Ik heb goed nieuws... Ik ben even in mijn gamesbiblio gedoken... Ik heb in totaal nog VIJF 2-month free trial cards in de aanbieding voor de gewone Xbox... Ze zijn allemaal geldig tot 30-06-2006... Laat het effe via de Personal Mail van dit forum gericht aan mij weten als je er eentje wil, graag meteen met naam, adres en woonplaats, dan stuur ik je zo spoedig mogelijk (gratis en zonder verzendkosten, ik neem die postzegel(s) wel voor mijn rekening) een exemplaar op... Als je het eventueel op prijs stelt (dit heeft ook mijn voorkeur), kan ik ook meteen de code loskrassen en via de Personal Mail van dit forum aan je toesturen. Er kunnen dus maximaal VIJF mensen mij een Personal Mail bericht sturen hier... Wie het eerst komt, wie het eerst maalt...
EDIT ( 1 ) 02-02-2006: Ik heb de eerste bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog VIER 2-month free trial cards in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...
EDIT ( 2 ) 02-02-2006: Ik heb de tweede bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog DRIE 2-month free trial cards in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...
EDIT ( 3 ) 02-02-2006: Ik heb de derde bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog TWEE 2-month free trial cards in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...
EDIT ( 4 ) 03-02-2006: Ik heb de vierde bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu nog ÉÉN 2-month free trial card in de aanbieding heb voor de gewone Xbox... De LAATSTE is dus nog beschikbaar, wees er snel bij...
EDIT ( 5 ) 03-02-2006: Ik heb de vijfde bestelling binnen, hetgeen betekent dat ik nu GÉÉN 2-month free trial cards meer in de aanbieding heb voor de gewone Xbox...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wens alle vijf aanvragers van de free trial cards veel plezier met (alvast) die 2 maanden gratis Xbox Live...
Iedereen kan dus stoppen met het sturen van Personal Mails, de koek is OP!
Laatst bewerkt: 3 feb 2006