1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oude threads auto. of door mod op slot

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door balleknieper, 27 apr 2003.

1. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    *staat voor lul* oja....
    maar zoiets kan je ook doen op het normale board zodat iemand die op het verkeerde knop je heeft gedrukt en per ongeluk een nieuw topic post ipv een reactie dat diegene het zelf dicht kan gooien zodat ie de mod's weer werk bespaart

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan maar ik denk dat sommige members dat dan mischien niet goed in de hand hebben. Je zou in ieder geval meer slotjes zien als nou...

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Je bent toch een newbie?? we nemen het je niet kwalijk ;) btw: welkom op het forum :)

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ho ik heb weer even niet opgelet ook namens mij welkom geheten!! Maar hou de ideën in stand je weet maar nooit later....

5. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* bedankt tja, ben niet zo inteligent denk dat dat ermee te maken heeft...
    maar inderdaad je zal wel emer slotjes krijgen maar aan de andere kant zou je het ook kunnen verbieden voor centrale treads en ik denk dat het dan wel weer meevalt het aantal slotjes...
    bovendien je kan op die manier snel zien wie serieuze gebruikers zijn en wie niet

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zie je zoiezo heel snel aan wat iemand zegt in zijn posts. Ja ik vind het opzich geen slecht idee maar als ik in de ogen van een mod kijk denk ik toch dat zij het minder vinden.

7. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zit wat in...
    ik zou zeggen..
    laat een mod hier spreken en zijn mening geven want die heb ik nog niet gezien...

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Common mods enter the phone !!

9. gegron

gegron Guest

geen slow chat alstublief doe dat maar via de msn of op mirc

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Geen goed idee... Een topic als in de Mijl hoeft niet na 3 maanden opgehaald te worden, maar een game-topic daar kan na 3 maanden nog best iets vermeld worden..

Mod-gedrag laat je aan mods over...

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is simpel; Een discussie ophalen die reeds verouderd is is onnodig. Een topic ophalen alleen om het ophalen is onnodig. Een topic ophalen met een nog steeds recente discussie kan echter wel. Een topic ophalen met bv een vraag waar je graag nog wat in wil posten kan ook.

12. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar.
    Maar ik herken van mezelf dat ik geen zin heb om in threads van een paar maanden terug te lezen want bij sommige moet je je toch nog even inlezen en vaak is de echte discussie dan toch al doodgebloed en kan je beter een nieuw topic openen

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    :{ ik zei toch dat ik mijn idee nu alleen voorstelde voor Xbazar?? :) Graag hier jullie mening over
    Voor andere fora's komt dit idee duidelijk nietin aanmerking en dit begrijp ik nu ook wel en anderen denk ik ook.. :)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat maakt het bij Xbazar nou uit? Moet de verkoper of de zoeker elf maar vermelden dat die geen interesse meer heeft of de spullen niet meer aanbied.

Deel Deze Pagina