Ik heb een tip: Ga naar winkels en kijk in de doosjes waar de spellen in zitten! De Cd zit er niet in... Maar het gratis Xbox Live wel!!! Wel een beetje illegaal... Oja: Kun je als je gewone abbo van een jaar om is gewoon dat nummer van de gratis Xbox Live invullen en als dat om is weer een ander kaartje? Dan hoef je nooit te betalen voor Live als het goed is.
Dat is gewoon jatten, Sam Fisher. En bovendien anderen duperen. Die kaart moet er namelijk in zitten als je een spel wat niet bevalt wilt ruilen. Mijn tweede kaartje is weg naar Rick12 trouwens, en ik ga de openingspost even wijzigen
Kan iemand mij PLEASE! met hoodfletter P een code pmen omdat ik heb mijn code geprobeerd heb maar die deed het het niet GVD!
Kan iemand mij PLEASE! met hoodfletter P een code pmen omdat ik heb mijn code geprobeerd heb maar die deed het het niet GVD!
Bovendien mag de eigenaar van een kaartje natuurlijk zelf weten of 'ie er geld voor wil, maar in principe lijkt het me een beetje triest als je zo'n kaartje alsnog wilt verkopen. Dit topic ben ik eigenlijk gestart naar aanleiding van iemand die in Xbazar z'n kaartje te koop aanbood, waarna ik dacht: "WTF? Te koop? Dat geef je toch gewoon weg?" Maar Mouse, gewoon iemand anders PM'en die het wel gratis weg wil doen, is je probleem gelijk weg. Het lijkt me trouwens sterk dat iemand geld voor zoiets wil betalen
Heb je 'm wel goed ingevoerd? Lijkt me sterk dat MS zo'n kaartje erin stopt die niet werkt. Anders effetjes bellen dat je een nieuwe wilt
ik heb alles geprobeerd, hoofdletters, kleine letters drie keer opnieuw ingevoerd. Wat wil je nog meer.
ik weet niet of dit hier al gemeld is, maar op het moment dat je account verloopt is je gamertag weer vrij beschikbaar bron: http://www.xbox.com/en-US/live/about/Article-V2-Top10GetLive.htm 2e kopje.....
Yess nog 2 daagjes en ik ga online jongens ik wou Boomer echt ff bedanken :-D Ik ga dan UC spelen en content downloaden ennuhh Rainbow Six kopen en spelen. Hoe zeg ik trouwnes dat 2 maanden termijn optijd op en wanneer?
Ik zou wel een trial kaart willen hebben, ik heb motogp 2 en mm3 dus ik kan al wel meteen livegames spelen.... PM me zou ik zeggen... alvast bedankt.