoon mag verwacht worden dat hij weet dat dit een fout moet zijn. En hij/zij kan dan ook geen aanspraak hierop maken, als de tv nu voor €900 in de otto folder zou staan, dan zou het een ander verhaal worden.

Vind dit eerlijk gezegd te kinderachtig voor woorden, ze nemen nu een slachtofferrol in, terwijl ze allemaal dondersgoed wisten dat het een typfout was.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep inderdaad,een verloren zaak....
    Dat er nu maar genoeg gasten die 25 euro gaan storten , zal je die advocaat met een brede smile op de rechtbank zien verschijnen...:lol: _O_

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zo ook wel even voor ze advocaatje spelen hoor :+

€ 10.000,- snel verdienen!

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    http://Otto B.V.tv.nodig.nl ^^ meld je nog aan zodat er toch nog hoop is 25,- ofzo ach`ja het is het proberen waard.

:+ TV TV !! ja ik ben gierig :)

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is het proberen niet waard, ik ga geen 25 euro weggooien. Die site wordt beheert door een paar schreeuwlelijks, die werkelijk niets anders te doen hebben dan dwars liggen, terwijl ze weten dat ze kansloos zijn. Zij hebben straks mooi een deel van die 25 euro in hun zakken, en profiteren van de naiviteit EN gierigheid van de mensen die 25 euro storten.

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    _O_

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wie weet houden ze wel alles en komt er helemaal geen advocaat en kopen ze van dat geld een lcd tv bij otto voor een legitieme prijs?

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, yep, maar ik denk dat ze zich dan eerder een mega-plasma tv'tje zullen aanschaffen.
    Ze moeten dan immers op géén eurootje meer of minder kijken...:lol:

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Plasma? LCD is nog altijd beter hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina