1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Oude Xbox: Stel hier je 2 Month Trial kaart (gratis) ter beschikking

Discussie in 'Games' gestart door twi, 6 nov 2003.

  1. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dit allemaal?

    Omdat veel mensen die Live-games kopen toch meestal al in het bezit zijn van Live, lijkt het me een leuk idee om de (tijdelijk) bijgeleverde kraskaart voor 2 maanden gratis Xbox Live weg te geven aan mensen die nog NIET over Live! beschikken.

    Zie deze thread voor informatie over de kaart

    Dit topic dient er dus puur en alleen voor om de Live-kaarten die jij hebt het liefste kosteloos (!!!) op te sturen naar mensen die graag Live! uit willen proberen.

    Wat heb ik nodig?

    ER ZIT GEEN DEMO-DISK OF HEADSET BIJ!

    Zo, dat is alvast duidelijk. Dit heeft te maken met de gameplay van Live, nu over naar de technische vereisten. Je hebt een creditcard nodig om jezelf te identificeren. Er wordt in de 2 maanden gratis gebruik géén geld van je creditcard afgeschreven. Wanneer je na de 2 maanden dus NIET wilt betalen, moet je hem bij de Microsoft helpdesk tijdig afzeggen. Dit ligt onder je eigen verantwoording. Doe je dit niet, dan moet je maandelijks een bedrag van 6.99 EURO betalen via de creditcard waarmee je jezelf hebt aangemeld.

    Ook moet je over een breedbandverbinding beschikken. Enkele breedbandaanbieders zoals Cable Wanadoo zijn lastig of niet online te krijgen. Uiteraard moet je ook over de nodige bekabeling en overige faciliteiten beschikken om je Xbox op het internet aan te sluiten. Speur hiervoor even rond naar de bronnen die dit forum beschikbaar heeft of surf eventjes naar de officiële Xbox Live NL website.

    Hoe kom ik in aanmerking voor zo'n kaartje?

    1. Je mag niet in het bezit zijn van een Xbox Live! setje.
    2. Je moet beschikken over een breedbandverbinding.
    3. Je hebt een Live! enabled game en/of demo tot je beschikking.
    4. Jij of degene die je 'm wilt geven moet hem zelf op non-commerciële basis gebruiken vóór 31 maart 2004, want dan loopt de actie af.

    Wat is verder nog handig om te weten?

    Je Live! gamertag kan je EENMALIG bepalen. Wanneer je je dus van plan bent om het kaartje slechts te gebruiken voor 2 maanden is het slim om niet de gamertag te kiezen die je misschien in de toekomst wilt gaan gebruiken. Is je nick bijvoorbeeld Flip NL en wil je de gamertag Flip NL gebruiken bij een toekomstig aan te schaffen Live-setje, REGISTREER VOOR DEZE TRIAL DAN EEN ANDERE GAMERTAG!, bijvoorbeeld Flip1234 NL.

    Wanneer je na de Live proeftijd overtuigd bent en gewoon door wilt gaan, kun je door middel van het invoeren van de code die bij een Xbox Live kitje zit je (proef)abonnement verlengen met 12 maanden. Voordeel heirvan is dat je 2 demo's en een headsetje krijgt, zodat je eindelijk een stem hebt op Live. Kijk voor meer informatie op http://www.xbox.com/live/

    Ja, maar er is nu wat fout gegaan...*huil*

    De deals zijn volledig gebaseerd op het onderlinge vertrouwen van de users. Mocht iemand een vergoeding vragen voor de verzendkosten, is dat zijn goed recht. Mocht iemand iets niet (tijdig) opsturen, kan hier ook weinig aan worden gedaan. Hierover kan ik, de users en XboxWorld geen invloed uitoefenen.

    Wanneer er wat fout is gegaan waardoor de registratie niet is uitgevoerd zoals verwacht, of je moet door te late afzegging toch een (paar) maand(en) Live!-abonnement betalen, is dit ook puur en alleen je eigen verantwoordelijkheid. De mensen die de trials versturen zorgen er alleen voor dat je het kaartje krijgt, en het XBW forum dient alleen als medium. Wat jij er dan mee doet is jouw verantwoordelijkheid.

