Beschikbare kaartjes: ------------------------------------- Dioga : 2x Stuur PM! Ugamer : 1x Stuur PM! halo : 2x Stuur PM! Machiel : 3x Stuur PM! twi : 2x Stuur PM!
Nope, volgens mij niet. Had wel handig geweest als Microsoft dat had gedaan. Maar gewoon 2 maanden liven met een rare nick [twi0001] en als het bevalt die afzeggen en een starterskit kopen en de gewenste nick selecteren [twi] dat kan ook.
Ik heb wel interesse, niet dat ik een creditcard heb maar toch Hoelang zijn die dingen geldig? Zeg maar dat je ze voor een bepaalde datum moet gebruiken.. //edit kzie het al: vóór 31 maart 2004
Nog een vraagje als ik meteen mijn gewenste gamertag neem (christvs NL) en ik verleng hem dus met een live kittje hou je dan je oude gamertag (christvs NL)
dankje, kneem aan dat dit die van de nederlandse is ja k geloof t wel. alleen als je t opzegt en dan weer een starterkit koopt krijg je weer een andere account
Wacht even, dit klopt niet. Als ze nu door die kaartjes live krijgen dan hebben ze toch nog geen game ?. Dan gaan ze een live game kopen en dan hebben ze wéér een kaartje. :X
Ik heb nog geen LIVE maar ben wel in het bezit van een game die ik kan spelen over Live.. Crimson Skies Vandaar dat een kaartje altijd welkom is
ik heb ook een kaartje over voor iemand.. zat bij crimson skies trouwens nog niet opengekrast, maar wel de bovenkant afgescheurd.
Huh? Daar zit toch al een kaartje bij? Maargoed, helaas heb ik mijn kaartje aan een vriend afgegeven. Dus ik heb niets om bij te dragen. Maar eigenlijk zou je de nummers hier gewoon moeten posten, wie de snelste is heeft geluk. Lol, hysterie!!!
Er zou inderdaad een kaartje bij horen te zitten, had deze game van een vriend gekregen. Die heeft het kaartje alsnog gegeven omdat hij hem toch niet nodig bleek te hebben Als je wilt kun je me toevoegen in je friends list.
hey ik zou wel graag zo'n kaartje willen hebben, ik heb wel een CC maar nog geen live kit. stuur maar een pm
tsjah dit klopt toch? of die mensen moeten dan "oudere " live-enabled games moeten gaan kopen ofzo :{ (Unreal Championship / MOTO GP ) waar nog niet zo'n kaartje bij zit
Ik heb geen CC! als iemand nou ff wil helpen met zen CC dat hij daarmee betaald en dat ik dan geld overmaak gewoon via giro. mjah zal wel geen goed id zijn... :{ wanneer komt M$ nou met die nieuwe betaal manier gewoon via bank of girorekening zouden ze tog doen?