1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,maar mensen zijn mensen en die willen meestal het duurste, en niet het beste,alleen al om te kunnen zeggen dat nét zij dat kunnen betalen.:+

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie het al zo op hun site staan:

"Sorry mensen dat wij de laatste drie weken onbereikbaar waren, maar wij hebben genoten van een welverdiende vakantie in een vijf sterren-hotel in Dubai. Graag willen wij iedereen bedanken voor zijn bijdrage.";)

3. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Otto is ook een mens...|:- Vind het allemaal een beetje respectloos...

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Jordo , hoe zit het nu...staat die tv nu al onder je kerstboom....:lol: :lol:

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las vandaag op teletekst dat er een rechtzaak kwam. Er waren 850 mensen die het steunden, dus die advocaat heeft mooi 850*25= €21.250,- in de pocket.

Toch wel jammer voor die mensen, dat ze hun geld van de bijstand vergooien aan zoiets.

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    :eek: Zovéél ,die advocaat wordt hier dus dé grote winnaar van het hele gebeuren....
    Die heeft nu tijdens de feestdagen zeker en vast de nodige flessen champagne klaarliggen om zichzelf toe te proosten dat er nog genoeg naieve mensen rondlopen die erom vragen om gepluimd te worden.....:lol: \o/

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  7. JeePee

JeePee Guest

Persoonlijk vind ik Plasma velen malen mooier dan LCD.

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, al heb ik wel een mooier model, een mooie bravia inderdaad _0/

En ach, zoals eerder gezegt die 25 euri kan ik (persoonlijk) wel missen, en ik denk nog steeds dat we oprecht kans maken. Hoe dan ook, mij kan het amper schelen, of ik heb nog een mooie tv erbij, of ik heb 25 euro verloren, sometimes you bet and win, sometimes you lose, thats life.

Ik heb sowieso een mooie kerst hoor svennies, maak je daar maar geen zorgen over, al ga ik je wel recht in gezicht uitlachen stel dat de zaak gewonnen wordt ;)

Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja , als jij die zaak wint mijn beste dan mag je me recht in mijn gezicht uitlachen...heb ik totaal géén probleem mee aangezien het spreekwoord "de wereld is aan de durvers"nog altijd geldt....
    Maar dat neemt niet weg dat ik je of je nu wint of niet je dan zal beschouwen als iemand die er géén graten inziet om de héle boel te belazeren ten baten van eigen gewin .O-)

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat mag van mij ook hoor sven, al moet je nog veel leren, belazeren of belazerd worden, dat is de keus die je in het leven hebt, al zul jij wel nobel zeggen dat dat niet zo is, ik heb genoeg meegemaakt, de een ze doodt, is de ander zijn brood, thats life, get used to it.

Hoe dan ook, 25 euro om iets te krijgen van 1100 euro waarbij de kans onder de 30% ligt is niet gek... ;)

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja... ik hoef niets meer te leren aangezien ik ouder ben dan jij....
    En als jij je laatste zin nu eens gaat herlezen.....Tja vriend dan moet je echt weten dat dit helemaal niet kan....
    Laat staan dat je er nog een proces voor gaat voeren.
    Als er nu een bedrag van zeg maar 399 euro voor was geafficheerd had ik je graag gelijk gegeven aangezien we daar een betwistbaar cijfer gehad zouden hebben....
    Maar nu 99 euro , dat is totaal ongeloofwaardig , en nét dat weet jij ook wel.....

12. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verklaren ze zich faliet, en gaan onder een andere naam verder :p

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet voor jou lezen, maar ik zie 30% niet als niet mogelijk. Er zijn dingen waar hun op kunnen leunen, en er zijn dingen waar wij op kunnen leunen, want zeg nou eerlijk, een verkeerde prijs een week erop laten staan, je moet wel heel vreemd zijn om dit achteraf niet als mediastunt te ontmaskeren. En dat je de daders probeert te bestraffen zie ik niets verkeerd aan, helemaal als je zelf als voordeel kan hebben dat je een tv kan krijgen voor 125 euri inplaats van 1200.

Tja, wie is hier nou gek, ik omdat ik alsnog een groot bedrijf wil proberen te straffen die consumenten gek maakt door debiele aanbiedingen te plaatsen en daarmee ook mezelf probeer te verrijken door een misschien (laat dat iemand anders beoordelen: zeg 'de rechter') te lage prijs voor het betreffende product? Tja, een welled nietes spelletje, in ieder geval zijn consumenten gebruikt bij deze promotiestunt van otto, dat is helder mag ik hopen, en daar worden ze nu voor gestraft (al verliezen ze, ik betaal 25 euro, hun waarschijnlijk heel wat meer voor een goed juridisch apparaat van een bedrijf van die omvang)

Je kan dus feitelijk zeggen dat ik consumenten help, en is daar wat slechts aan svennies ?;)

14. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    En, als die rechtzaak gewonnen word, krijgen de mensen die niet die €25,- hebben gedokt die TV ook?

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Een reclamestunt?

Dit brengt Otto alleen maar negatief in beeld, dus het gaat hier gewoon om een fout. (Tenzij er een stel 5-jarigen op de marketing-afdeling zitten)

17. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd tis debiel dat ze er een rechtzaak over beginnen. Hun fout! dus gewoon die tvs geven. Als je weet dat je fout zit moet je het gewoon toegeven en niet er omheen draaien|:-

18. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een jurist bij mij op kantoor vertelde mij, dat die groep consumenten geen kans maakt bij de rechter. Het gaat bij een rechtzaak altijd om het feit wat is recht of onrecht, waarbij altijd gekeken zal worden naar het menselijk falen van partijen. In dit geval heeft Otto voldoende argumenten om aan te tonen dat er sprake is van menselijk falen.

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wij ook, omdat er namelijk na 1 dag al melding gemaakt was van die 'fout' en er niet werd afgehaald. Maarja, zoals eerder gezegt, otto.nl is nu wel landelijk bekend, en daar was het ze om te doen, negatief welliswaar, maar over 6 maanden weet niemand meer waarom, maar kennen ze de naam 'otto.nl' wel, kat int bakkie ;)

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Zo simpel ligt het niet.

Ik ben benieuwd wanneer de rest dit eindelijk ook eens snapt. Dit staat namelijk heel duidelijk in het wetboek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina