Oude build gotham 2 bij Gammo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 sep 2003.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ya, echt belachelijk, die build is 5 maanden uit bijna. In mijn build is het miniem te zien, en in de uiteindelijke zal 't compleet te weg zijn. Is allemaal optimalisatie.

Mja vind Gammo altijd leuk hoor, maar inderdaad dit kan eigenlijk niet, zo'n oude build laten zien.

2. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moeten we ze eens even mailen, want dit is natuurlijk wel negatieve reclame he.. ik heb het zelf niet gezien trouwens, wordt gammo nog eens herhaald? want het is wel een beetje een lastig tijdstip he

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Gammo wordt morgenavond rond 23.45 oid herhaald :)

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    *Dinsdagavond

(Niet dat ik ga kijken hoor)

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    wist niet dat gammo erweer op was

6. vassilli

vassilli Guest

Fantastisch:{ Een bok op tv.:p

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    mail ff iemand naar die gozers dat ze dit de volgende aflevering recht moeten zetten, tis weer lekker negatief zo zeggen ze er zeker ook nog bij dat het er niet uit ziet.

8. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maandagavond om 23:21 (volgens TeleTekst)

Ik zag idd ook die pop up, ook de auto's vond ik niet fantastisch, ik d8 meteen: hoe kan XBW dit nou het mooiste spel ooit noemen? Gelukkig blijkt het 5 maanden oud te zijn

9. vassilli

vassilli Guest

Kom op jongens. Foutje kan gebeuren. Jullie zijn toch ook allemaal geboren.:p

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is wel een behoorlijk 'foutje'. Als ik het me goed herinner zag ik een tijdje geleden ookal in een GameKings uitzending een build waarin ze op een half-complete track gingen racen. Niet zo handig!

Mensen krijgen nu niet te zien wat het spel (wel) echt kan en hoe het eruit ziet. Nu wil ik niet zeggen dat het er in die oudere build helemaal niet uitzag (die uitzending is ookal wat ouder), maar het is toch niet wat het spel nu echt is; schitterend mooi!

Ik zal vanavond eens kijken hoe deze build er dan uitziet..

11. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel een coole aflevering veel xboxgames :)
    en dat pgr2 filmpje was idd minder maar toch was ik blij dat ze iets over pgr2 lieten zien.
    Ik kan niet wachten op de volgende aflevering...Topspin!

12. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    8) Maargoed,ik wilde even opmerking plaatsen over beide gamesprogramma's.

Gammo zijn naar eigen zeggen tv makers die een programma maken over games.

GameKings zijn gamers die een programma willen maken.

Gammo maken een aflevering ongeveer twee-drie weken van te voren en wat dan een vette build was, is bij uitzending weer zwaar verouderd, zoals dat nu het geval was.

Vergeet echter niet dat het kijkerspubliek ver gaat voorbij de fanatieke 'core' hier op het forum en andere fora. Gammo heeft (naar eigen zeggen) een publiek van ongeveer een half miljoen kijkers per week (tegen de 50.000 van Gamekings) en dat is inclusief de 'non-core' die af en toe op de hoogte willen blijven van wat games. Zij hebben de dan verouderde filmpjes niet gezien (in tegensteling tot ons internet-wizkids) en om die reden besluiten de mannen van Gammo het filmpje gewoon uit te zenden.

Gammo wilt een ruimer publiek aanspreken, en bovendien zitten ze op een publieke zender, dus mogen ze nergens 'reclame' voor maken (anders wilt Veronica er weer flink geld voor vangen), zo zijn ze wel benaderd voor uitzending voor het MM3 toernooi, maar mag dat er simpelweg niet op, omdat dat telkens terug zou komen, en dus reclame voor de Xbox is, bij mijn interviewtje daar moesten we een stuk over doen omdat ik zei dat het erg gaaf vond van Microsoft dat ze mij gratis naar Nice hadden gevlogen.

