1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

    Dania Piraatje

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet-en drukfouten kun je op internet niet maken. Dat noemen ze dan typ- of programmeerfouten. En ja, Otto heeft toegegeven dat het géén zetfout was.

    Waarna men een bevestiging per e-mail kreeg.

    Otto gaat echt niet ten onder aan deze claim, wanneer deze wordt toegewezen. Het gaat om 6 ton op een winst van 24 miljard per jaar.

    Ben benieuwd wat de "tegenstanders" doen als Otto in het gelijk wordt gesteld en ze hebben zelf een keer een geschil met een webwinkel. Bij een uitspraak in het voordeel van Otto is het webwinkelen ongelofelijk onbetrouwbaar geworden en kan elke webwinkelier de meest belachelijke prijzen op zijn site zetten, om vervolgens te roepen: "Foutje, bedankt".
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben geen tegenstander, begrijp me niet verkeerd, maar als je redelijkheid en billijkheid noemt ten aan zien van je "claim" dan moet je als consument ook volgens dezelfde regels handelen.

    Hebben jullie trouwens wel een sorry-mail gehad?
     
  3. Dania

    Dania Piraatje

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand is echt een tegenstander, maar gewoon kritisch. Ik ben het ook eens met de mensen die van mening zijn dat Otto ook rechten heeft. Echter, de consument doet altijd onder voor de postorderreus. Nu zijn er mensen die zeggen, genoeg is genoeg, en ik denk dat het tijd wordt dat dit gebeurd.

    Nee, alleen een brief dat Otto zich "aansprakelijk voelt voor de fout", maar geen verantwoordelijkheid neemt. Elke verdere vorm van communicatie met Otto is stilzwijgend als sneeuw voor de zon opgegaan in rook... (mooie samenvoeging, al zeg ik het zelf)
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, potatoes poteetoes... De tv was in het systeem gekoppeld aan een muurbeugel dus de prijs was gewoon (overduidelijk) fout.
    Oooh, zoveel!? Nee dan heb je gewoon recht op de tv :thumbs: Alleen of een rechter vindt dat otto dat bedrag wel even kan missen zodat jullie van megagoedkope tv kunnen genieten...

    Als ik ergens een xbox 360 voor 4,99 zie staan, en ik krijg hem niet, zal ik aan je denken :):
     
  5. Dania

    Dania Piraatje

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nou aardig!:thumbs:

    Maar kan iemand mij uitleggen wat de gevolgen zijn als Otto in het gelijk wordt gesteld? Denk aan vergelijkingssites bijvoorbeeld.

    Ik ga misschien wel een webshop kan openen! Zet ik alles voor 1 euro en als er dan genoeg bestellingen zijn, zeg ik gewoon dat het 200 euro moest zijn.:lol: Foutje in de database. Wie het dan nog wil hebben, mag het kopen. Heb ik de persoonsgegevens om mijn adressenbestand uit te breiden en lekker te gaan spammen! \o/
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wanneer Otto in het gelijk wordt gesteld is dat gewoon meer dan logisch. Hun naam wordt echt niet slechter ofzo. Enkel de debielen die het geloofden zullen teleurgesteld zijn.
    En de mensen die gewoon afwachten denken gewoon, pech gehad.

    Ennuh 24mld? Dream on
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik praat over iemand die "dom" is, en typ het daarom "dom", dat was de grap erachter maja ;)

    Mja, ontopic maar weer en succes met het afdwingen (Y)
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat dit net zo sarcastisch is als mijn post was :')
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoveel winst? Als je dit met bronnen kunt aantonen dan ben je een knappe jongen (of dame, dat weet ik natuurlijk niet.)
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Right. :emo:
     
  11. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    die samenvoeging is idd schitterend \o/ Die ga ik onthouden en gebruiken :)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan de bron zo niet meer vinden maar ik weet ook 100% zeker dat ik dat gelzen had was hun winst in 2004.

    Bron: http://www.ad.nl/economie/article1000952.ece

    Maar het is 14 miljard niet 24 miljard.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  13. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een groot verschil tussen omzet en winst he.
    14 miljard omzet is niet hetzelfde als 14 miljard winst.
     
  14. basovich

    basovich Guest

    is het niet tijd voor deeltje 2 :9.. post 1015 alweer..
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan Halo niet tegenop :+
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is goed, al vraag ik me af waarom dit topic nog steeds loopt. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina