ouders overhalen meer spellen kopen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxgangsta, 14 okt 2003.

1. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha stelletje verwende pubers tegewoordig. Moet je deze smoezen lezen om meer zakgeld te krijgen.
    Ik heb nooit zakgeld gekregen van me ouders. Ze kochten de spullen die ik nodig had zelf.

2. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Same here! Heb nu 11 spellen en heb ze allemaal zelf betaald door ahrd te werken en een beetje te sparen en ben er niks slechter van geworden!

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dat gaat bij mij ook altijd zo en het werkt goed. Ik hoor ze in iedergeval nooit zeuren van je mag dat niet kopen. Ik geef het natuurlijk ook niet met bakken uit maar per maand komt er minmaal altijd wel een spelleke :)
    Of je gaat gewoon net als ik eerder gelezen had in iedergeval wat permaand appart leggen zodat je ouders denk ok hij legt ook zooi appart dus dan mag je ook wel een spelleke kopen. This het proberen waard :)

4. vassilli

vassilli Guest

Je zegt gewoon het is mijn geld!Ik koop niet vaak spellen maar ik mag het wel zelf weten.

5. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

weg ge-edit/

ombouwen is FOUT :)

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    maar is er niet iemand die mij PGR en Ghost Recon of HALO wil geven?:D of voor heel weinig verkopen>?? maarja ik heb het geprobeerd en ze zullen het er over hebben:D OJA! binnenkort sinterklaas en kerstmis:D:D

7. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    je kan ook gewoon spellen ruilen, zoals mij ik heb 3 spellen ofzo maar ik heb er al iets van 25 gehad.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als je meer werkt krijg je ook meer spullen. Je moet gewoon je best doen en zelf geld verdienen. Dan inden je ouders het heus wel goed...t enmionste dat was bij mij zo. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem... Die mag ook niet zoveel kopen. En hij werkt niet. En maar zeuren waarom ik 13 xbox heb en hij maar 4. Ja, je moet er gewoon iets voor doen.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben 15 en heb 2 kraten wijken, ik verdien daar mee ongv. 60 € per maand mee.
    Ik heb daarmee een nieuwe TV + een xbox mee verdient..

Ik heb de xbox nu ongv. 7 maanden en nog maar 1 spel zelf gekocht..
    Ik ruil veel over x-bazar :D dat bespaart je heel wat geld :)

En mn ouders vinden et (natuurlijk) niet erg als ik een spel koop..waarom zouden ze??

10. sneaky

sneaky Guest

vage ouders heb je.Heb je geld voor iets en dan mag je het niet kopen??????

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    tja, kben 14 en heb druk met skool enzow en ze zijn al 40(!) dus heel ouderwets, maarja het is al opgelost ik heb PGR(niet egt nieuw ofzow, maar het is tog wat!) oja, mod, hier kan wel een slotje op

12. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    14 en dan al druk met school, dan doe je toch wat verkeerd......8)

13. Almere-Dude

Almere-Dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsss wat is dit nu weer voor topic |:-
    Ga werken stelletje luie flikkers, ik krijg sowieso geen zakgeld meer en moet gewoon werken voor mijn geld.(ben 17 btw).

Ik heb zo'n hekel aan die kinderen die alles van hun pappa en mamma krijgen.

En dan je zelf nog xboxgangsta noemen(diep triest).

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Zit een kern van waarheid in, maar als je als 17 jarige 14 jarige mannetjes gaat dissen dan moet je ook weleens bij jezelf ten rade gaan.

Deel Deze Pagina