1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is dus precies wat ik bedoel met uitbuiterij. Koste wat kost je gelijk willen halen ten behoeve van de eigen hebzucht, terwijl je met gezond verstand makkelijk had kunnen beredeneren dat 99 euro voor een LCD TV gewoon niet reeel is. Even voor de duidelijkheid : dit is niet zozeer als kritiek op jou persoonlijk bedoeld, ik gebruik je quote echter om aan te geven wat de gedachtengang is van de meeste mensen die hier nog serieus voor blijven doorvechten.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Snap ik, gewoon hebzucht. Ik zou dat ook niet ontkennen...
     
  3. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van mening dat ze otto in het gelijk moeten stellen. Fouten maken is menselijk en om 1 foutje met miljoenen euro's af te straffen is niet reeel en kan ook niet. Kijk als het er nu een paar mensen waren geweest die een TV voor dat geld hadden besteld dan ok, maar 14.000 is wel een beetje overdreven.
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tv is inmiddels ook weer overjaard.

    Hoop dat Otto wint :). Stelletje uitbuiters hier!
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mooie uitspraak;)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD als otto wint kunnen al die webshops lekker zegge van systeem fout ofzoiets stond in het artikel en de rechtzaak verliep slecht voor otto.

    :p nu maar hope dat wij winnen :D, maar ff wachte tot de 31ste.

    Trouwens er waren 950 besteld met een inkoop prijs van 650,- ofzo dus van die 14000 klopt al niet meer, ook gooien veel sites de site plat om een fout te repareren en otto die laat het er ff een week op staan eigen schuld.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit topic eigenlijk het meest bedoeld voor van die kleine kinderen die net hun Xbox360 hebben kunnen betalen en dolgraag een LCD TV willen, maar er dan een jaar voor moeten sparen.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als Otto de rechtzaak zal winnen dan zit Stichting Postwanorder met de gebakken peren.
    Zij zullen dan alle kosten voor de rechtzaal moeten betalen.

    En dan wordt het wel een hele dure LCD.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    http://ottotv.nodig.nl/ staan nog alleen artikelen over de rechtzaak. (ziet er beter uit voor ons dan voor otto XD)
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Scheelt dat het een objectieve site is.:lol:
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    slimmert zie bronnen van artikelen ^^ hihi.

    Ze hebbe hun eigen artikelen en ze posten ook van alle andere site`s nieuws over de zaak dus`ja.
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijven ze niet objectief. Ze plaatsen enkel artikelen waarin zij positief uit de verf komen. Alleen partijen die niks te maken hebben met deze toestanden zijn objectief.
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Slimmert zie bovenstaand bericht ^^ hihi.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    doh ^^ hihi

    Ach je hebt natuurlijk wel gelijk maar daar staan o.a artikelen ook van het AD etc.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Het zal mij benieuwen, Ik vind het maar triest dat men zoveel moeite doet om Otto de grond in te trappen om zo maar hun HDTV te krijgen.

    En zelfs een kind van 9/10 jaar weet dat een splinter nieuw iets (in dit geval een televisie) niet zo goedkoop word verkocht!

    Nog even erbij: Natuurlijk hadden ze gewoon de site offline moeten halen en de fout moeten herstellen. En eventueel de mensen die al besteld hadden de tv moeten leveren (netzoals FRS.nl heeft gedaan). Als nog ik neem aan dat iedereen hiero boven de 12 is en dan kan je toch wel snappen dat een HD TV welke normaal gesproken op zijn goedkoopst iets van 600 euro is niet voor 99.00 euro word verkocht.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 17 inch tft scherm kost nog altijd meer dan 99 euro... dus inderdaad onwaarschijnlijk dat een 32 inch 99 euro zou kosten...

    Bij FRS was heel wat anders. De 29,95 voor Gears of War zal altijd kunnen. Games kosten immers vaak die prijs.

    Een TV is heel wat anders... en 99 euro is dus onmogelijk. Ze hoeven NIET te leveren.
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien, wat zouden de gevolgen wel niet zijn als de rechter in het voordeel van de consumenten beslist? Dat zou betekenen dat de uitleg van de term 'reële prijs' wel heel ruim zou worden. Dan kan je straks een gloednieuwe Mercedes kopen voor 9000 euro, omdat het een reële prijs voor een auto zou zijn. Een beetje rechter weet wat de rechtsgevolgen zijn als ze in het voordeel van de consumenten zou beslissen en zou dat alleen daarom al niet doen.
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig

    Ik denk toch echt dat het andersom is, met dit Forum als voorbeeld. Het gros vind toch echt dat Otto hier benadeeld wordt door een paar aasgieren.
     
  19. Dania

    Dania Piraatje

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd om deze conclusie te trekken zonder dat je bij de rechtzaak was of zonder informatie in te winnen bij de stichting of die gasten van ottotv.nodig.nl. En wat nou "benadeeld". Er is nog niet eens een uitspraak gedaan door de rechter. Rekenen zal je sterkste kant niet zijn, want een paar is in mijn ogen nog altijd twee, en ik heb begrepen dat het hier om ruim 900 mensen gaat.

    Het gaat in deze zaak nl. totaal niet om de onredelijkheid van de prijs. Dat wist bijna iedereen. Het gaat erom dat, wanneer Otto in het gelijk wordt gesteld, elke webwinkelier een product voor een belachelijke prijs op zijn/haar site kan zetten en vervolgens bij levering zegt: "Oh, sorry, foutje." Dat ik een auto aanbiedt voor 1 euro en vervolgens bij levering zeg: "Nee, het moest 10.000 euro zijn."

    Bovendien kan het toch niet zo zijn dat je een foute prijs op je site hebt staan en dat je dat maandags weet maar vervolgens geen actie onderneemt? Pas als de bestellingen (een week later) de pan uit rijzen ga je een keer de media zoeken en dan ook nog eens een bij de gewone consument onbekende nieuwszender als BNR.
    Tot nu toe hebben ze volgens mij nog geen nieuwsbericht uit de media overgeslagen.
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos zeg, stichting Postwanorder, hoe kom je erop..? :+
    Waar halen die mensen eigenlijk de tijd vandaan om een stichting op richten en ook nog eens rechtzaak te voeren, gaat toch werken!
    Als otto verliest hoop ik voor al die sloebers dat er een hoop dooie pixels in die schermen zitten!
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina