1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Out now: SSX 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 29 okt 2003.

  1. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay is subliem, soepel en zeer indrukwekkend wat een game. Niet voor niets de vijfde beste game allertijden. Waanzinnig gewoon. Zit nu bij Peak 2 en de moeilijkheidsgraad is behoorlijk opgeschroefd en je merkt de storm al...:)
     
  2. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    SSX TRICKY was maar ff leuk verveelde na 2 weken hoe is het met SSX 3 gesteld?
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind SSX3 het beste spel van dit moment. Heb bijna alle nieuwe spellen gezien, maar deze is het meest indrukwekkend, ook wat betreft geluid.
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem op de ps2 het is echt lachen online:p
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook uitgebreid zitten spelen, en hij is echt SUBLIEM :D Echt die SSX Sfeer die weer aanwezig is! Prachtige banen, prachtige graphics en prachtig geluid !!
     
  6. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    SSX en SSX Tricky waren courses met hier en daar shortcuts. Verveelde mij ook snel. Hier heb je echt het gevoel dat je werkelijk op een berg zit. Fenomenaal gewoon. En enorme vrijheid. De gameplay is diep. De courses (zie SPOILER!!!)

    SPOILER!!! SPOILER!!!

    Hebben zoveel wegen wat zeg ik wegen. Jij bepaald je route...!!!
    In de backcountry van Peak 2 moet je een race doen met zoveel mogelijk trickpoints om peak 3 te unlocken. Op bepaalde plaatsen stormt het en komt de wind van achter een berg...Word je zo de rotsen en bomen in geblazen ongelooflijk.

    Einde SPOILER!!!

    De game moet je echt eens op ambient (zonder muziek) spelen. Af en toe schrik je gewoon wanneer je met je character de diepte ingaat. Kan wel zien dat deze graphics tot stand gekomen zijn door mensen die voor ILM hebben gewerkt.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraag: Heb je echt dat sneeuwgevoel? Echt dat knerpende sneeuw want dat is altijd wel cool :cool:
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat sneeuwgevoel heb ik bij ssx minder dan bij amped of 1080 ...het blijft een cool spel daar niet van maar het is in de verste verte geen sim
     
  9. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    SSX is inderdaad geen sim en ben blij toe. Want van Amped val ik persoonlijk in smaak. De sneeuw maakt een knerpend geluid en er zijn 24 soorten als je op ambient speelt heb je echt het gevoel dat je op die berg bent. Voor degenen die een SIM zoeken. Kies dan vooral voor AMPED2. Degenen die voor PUUR ENTERTAIMENT gaan is SSX3 een echte droom.
     
  10. MennoDePenno

    MennoDePenno HardrocK PosteR

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik in de 2 pipes boven de superpipe in peak 3 kan komen?
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gehuurd.
    Nadeel: gaat altij dzo vlug..
    Bij amped kan je nog genieten van het snowboarden, hier is het bijna constant over the top tricks doen.
    Wat op zich eigenlijk wel leuk is :)
    Vraagje: wat je moet allemaal doen om volgende peak te unlocken? Ik had daarnet al verschillende dingen gedaan maar xbox liep vast...
    Wat bleek, nx gesaved!
    NOg een vraag: hoe save je?
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Welke splitscreen modes zijn er ? (als er überhaupt sliptscreen is)
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt Freestyle doen, dat is gewoon met z'n 2'en op een baan voor het hoogste aantal punten. Der peak zijn er 3 a 4 banen van.

    Ook kun je Race doen. Dat is met z'n 6'en op een baan, waarvan jij en je maatje, broertje enz. er allebei 1 van besturen. Ook hier geld weer: 3 a 4 banen per peak

    Volgens mij moet je alle races en/of alle freestyle evenementen halen, wat overigens een makkie is. Wij (me broertje en ik) hadden binnen 2/3 uur peak 3 al...

    bij lodge kun je saven en als je iets gehaald hebt kan je ook saven. Het staat dan onder next event.

    Verder vind ik het een heel goed spel, lekker snel mooie afdalingen en gelukkig een stuk meer parcorus dan in ssx tricky. Grootste verbetering tot nu toe vind ik de soundtrack. Hier een paar artiesten:

    audiobully's
    aphrodite
    felix da housecat
    placebo
    red hot chilli pepers
    x-exetioners(vergeten hoe je het schrijft)
    N.E.R.D.

    e.v.a.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel irritant, ik moet nu racen maar ik moet telkens next heat pakken.
    In totaal zijn het drie heats...
    3x hetzelfde parcours...
    Maarja, tot nu toe, heel goed spel!
    Trouwens: start-options-save game lukt ook!
    Wel een ingewikkeld menuutje vind ik.
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt leuk om vanaf de top van de berg naar beneden te snowboarden in SSX 3. Je bent daar echt lang mee bezig. Ik had het bij een vriend gespeelt ik was zo ongeveer in 35/40 minuten beneden (had het ook nog niet eerder gespeelt). Graphics goed. Alleen jammer dat hij niet via Xboxlive kan. Maar dat is met alle EA spellen op dit moment...
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe snowboard je vrij naar beneden?
    Met transport kan ik enkel race freestyle en freeride kiezen.
    En bij freeride is dat met die lichtgevende stokken waar je opdrachten voor kunt doen.
    Wel een beetje vreemd vind ik.
    En hoe komt het dat ik soms enorm vlug ronddraai(4x salto soms) en soms weer neit?
    En hoe komt het dat mijn L+y/b/x soms anders is dan andere keren?
    Hoe doe je juist uber trick?
    En wat is uber special?
    Moet jd e altijd de truck doen die er soms opkomt vanonder, of mag je zelf kiezen?
     

Deel Deze Pagina