    Oké, ik ga akkoord, stuur me maar een kaartje voor zo'n proefabonnement!

    Prima, bekijk wie er hier zo'n kaartje aanbiedt en wat hij / zij er eventueel voor wil ontvangen, en benader hem/haar in dit topic, per email of per PM. Of vraag wie hier zo'n kaartje heeft en 'm naar je toe wil sturen.

    Ik verzoek de 'uitdelers' de schamele prijs voor een postzegeltje voor lief te nemen, en het kaartje dus gratis op te sturen. Dit is echter niets meer dan een verzoek.

    Succes met je proeftijd in Live! Wees voorbereidt op een fikse ontgroening! }:]
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn eerste kaartjes gaan naar BartNier (wanneer hij me een PM stuurt) en Lars (als ik morgen Top Spin binnen krijg).

    Als beiden contact met me opnemen via PM, dan stuur ik de kaartjes zo spoedig mogelijk op.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarschijnlijk kan je ook het nummer gewoon naar de persoon pm'en scheelt je een postzegel :+

    Ik ga zo Top Spin halen .. ;)
     
  4. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Poink! Dat is wel gelijk een slim idee natuurlijk :p Stom dat ik dáár niet aan dacht :eek:
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    count me in, binnenkort krijg ik crimson skies, top spin, PGR2.
    volgens mij zaten bij 1 van die spellen wel zo'n 2 months free.

    ik vind dat twi maar eens starmember moet worden.:p
     
  6. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje over t opzeggen. waar kan je dat doen??

    trouwens wel goeie actie, ik ga morgen zelf rainbow six halen dus kan k m meteen uitproberen op l'internet. maar zoals k al zei heb k geen zin om het abonnement door te betalen.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie onderstaand ... hier geen vrahen stellen AUB


    NB Je kan het gewoon opzeggen via de nederlandse helpdesk van xbox.com
     
  8. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Mocht er iemand interesse hebben in zo'n kaartje, dan kan hij
    die van mij krijgen. Ik heb er waarschijnlijk ook 1 bij Top spin gehad. Stuur maar een PM.
     
  9. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    :D voor één topique :) Er zijn mensen die er veel meer moeite voor doen en dus meer verdienen hoor :)

    Maar bedankt ;)
     
  10. MoonieB

    MoonieB Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog iemand eentje wil, dan is deze bij mij op te vragen...
    Na vandaag waarschijnlijk de tweede bij Top Spin *)
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga amped 2 halen, dus ik wil best mijn kaartje beschikbaar stellen voor mensen :)

    Btw tof idee..
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed idee,

    ik krijg die trial al van een andere forum user maar zodra ik een Live game koopt waar een trial bij zit stel ik hem hier beschikbaar.

    Top idee twi, zeer aardig :cool:
     
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry voor de mensen die ik een PM heb gestuurd dat ik zo'n kaartje wou. In mijn enthousiasme (of hoe je dat ook schrijft :p) heb ik er niet bij nagedacht dat je hiervoor ook een CC nodig hebt. Sorry mensen, weer geen live voor mij :'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  14. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk ook dat ik nergens een nummer kan vinden van de xbox helpdesk, staat dat op mn doos ofzo waar k mn xbox in kreeg. lijkt me tog leuk om te weten hoe k t moet opzeggen
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    TELEFOON

    0800 023 3894
     
  17. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog 2 codes beschikbaar. Stuur me een PM als je interesse hebt.
     
  18. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    3x 2 maanden Live hiero.

    Ik lees wel jullie PM :D
     
  19. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier 2 x 2 month Trial voor Xbox Live. Nog niet opengekrast, laat mij weten. ( PM)
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Iemand interesse in 2 maanden Live? :)
     

Deel Deze Pagina