[XOne] Oude Xbox: Stel hier je 2 Month Trial kaart (gratis) ter beschikking

Discussie in 'Games' gestart door twi, 6 nov 2003.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zoek zo een ding voor mijn neefje. Dus als iemand hem wegdoet geef een gil, ik heb zelf al Live en hij wil het nu proberen kan ie het netjes op zijn eigen doen op deze manier.
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zoek ook een kaartje dus als iemand zijn kaartje kwijt wil. altijd welkom:)
     
  3. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    oooee ik heb nog een trail versie (2 maanden) voor mensen, bieden maar..:p:D
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Bieden..................huh is toch gratis? Je hebt een PM van mij. O-)
     
  5. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    jah dat dacht ik ook al. er staat gratis. noujah er zijn altijd mensen die veel dingen door het oog zien.
     
  6. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1

    ja ach, ik las er overheen maja....k kijk nog wel ff wat ik er mee ga doen..misschien wel zelf gebruiken, alleen ik heb nie veel spelen die op live kunne :mad:
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er ook geen gekregen bij RS3, dus geef ff een gil als je die code wil :).
     
  8. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    geen=een???? anders geef ik wel ff een gil *MAG IK AUB JOUW 2 MONTHS TRIAL* :):)
     
  9. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    toan je ken ook bij mij spelen, als het echt moet, dan mag je de verbinding HUREN :p
     
  10. wickedx

    wickedx Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    heej, ik heb ook geen xboxlive, maar wel een paar live games, ik zit er over te denken om nog een keer xbox live te kopen maar ik weet niet of het iets voor mij is dus als iemand zo'n kaartje voor me heeft zou dat leuk zijn :) .
     
  11. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb zo`n kaartje, ik weet ook niet of ik het nou wel of niet zo leuk vind, zit er eigenlijk een soort 'houdbaarheids datum' op zo`n kaartje. bijv dat ie maar tot een bepaalde datum geldig is??
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Een bedoel ik ja :p.

    Ik PM je ff :).
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja staat onderaan en je verhaal over het zelf houden klopt niet en ook niet dat je er over heen las want je pmde mij dat je geld wou ervoor.


    Dit is het stuk:

    Re: Trial



    Mouse wrote on 14-11-2003 11:52:



    Pimboy wrote on 14-11-2003 19:50:



    Mouse wrote on 14-11-2003 11:48:
    Bieden het is toch gratis kan ik die van je krijgen dan voor mijn neefje?

    --------------------------------------------------------------------------------




    ja de trial is gratis idd, maar als mensen er voor willen dokken, en ik ken er wel een paar, dan gaat ie eerst naar de mensen die betalen, en anders gebruik ik m zelf wel, sorry....suc6 met zoeken

    --------------------------------------------------------------------------------



    Ja maar aan mij kan je hem toch wel gratis geven ik heb al Live maar mijn neefje nog niet die gozer is 15 en heeft al een cc weten te regelen van zijn ouders nu alleen die trial nog? Please...........!!!!!!!!!

    --------------------------------------------------------------------------------




    cc???
    __________________



    Hier zien we dus het verhaal van iemand die er dus gewoon keiharde cash voor wilt hebben _O_

    Sorry Pimboy maar eroverheen lezen je valt nu zwaar door de mand vriend.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  14. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    als het tussen haakjes staat dan hoeft het toch niet gratis of wel ???

    en sommige betalen er voor, dan geef ik m liever aan iemand die er voor betaalt dan dat is m gratis geef...
     
  15. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt dat zijn neefje een cc heeft weten te regelen om live te registreren niet om hem voor dat kaartje te betalen
     
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijne is (gratis :p) weg naar Basketballa :).
     
  17. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat begreep ik wel, maar ik d8 dat je alleen cc nodig had als je een live abbo kocht, niet voor zo`n trial
     
  18. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu ook een. Wie em wil moet het maar zeggen.
     
  19. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je hebt ook voor trial cc nodig (helaas)
     
  20. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    tja sommige mensen verkopen hun eigen moer nog voor een habbekrats. ik heb dat kaartje er gratis bij gekregen ( de 2e en nog reeds beschikbare van top spin ) en die gun ik graag iemand die ook live! wil, t gaan er inprincipe alleen op dat ik m open kras en t nummer door PM dus t kost niet eens een post zegel.

    de enige eis die ik er wel aan stel is dat je wel een CC en een goeie verbinding heb, want ik ken t wel aan een ventje van 13 geven, maar als paps zn cc niet leent ken ik t kaartje beter weggooien. dus TAST TOE !
     

Deel Deze Pagina