Leuk dat ik daar ook voor gevraagd wordt ....als het kan wil ik wel helpen, want ik zit echt al vanaf het begin mn hersens te kraken... Daarnaast hadden jullie dit vast ook al gezien: http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=35268&subsectionid=1586
PAL gaming network Deze stijgen als een gek, bij elke refresh komen er punten bij op de leaderboard...what are they doing??
Ik weet niet wat ze doen, maar er gaan geruchten dat sommige colonies fals spelen met scipts :{ Hier is een screenshot van vandaag... niet zo oud, maar nu zitten ze al op het drievoudige aantal punten
vervelend alleen dat ik nou niet echt een "landmark" hier in de buurt heb ik heb 1,5 dag moeten missen maar zie dat er weinig gebeurt is behalve andere teams die als een raket stijgen
Kan ik dan ook niet in die Colony komen. Of dat jullie in die van mij komen. Want ik wil graag ook verder in het spel maar zo schiet het niet op.
leden van onze colony zijn de meest actieve en serieuse zoekers van xbw en je wordt gepm't door onze leider als we je erin willen hebben...
kom naar ourcolony general forums....of ourcolony-forums..kunnen beter daar ouwewijven dan hier!!!! Laatste wat ik gelezen heb suggereert dat je punten krijgt voor posts in "ourcolony"
ey ik kom nog even terug van Teamxbox. We zijn er achtergekomen dat we samenmoeten gaan zoals je ziet hebben een paar groepen dat ook al met ons gedaan en staan wij dus verboven aan. Teamxbox zou ook graag wille dat jullie er bij kwamen. Uit eindelijk moeten we 1 grote groep worden lijkt het"1 kolonie" en dat wordt dus"onze colonie=Our colony" dus ik wou jullie vragen of jullie je samen zouden wille voegen met ons alles is meegenomen. 86415989
ja ik weetniet precies hoe dat werkt dat zal kobald wel weten, ik ben zelf geen groepleider maar we weten in iedergeval dat we samen moeten gaan en mijn vraag is of jullie daar open voor staan.
dit bericht komt van 1 van onze groep leiders: Post this in other forums! I think we still need Gamespot/IGN/Gamespy... ---------------- Do you want to have an impact on how ourcolony.net is played? Do you want to know that you are apart of a colony that is here to win that is here as one Combined super force? Join TeamXbox. The TeamXbox colony is growing by the second and the Gamem8ker is very pleased with our submissions and actions. This Dedicated team is thriving for truth while having fun. Join now, before its to late. Enter 86415989 to be apart of TXB. Leave you colony before its to late. You have no chance of winning by yourselves. beetje dramatisch met dat before its to late maar hij heeft wel gelijk dat het jullie enige kans is als je echt wil winnen, wat dat dan ook inhoud.
hoe kom je op een nieuwe challenge.kreeg net een getal door van iemand op de ourcolony board 829163891 help???
Ok...nu word ik echt para!! Zat dus met ene Goj te ouwewijven op colony-forum en nadat ik dat getal doorkreeg vroeg ik wat dat te betekenen had (aangezien ik compleet nieuw ben daar) Toen kreeg ik deze link door KLIK met de opmerking: "...misschien moet je daar eens kijken voor ervaring" en vervolgens werd de hele thread verwijderd edit: ben er net achter gekomen dat het een luchtfoto is van Area 51!