heb er ook nog 1 heb ook nog zo'n kaartje. Zou hem zo ff zoeken. Als iemand hem wil hebben moet ie ff pm sturen. *laat maar ff zitten. Zit in doosje van pgr2 en die heb ik uitgeleend
Kan je ook 2x een trial gebruiken? En hoe verleng je een trial na 2maanden met een starterkit? Leek me wel handig om te weten? Heeft iemand nog een trial voor mij?
Peepz, ik wil even wat dingen proberen en heb daartoe wat trial nummers nodig. Als iemand een ongebruikte trial code heeft ontvang ik die graag in een PM-metje. Zanks!
Hoi mensen, Heb iemand een trailcode voor mij want ik namenlijk uitproberen of Xboxlive bij mij werkt. Stuur hem maar in een PM. Alvast heel erg bedankt!!!
Als je nog steeds opzoek bent, dan stuur je me maar een pm'etje, ik heb er 1 voor iemand... Edit, Wheezy heeft hem al van me gekregen dus ik sta weer op 0.
Ik heb nog 3x 2 Month Trial Kaart ter beschikking voor mensen zonder live! Enigste voorwaarde is dat je breedband verbinding aan de eisen voldoen en dat je hem ook echt gebruikt. Want ik Haat mensen die toch even proberen met een *lite* verbinding op live te komen en het verzieken voor andere..... Wie het eerst komt....
Ik heb nog 2 Trial kaarten, ik geef ze graag weg maar nu een vraag: Stel dat ik jou die trial kaart stuur en je dan aanmeld voor xbox live krijg ik dan een gratis game? (Check het nieuws op de voorpagina)
iemand nog een kaartje hebbe ik heb nog een 2 maanden gratis live kaartje liggen wie moet het hebben post dan iets