1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Oude Xbox: Stel hier je 2 Month Trial kaart (gratis) ter beschikking

Discussie in 'Games' gestart door twi, 6 nov 2003.

  1. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er voor mij een over.. mijn oude account is verlopen :mad: PM me maar en dan ben ik diegene heel erg dankbaarO-)
     
  2. Elendeling

    Elendeling Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,
    Ik weet dat het onbeleeft is om gelijk maar een gratis trial code te vragen, maar ik heb echt zeer binnenkort een nieuwe code nodig. Als ieman me er plz een kan PM'en zal ik daar heel dankbaar voor zijn.
     
  3. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was eerst :mad: :p ;)
     
  4. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb goed nieuws... Ik ben even in mijn gamesbiblio gedoken... Ik heb in totaal nog VIJF 2-month free trial cards in de aanbieding voor de gewone Xbox... Ze zijn allemaal geldig tot 30-06-2006... Laat het effe via de Personal Mail van dit forum gericht aan mij weten als je er eentje wil, graag meteen met naam, adres en woonplaats, dan stuur ik je zo spoedig mogelijk (gratis en zonder verzendkosten, ik neem die postzegel(s) wel voor mijn rekening) een exemplaar op... Als je het eventueel op prijs stelt (dit heeft ook mijn voorkeur), kan ik ook meteen de code loskrassen en via de Personal Mail van dit forum aan je toesturen. Er kunnen dus maximaal VIJF mensen mij een Personal Mail bericht sturen hier... Wie het eerst komt, wie het eerst maalt... ;)

    EDIT ( 1 ) 02-02-2006: Ik heb de eerste bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog VIER 2-month free trial cards in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...

    EDIT ( 2 ) 02-02-2006: Ik heb de tweede bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog DRIE 2-month free trial cards in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...

    EDIT ( 3 ) 02-02-2006: Ik heb de derde bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog TWEE 2-month free trial cards in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...

    EDIT ( 4 ) 03-02-2006: Ik heb de vierde bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog ÉÉN 2-month free trial card in de aanbieding heb voor de gewone Xbox... De LAATSTE is dus nog beschikbaar, wees er snel bij...

    EDIT ( 5 ) 03-02-2006: Ik heb de vijfde bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu GÉÉN 2-month free trial cards meer in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...

    --------------------------------------------------------------------------------------------

    Ik wens alle vijf aanvragers van de free trial cards veel plezier met (alvast) die 2 maanden gratis Xbox Live...

    Iedereen kan dus stoppen met het sturen van Personal Mails, de koek is OP! ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  5. Elendeling

    Elendeling Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij plz een trial code sturen via private mail??
    bij voorbaat hartstikke bedankt
     
  6. Phoubus

    Phoubus Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een 2 month trial en heb een cc dus als er iemand zo gul wilt zijn mij er een te geven, heek graag.

    alvast bedankt,
    Phoubus
     
  7. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren, ik wil nogmaals benadrukken dat mijn vijf trials reeds verstuurd zijn naar vijf mensen die er interesse in hadden... Ik krijg nog steeds PM's met de vraag of ik ze nog heb... Sorry maar ze zijn echt op, ik heb dus niets meer in de aanbieding... Mocht ik toch weer over een of meerdere kaarten gaan beschikken, dan zal ik het hier weer melden...
     
  8. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand nog een trail heeft, zou ik hem dan mogen hebben. Probeer een pro nederlands/belgische clan op te starten en heb daarvoor m`n eigen clan naam nodig. (ik wil je best omhoog boosten met halo 2) Greetz SoulSleeper XII
     
  9. Elendeling

    Elendeling Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    plz kan iemand mij een code pm'en?
    Ik heb er echt een nodig omdat automatisch verlengen op de een of andere manier niet kan :mad:
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gebruikje dan wel een geldige credit card .. heb je genoeg geld op je rekening staan?
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog iemand een Gold Trial heeft voor mij. Laat dan graag een berichtje achter;)
     
  12. 2dope

    2dope Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand een 2 months heeft ben ik je dankbaar..pm..me maar..als je wat hebt
     
  13. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een subscription code nodig, als iemand kan helpen zal dat mooi zijn_O_ Return the favor, sta op pagina 28, heb er al twee wegegeven in het verleden.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    @zeraph: je hebt PM!
     
  15. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks,

    je hebt me er 3 gestuurd. Ik heb ze echter niet meer nodig (heb er een van iemand anders). Dus je kan ze alle 3 aan iemand anders geven_O_
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zeggen post ze gewoon hier aangezien ik niet weet of ze nog werken kunnen mensen ze gewoon proberen.
     
  17. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    TGPKP-YQH82-RP38Q-RW926-YMJ7W
    VMYWB-RQ929-HFYVW-BR4Q6-977VQ
    XTJ23-QJYH9-46KD4-FDJRF-G4TX3

    Wat je wilt }:]
     
  18. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb net een xbox weer geregelt . en nou had vriend van me een 2 month trail maar die deed het niet :'-( nu wil ik egt heel graag halo 2 weer ff online spelen dus kan iemand me AUB een tje via pm sturen

    alvast bedankt
     
  19. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 2 free trails van 2 maanden PM mij.
     
  20. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand mij ook kan helpen aan een trial, heel graag.

    Xbox_Player; PM.
     

Deel Deze Pagina