Nieuwste raadsel: Up for anything as she marches to the beat of 11 drummers. No that's superficial. Ik heb zelf geen flauw idee
Doet me denken aan het kerst lied "the twelve days of christmas", jeweet wel, "On the first day of christmas my true love gave to me...." daarin heb je het refrein: "On the eleventh day of christmas my true love gave to me", eleven drummer drumming. Zou inhouden dat ze het over 14 december 2005 zouden hebben, maar zoals het raadsel al zegt ligt dat teveel voor de hand.
Het is opgelost!! Het antwoord was: Spoiler Angelina Jolie met dank aan http://forum.teamxbox.com/showpost.php?p=5079618&postcount=80 edit: typo
Weet iemand trouwens waarom alle scores zo laag zijn?? Hebben ze dan eindelijk ff iemand van microsoft alle cheaters eruit laten halen?? Blijkbaar Blijft iedereen trouwens nog steeds bij teamxbox...of gaan we weer met zn allen verkassen naar x-scene??
Nieuwe Challange: Here sweet margie sits. At this distance it sees the rich, the poor and everything in between.
nieuw plaatje Wow moet je kijken naar die details ... Misschien is dit wel Project Gothman Racing 3 of een andere game op xbox next, 2 , 360 what ever Ik heb nog geen idee wat het antwoord is op de challenge gevonden dit hadden wij nooit kunnen weten Spoiler got it Western Avenue margie candy shop in downtown chicago antwoord = Western Avenue
Ik denk dat we inderdaad grotere teams moeten gaan vormen ... met teamxbox maken we een betere kans volgens mij ... het is in deze threads ook aardige stil op andere fora is het al een stuk drukker
Ik heb net eens foto's van de Ferrari 360 Modena gezocht en dat is volgensmij toch deze auto. Zouden ze deze auto hebben gekozen om ons nou op het verkeerde been te brengen of om ons juist te helpen?
ik heb een probleem denk ik. als ik op die site ga dan kan ik niet meer naar een speciaal forum en ik kan geen plaatje uploaden. is dat bij julie ook?
hmmm volgens mij ging het om deze verborgen tekst ... “C.a.r.R.e.n.d.e.r.3.6.0._M.a.g.a.z.i.n.e._.C.o.v.e.r.” we moeten nu helaas weer even wachten De plaatjes uppen en het forum zijn tijdelijk off-line
Ik denk het ook maar uhm, wat was de code van teamxbox ookalweer? Ik heb nadat al die colonys gereset zijn me namelijk niet meer aangemeld AKA me ermee bezig gehouden
Ik kan je iig zeggen dat het een Ferrari 360 Modena is ^^. En dat het er wel heel erg bruut uitziet . Plz laat het Pgr3 zijn