Gamekings daarentegen wordt wél gesponserd en wilt echt het core-gamer publiek aanspreken. De knowlegde van Gamekings op het gebied van games gaat dan ook bijna iedereen te boven.
    Om die reden komen ze altijd met echt nieuwe beelden en games en laten echt het topje van de zalm zien op gamesgebied en kunnen daar uitgebreid hun mening over geven, wat ik overigens een heel sterk punt vind van Gamekings en wat ze dus niet kunnen doen bij Gammo.

Ze spreken een ander, en kleiner, publiek aan door hun programma zo 'dope' mogelijk te maken. Mijn pa, die wel eens Gammo kijkt, vind Gamekings helemaal niks, terwijl ik het wel een vet programma vind. Helaas kan niet iedereen Gamekings zien (zoals ik) en dan kun je de aflevering een aantal weken later downloaden, voor mij ook niet ideaal dus.

Wat ik wil duidelijk maken is het volgende: Gamekings en Gammo zijn beiden prima programma's maar hebben andere doeleinden en spreken om die reden een ander publiek aan.

13. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij ben je hier in de war met de de groote van de doelgroep die ze willen aanspreken, en het percentage dat werkelijk kijkt. Gammo haalt bij lange na niet een half miljoen kijkers per week. De Helft lijkt mij nog onwaarschijnlijk.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat er bij Gamekings een aantal personen op een bankje zit en Gammo wordt ondersteund door een wat goedkoop klinkend reclameventje betekent niet dat daar geen knowledge zit, Guus. Alle teksten van Gammo zijn in principe van Niels 't Hooft, een jongen met zeker wel heel erg veel know-how in zijn koppie :) Voor zover ik weet is hij ook de "Insider" bij de PU (correct me if i'm wrong).

15. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Gamekings minder kijkers trekt komt meer doordat Zee Box niet in het hele land verkrijgbaar is.

Heh, Gammo maakte trouwens nog een blunder. Er was een filmpje te zien van een Game waarvan het balkje onderin het beeld vertelde dat het een PS2 game was. Als je goed oplette zag je in-game allerlei Xbox knopjes (groene 'A', rode 'B') ... tsk, tsk..

Al met al, laten we blij zijn dat we een Games programma hebben. Gammo is zo slecht nog niet.

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou 1 ding weet ik wel. De makers van het oude gamequest programma (wat ik van goede kwaliteit vond) maken nu gammo.

En aan X-box player: Hoe kan jij nou weten dat ze geen half miljoen kijken trekken?? Oke ik vind het ook een beetje veel voor een programma op zulke rare tijden maar waarom zouden ze zoiets zeggen?

17. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    die tijden vind ik iig erg vervelend, altijd onder etenstijd... :mad: doe dan een half uurtje eerder ofzo... en een herhaling om half 12 ok maar dan lig ik meestal op Maandag ook al in mn bed O-)

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Off topic:

Kijkcijfers zijn terug te vinden op teletekst. Pagina 218/219 bij de publieke omroepen of op www.kijkonderzoek.nl.

Gammo behaalde een zondag 110.000 kijkers.

Wat op zich goed is voor zo'n programma op dat tijdstip.

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  19. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net nog ff zitten kijken naar dat filmpje!
    Ik vind het nou al geweldig...!!!
    Dus als dit er al nie uitzag in vergelijking met het eindresultaat...
    Ik kan echt niet wachten, dit wordt een super game!

20. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    :D ondanks deze oude build waar een hele stad op popte, de graphics :eek: mooi gewoon, zulke grote gebouwen, schade , aaarh al die internet filmpjes vond ik gelijk minder mooi :)

Ik kreeg wel een sloom snelheidsgevoel met die in game beelden van een rode SUV wagen, maar dat zal komen door de enorm grote achtergrond textures en de SUV zelf :9 . De replay's leken daar in tegen weer versneld.

Deel Deze Pagina