1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Oude Xbox: Stel hier je 2 Month Trial kaart (gratis) ter beschikking

Discussie in 'Games' gestart door twi, 6 nov 2003.

  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof niet dat er nog geldige kaartjes zijn , de meeste hadden een houdbaarheid tot eind 2005
     
  2. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de datum van je xbox terugzet naar die periode dan pakt hij de kaartjes wel. (Bij mij althans :) )
     
  3. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik zal het eens proberen. Dat zou wel mooi zijn als ze dan gewoon werken, ik heb nog wel een oude liggen namelijk :)
     
  4. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog trail kaartjes voor de oude xbox, wil graag eens op live kijken hoe het loopt voordat ik een een xbox360 aanschaf.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    moet je wel een credit card hebben ;) .. maar de oude kaartjes zijn bijna niet meer te vinden .. dus ik vrees dta je ze niet meer tegen komt
     
  6. Hyrule_boy

    Hyrule_boy Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken de 3/12 maanden Xbox 360 live prepaid kaarten voor de gewone Xbox?
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel maar voor de zekerheid zou ik dan toch even bellen de klnatenservice van xbox

    als ze wel werken heb je nog steeds een credit kaart nodig......daar ontkom je niet aan bij de xbox1
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de xbox 360 live kaarten werken niet op de gewone xbox... voor de gewone xbox heb je ook een credit card nodig
     
  9. Hyrule_boy

    Hyrule_boy Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom bij de Xbox 1 wel? en bij de 360 niet?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat was het probleem met de xbox 1 ... en microsoft heeft het probleem op kunen lossen met de Xbox 360
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een leuke actie van Microsoft zeg _O_
    De mensen die nog op de oude xbox willen spelen kunnen bijna niet meer op live op komen.
    Je kan gewoon van een Xbox Live abbo naar een Xbox Gold Membership gaan, maar ze hadden te weinig geld om iets voor de oude Xbox te regelen dat je daarmee met hetzelfde gemak online kan als op de 360. Want niemand gebruikt de Xbox meer natuurlijk.
    Maar goed daar doe je niks aan.

    Ik heb nu zelf geen trial kaartjes meer, het is in ieder geval wel gelukt om een "niet" geldige te gebruiken door de datum terug te zetten. Bedankt X-Factor ;)
     
  12. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan.

    Dat datum-terugzet-trucje is misschien tevens een idee om meer mensen op te roepen hun verlopen kaartjes af te geven aan diegene die nog een 2 month trial zoeken. Dus bij deze:

    LEDEN VAN XBW.NL, POST UW VERLOPEN 2 MONTH TRIAL KAARTEN!

    O-)
     

Deel Deze Pagina