[Ourcolony.net] Punten verdienen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 8 apr 2005.

  1. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Stations anyone?
     
  2. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kom wel op publieke plekken vandaag maar niet dat ik mijn camera mee kan nemen..
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt kansloos, we zijn van alle kanten ingehaald. X-scene is in 1 keer ook dik gestegen. Het is kansloos om nog voor de overwinning te gaan. Als er nog challenges komen kijk ik wel ff. Dan kunnen we weer plaatjes krijgen. Vage shit hoor :'-(
     
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als voorbeeld moet Mirik in een T-Shirtje, met OurColony logo erop, de Kalverstraat ofzo doolopen? En daar een foto van maken? Of moet het perce uitgeprint papiertje zijn.
     
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon dicht bij de grens....en ik heb een ixus 430..
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    X-scene bewijst juist het tegenover gestelde... die zijn in twee dagen van niets naar de 2e plek gegaan en in dat tempo zijn ze aan het eind van de dag zelfs 1e. Dus dat bewijst maar weer dat het niet om de vragen gaat, want die waren al lang opgelost voor ze begonnen.
     
  7. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! We gaan ervoor! Printen, opladen (foto toestellen) en gaan!!
     
  8. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    juist! keep up the spirit!!
    ik zal eens kijken wat voor plaatjes ik nog kan schieten..
     
  9. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    PS als je dit weekend uitstapjes gaat maken: print-outs en camera meenemen! :)
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er mensen hier die met mij even willen proberen hoe je nu veel punten verzameld. Ik heb al een colony aangemaakt en kunnen dan even proberen te gaan uitvogelen hoe er nu punten verdiend kunnen worden. Als je met zo veel ben is het lastig om nog een beetje samen te werken en te zien waardoor er nu punten bij komen.
     
  11. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee > een test case! Probeer eerst eens foto te maken van het logo buiten ergens. En check dan hoeveel je punten je krijgt?
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem is nu dat er een aantal mensen in de colony moeten voordat je kan beginnen.
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het belangrijkste is om contribution points te krijgen. In de eerste post op het x-scene forum staat deze quote:

    Blijkbaar dan ze iets goed, anders hadden ze niet zo hard gestegen, dus denk ik dat we challanges moeten verzinnen en dat we daar dan contribution points voor krijgen.

    Dit wordt ook min of meer bevestigt op http://www.ourcolony.net/canvas/ waar dit te lezen is

     
  14. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ff tijdje weggeweest, maar zie dat er gelukkig weer wat vooruitgang wordt gemaakt en dat de site het eindelijk weer normaal doet.
    Aangezien iedereen op elk forum het telkens heeft over plaatjes uploaden denk ik dat we daar inderdaad wat meer op moeten richten. Misschien is het wel nodig om 'ourcolony' te vermelden in de naam van het up te loaden plaatje, omdat het daaraan misschien wel kan herkennen dat het plaatje speciaal gemaakt is voor het spel, en er geen nutteloze spam binnen komt. Voorlopig voor mij ff de laatste oplossing.... |:-
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk in een zeefdrukkerij...ik ga een shirtje maken, vind het zowiezo wel een cool logo :9

    Ik zag trouwens in de Xenon Dash Preview Film dat de player HiroProtagonist die je dan ff ziet in zijn avatar ook de colony mier op zijn shirt heeft. Dat filmpje is al beetje oud, en die mier zit er al in, het loopt dus al even _O_
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooruit dan, ik hou er nog moed in, vanochtend had ik een klein katertje :) . Ik heb al geprobeerd om een challenge te verzinnen (tijdje geleden) maar die sloeg nergens op. Ik wou het even proberen.

    Het probleem is gewoon dat wij niet weten wat we moeten doen. Al gaan die foto's (bonussen) wel wat beter.
     
  17. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb iets nieuws gevonden. Typ in de main page Rules.
    We moeten denk ik dus gewoon samen werken, maar gewoon niet op deze forum maar op die van Ourcolony.net. Dus als nu iedereen als hij iets wilt melden het op het forum van ourcolony.net plaats. Ik denk namelijk dat ze kijken hoe actief de colony is van iedereen. En omdat we 1 in het nederlands praten kunnen ze niet goed controleren of we goed bezig zijn. (Met andere woorden we moeten engels praten op die forum) en 2 iedereen post hier zijn gedachten en dat moet juist op ourcolony.net.
    Ik heb net trouwends ook een challenge gemaakt.

    Een foto van me kat met de vraag wat voor kat is het en als antwoord birman

    By The Way Als je een Challenge maak moet er ook een foto bij.
    Dit staat er als je naar www.ourcolony.net/canvas gaat.
    " All fields required "
    Je moet dus een foto, challenge en het antwoord opsturen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft onze colony opgericht dan, ik las dat diegene iets speciaals moest doen.

    Stond op ons eigen forum.
     
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zei ik net...ik heb een plaatje geupload wat er niks mee te maken had...maar die wel ourcolony in de naam had. En opeens hebben we 10 punten erbij....dus of iemand anders moet ook geupload hebben of wat hebben gedaan..of iedereen moet gewoon vanaf nu bij het uploaden 'ourcolony' in de naam zetten :p

    EDIT: Hup, en weer 10 bonus erbij *)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    He what the fuck, ik doe hetzelfde en hopsa 10 punten.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005

Deel Deze Pagina