Ouders & Gamen....

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door hunter, 17 jun 2003.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Ik heb op het moment weer het voorbeeld van ouders die jou irriteren bij het gamen. Zo ben ik bezig met een deal voor het ruilen van m'n SP tegen een NGC, en nou beginnen ze daarover te zeuren. "je moet maar eens gelukkig zijn met wat ik had en eens ophouden met dat ruilen" je moet niet steeds nieuw willen hebben. Mijn antwoord was dit :
    "Als jullie een vaas kopen met bloemen, laat je die bloemen er toch ook niet eeuwig instaan ?" (jaja doordenkertje)
    Had ik ze ff gedist maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds met een probleem zit : die deal die ze niet goed vinden.
    En zo zijn er vele andere dingen als : "Martin, heb je nou alweer zo'n stom spel gekocht. Je moet eens wat zuiniger met je geld omgaan" Mensen ik werk toch niet voor nix ???

Naja ik vroeg me een beetje af wat jullie ervaringen met vervelende ouders zijn/waren en wat jullie eraan doen :)

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er nooit echt problemen mee gehad, want ze vinden het zelf ook leuk.
    Maar Hunter ik zal je helpen:)

3. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    mijn moeder is wel zo als ik een nieuw spel koop dat ze gaat zeuren. Maar mijn vader koopt juist altijd spelletjes voor mij. Vind ik niet erg hoor.

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had (Nu niet meer omdat er op de xbox meer shooters zijn dan toffe Rpg's enzo) een moeder die de controller uit mijn handen pakte om The Legend Of Zelda te spelen. Nee hoor zo erg was het niet. Maar soms wou ze zelf ook ff spelen.

Tip voor de kindertjes met irritante ouders. Zorg dat ze ook aan het game gaan.
    Ps dit lukt vaak niet met shooter. Probeer het eens met games als zelda. Jammer dat er daarvan nog geen games van zijn.
    Maar met Kameo of Fable denk ik dat het wel moet lukken. :D
    Alleen als ze dan gek zijn van games spelen moet je niet ineens gaan zeuren dat hun nu altijd achter je consol zitten. :D

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 33 en mijn ouders dachten toen ik een jaar of 10 was dat het wel over zou gaan LOL.
    Verder weinig problemen erover gehad het was moeilijker om de vrouw om te turnen naar het gamer bestaan.
    Uiteindelijk is ook dat gelukt natuurlijk.

6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan m'n ma nog geen zelda laten spelen
    know why ?
    zelda krijg ik pas bij de deal die m'n ouders juist verbieden haha
    (kut)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik kom wel langs met zelda

8. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een deal heb en ik ga iets verzenden, komt mijn ma weer aan: wat ga je nou weer versturen?? Ik weet wel zeker dat het weer verkeerd gaat. Als het verkeerd gaat is het je eigen probleem want je wil niet naar mij luisteren! Dan moet je niet bij mij aankomen te jammeren!
    Als het 1 keer is misgegaan hoeft het zeker niet meer verkeerd te gaan. Dat elitelijst systeem is wel handig, zo gaat het vrijwel altijd goed.

En mijn tweelingzusje dan; als ik zeg dat het vreselijk kinderachtig is om naar kindernet/zapplin/winny de pooh/dergelijke zaken te kijken dan begint zij weer: nou jij dan met je xbox en met je domme schietspellen een beetje mensen schieten.8) 8) duidelijk vorm van dom blondje.:D

9. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ach blijt altijd een probleem zo lang je thuis woont blijven ze zeuren dat je zuinig aan moet doen en niet telkens iets nieuws moet kopen... en zodra je het huis uit bent begint je vriendin erover.. mag je opeens geen breedbeeld meer kopen want de tv moet in dat leuke kastje passen met die deurtjes ervoor...... aaarrggh ik wil gewoon 150 cm plasma in de huiskamer!!

10. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    I owe you man !

ennuh, MorpeuB, zo'n zusje heb ik ook hahaha (melige kinderen)

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    leedvermaak hè.}:] :D

12. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ouders maakt het allemaal niet zoveel uit....soms koopt me ma een nieuw spel voor me....Ze gaan ook soms zitten kijken....maar ze kunnen ook wel zeuren weet je wel....heb je net een nieuwe game komen ze aan van.....zo kom er nou maar eens achteruit.....ga maar eens even basketballen....niemand op het pleine ofzo.....of net geregend ofzo...komen ze met dat soort opmerkingen....JA LAT00000000rrrr. :d

13. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Je MA koopt een nieuw spel? sjeesz als ze dat bij mij voor de lol gingen doen zou ik ze voor gek verklaren, huh geld aan zoiets uitbesteden zou het laatste zijn van de hele wereld.

14. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Is maar heel soms hoor...maar ja wel relax ja....

Waar ik alleen zo'n hekel aan heb is dan ben je ergens mee bezig....wat moeilijk is en dan gaan ze de hele tijd aan je kop lopen zeuren en dan wordt je na een uur zeuren boos en dan is het van wat ben je agressief ( zal wel :confused:) zal wel door die spelletjes komen.....Daar wordt je toch moe van....ik bedoel zeg dan niks of zo.

Dat doet me ma wel soms....heel soms als ze in een slechte bui is...maar ja.

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gezeur had ik ook vroeger wel eens. Das tegenwoordig al weer een stuk minder. Op mijn 14e zeiden ze dat ik nu mijn zelf verdiende geld wel eens opzij moest leggen, voor als ik dadelijk een auto wilde hebben ofzo. Daar kwam nog eens bij dat het in hun ogen nutteloos vermaak was dat je afzonderd van de buitenwereld, waar je schoolresultaten onder lijden en waar je over 4 jaar op uitgekeken ben. En nu...voila, 4 jaar verder, rijbewijs, betere baan. Ze spreken het nu juist tegen. Als ik zeg, ik zit te denken aan een leuk autootje dan gaat het meer van, "wee je wel niet wat dat kost aan verzekeringen etc.", ik koop zo af en toe een game, en zeg er ook niks over. Dan kan je natuurlijk wachten pop het gezeik. Als ze er dan toch over beginnen te zeiken is de discussie ook zo simpel af te maken:
    "Wees blij dat ik niet als m'n centen aan roken en alcohol uitgeef"
    Einde discussie, jij weer blij gamen, ouder weer wat stof tot nadenken.

16. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ouders maakt het ook niet echt veel uit, soms probeer ik me vader over te halen PGR te spelen, maar dan zegt hij dat hij een Joystick wilt:{

Verder weten ze het niet eens als ik een spel koop, dus ik heb er niet veel problemen mee.Of mijn bureaulamp moet aan staan.

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  17. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Op je 14e al beginnen met sparen voor auto?? ;x zo even elke maand een paar gulden opzij leggen...nee dan kom je er wel....gelukkig hebben ze dat gezeik nooit gedaan....Ik zeg ook wel eens gewoon van wil je dat ik de straat op ga dan??...lekker jointjes roken....dan zijn ze gauw stil. :D

18. nielzo

nielzo Guest

haha
    ja ik heb 2 xboxen en mijn moeder weet het niet eens, das maar goed ook anders gaat ze nog meer flippen.
    als ik een half uur een spel doe dan zegt ze al: je zit de hele dag te spelen :'-(
    eh oke :{ .....

19. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz, wat moet je met 2 xboxen ?? :) linken is het enige wat ik kan verzinnen, maar daar ga ik geen 100 extra aan uitgeven haha
    btw, dat van een half uurtje gamen = de hele dag ken ik ook :)

of deze : je bent met splinter cell net voorbij een heel moeilijk stuk, vlak voor een savepoint. Roept je pa dat je naar beneden moet komen om te eten. Maar jij wilt nog ff naar dat save-punt. Trekt de droogkloot de stekker eruit omdat je niet binnen 5 min beneden was.
    Is mij laatst overkomen |:-

wie heeft ouders uberhaupt uitgevonden :confused:

20. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Zo erg is het bij mij ook weer niet maar ik heb wel dat (vooral) mun moeder zegt dat ik er weer de hele dag achter zit terwijl ik pas een uur bezig ben.
    Me zusje is af en toe nog over te halen voor een game(maar dat blijft bij mario party of wave race) maar vroeger speelde mun vader wel eens goldeneye met mij maar op een gegeven moment was het altijd 10-0 en toen vond ie het niet meer leuk.

Deel Deze Pagina