Ik kan niet voor jou lezen, maar ik zie 30% niet als niet mogelijk. Er zijn dingen waar hun op kunnen leunen, en er zijn dingen waar wij op kunnen leunen, want zeg nou eerlijk, een verkeerde prijs een week erop laten staan, je moet wel heel vreemd zijn om dit achteraf niet als mediastunt te ontmaskeren. En dat je de daders probeert te bestraffen zie ik niets verkeerd aan, helemaal als je zelf als voordeel kan hebben dat je een tv kan krijgen voor 125 euri inplaats van 1200.
Tja, wie is hier nou gek, ik omdat ik alsnog een groot bedrijf wil proberen te straffen die consumenten gek maakt door debiele aanbiedingen te plaatsen en daarmee ook mezelf probeer te verrijken door een misschien (laat dat iemand anders beoordelen: zeg 'de rechter') te lage prijs voor het betreffende product? Tja, een welled nietes spelletje, in ieder geval zijn consumenten gebruikt bij deze promotiestunt van otto, dat is helder mag ik hopen, en daar worden ze nu voor gestraft (al verliezen ze, ik betaal 25 euro, hun waarschijnlijk heel wat meer voor een goed juridisch apparaat van een bedrijf van die omvang)
Je kan dus feitelijk zeggen dat ik consumenten help, en is daar wat slechts aan svennies ?
Klik om te vergroten...