[Ourcolony.net] Punten verdienen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 8 apr 2005.

  1. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    vergelijk:

    [​IMG]

    edit:

    weinig oorbel in het bovenste plaatje niet?
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is een reflectie en dus zijn andere oor dat je ziet. Wie weet heeft hij er maar een.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  3. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ok......kijk...ik snap best dat jullie me misschien niet serieus zullen nemen aangezien ik maar liefst 2 posts op mijn naam heb, maar ik heb zo eens wat zitten zoeken op de onderwerpen hier op het forum en op forums van andere colonies van ourcolony.net ..... en...mijn conclusie was eigenlijk deze:

    gooi het hele puntensysteem overboord. het zegt helemaal niks. je moet dit niet bekijken als puzzelaar die graag leuke punten verdient, maar als marketingdeskundige van microsoft. wat is het doel van ourcolony.net? xboxen (2) verkopen! spanning creëren! verwachtingen scheppen! hoe doen ze dit? door langzaam maar zeker kleine stukjes informatie en graphics vrij te geven. maar, willen ze dat dit voorbehouden blijft aan 1 enkele colony? nee natuurlijk niet, iedereen moet et weten en zien, iedereen moet een xbox 2 kopen! en die mier op logo? ja wat denk jij als je over straat loopt en je ziet zo'n maf logo...dan type jij op google in: colony......en reken maar dat je dan o.a. op ourcolony terecht komt. ook zal microsoft als ze slim zijn zorgen dat ze op de toekomstige promotiepagina's van de xbox2 veelvuldig het woord colony gebruikt (of dit als metatag in de html code zet).

    maar, waarom doen wij dan in vredesnaam mee aan deze marketingstrategie? om meer te weten te komen over de xbox2 uiteraard! en wat heeft het nu voor zin om ons op te splitsen in ontelbare colonies, als we net zo goed allemaal samen kunnen werken om zo sneller challenges op te lossen en nieuwe informatie over de xbox2 te krijgen? ik wil er hierbij dus voor pleiten om op de een of andere manier een soort van gigantisch verbond aan te gaan. zelf heb ik hier niet echt de mogelijkheden toe, maar Kobold, misschien dat jij als stichter van de XBW-colony contact op kunt nemen met de leiders van de andere colonies? ik denk dat dit is wat gamem8ker wil dat we doen...

    update: zojuist even 'colony' ingevoerd op google, ourcolony.net kwam als 7e uit de bus...maar ik neem aan dat microsoft alles op alles zetten om verder te stijgen
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  4. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    Jah Bram helemaal gelijk!


    maarh hieruit blijkt duz wel dat al dat ''ourcolony'' gedoe alleen maarh zinloos gezwam is om die puberige xbox fanboytjes bezig te houden en alvast te laten hypen zodat ze meteen na de release een xb2 gaan halen !!

    OURCOLONY IS GEWOON ZINLOOS KUTGEDOE !!!!!!!!!!!

    k weet niet dat sommigen daar ook echt aan meedoen,hahaha echt triest man ,ooh kom dan maken we snel een colonie dan kunnen we lkkr puzzeltjes oplossen nou wat leuk zeg MAAR NIET HEUS!!!

    k vindt al dat shit gedoe maarh dom k zie wel als de xbox wordt gepresenteerd op MTV

    ik vindt het nergens op slaan ,een beetje stickers met een spin plaatje erop overal plakken lantarenpalen enz,en er is nogh 1 ding wat ik echt super triest vindt aan die site namelijk ze hebben zo'n klok gedoe ,gaan ze overal een klok op tekenen ..waarom ?? geilen ze daarop of zijn ze gewoon freaked out..? en btw k snap niet waarom soomige fanboys xbox2 rulezz enz schreeuwen ,het kan mij geen flikker schelen of die ruult of niet k koop gewoon de krachtigste console en eentje met de beste spellen ,ik bedoel als k nou hup xbox 2 hup MS ga roepen ga ik dan vooruit in het leven..krijg k daar een beter leven van..? wordt ik rijker of blijer daarvan ? NEE alleen MS heeft daar profijt van !
     
  5. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa.......ik trek niet zozeer het nut van ourcolony in twijfel, hoewel ik zelf niet extreem gemotiveerd ben om er actief aan mee te doen, aangezien je net zo goed kan wachten tot de presentatie om MTV zoals je zegt.
    maar ik filosofeerde slechts een beetje over het doel van ourcolony, en hoe we het 'doel' kunnen bereiken...
     
  6. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    wat is t doel dan..?
     
  7. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: als je je er niet mee bezig houd wat doe je dan in dit topic? mischien draait het wel niet om de punten op ourcolony, maar volgens mij draait het ook niet allemaal om de postcount hier op xboxworld ;)

    ontopic: *heeft zich aangesloten bij yay
     
  8. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord: yay :)

    maar, zoals ik zei, ik trek het volledige nut van ourcolony.net niet in twijfel, ik stel slechts dat het opsplitsen in afzonderlijke colonies eigenlijk debiel is als je er over nadenkt en dat het puntensysteem en de ranglijst waarschijnlijk ook niets voorstellen. wanneer we samenwerken valt het nut van deze dingen volledig weg
     
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is die hele Ourcolony de grootste blunder kwa hype van microsoft geweest.
    De laatste post komt van 6 dagen geleden.

    Maar waarom ik even iets kwam posten is dat ik bij Halo 2 ineens een message kreeg van De Gamem8ker.

    Hij zei dit: "The Answer is quite... inviting"

    Verder hou ik met niet meer bezig met Ourcolony.
    Maar ik vondt het wel grappig om te laten weten dat hij een bericht naar mij had gestuurd.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  11. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    goed, omdat mijn berichten in een nieuw opgestarte thread omtrent dit onderwerp niet erg gewaardeerd werden, plaats ik ze bij deze hier nog een keer, in de hoop dit topic nieuw leven in te blazen:

    kijk dit!!!

    Rank Score Name
    1 12977 yay
    2 10447 TeamXbox
    3 10421 ARGolonists
    4 9250 The Brotherhood
    5 7840 XBW

    en de specificatie van onze score:
    XBW Points
    * Colonists : 990
    * Challenges : 150
    * Contributions : 5760
    * Bonuses : 940

    het ligt dus aan die contributions..waar komt dat in vredesnaam opeens vandaan? maar goed, xboxworld 5e van de hele wereld! niet slecht
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie mijn opmerking er zijn foto's geplaatst die wij gemaakt hebben ... verder staat in deze thread nog meer ideetjes over de contributions (ook in de straters post)
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb ze allemaal doorgebladert maar al mijn foto's zijn niet geplaatst. Al ben ik er toch wel een aantal van XBW tegengekomen. Jammer. :{
     
  14. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik kwam er achter dat mijn dekbedhoes of whatever en kussensloop volstaan met de ourcolony mier, haha, was echt een rare ontdekking. zou ik foto's daarvan ik kunnen sturen? ik kan op ourcolony nergens meer een link vinden daarvoor...
     

Deel Deze Pagina