Outlaw Golf

Discussie in 'Algemeen' gestart door barr_ee, 12 jun 2002.

1. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de drivingrange ook gehaald. ik heb helemaal naar links geslagen. als je op Y drukt zie je waar die bonusdingen zitten. helemaal links zit er een van 100 punten. die kon ik net halen. Die Summer ziet er inderdaad wel leuk uit. haar kies ik ook altijd als ik speel. je kunt niet je eigen caracters maken of heb ik die optie over het hoofd gezien?

2. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn maar weinig mensen op live, heb ik gezien. vinden julie het goed als ik jullie toevoeg aan mijn vriendenlijst? dan kunnen we misschien een keertje spelen

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info TotalSOLO
    en Summer mag er idd wezen. Haar hoofd lijkt een beetje op dat van Buffy (het spel dan)

@ flipmode, je mag me toevoegen

Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok is goed. dan zie ik je wel op live

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    voeg mij ook maar toe!

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    ok appie21, ik zal je wel toevoegen.

Waar zijn jullie nu met het spel? Ik speel ook met Summer en ik zit nu bij het 5e veld (Witches Ball Bash). Ik heb nu ook weer een drivingrange vrijgespeeld maar daar moet je 2800 punten halen. Aangezien ik maar net aan 2400 punten bij elkaar sloeg vind ik deze opgave onmogelijk. Ik kom echt niet in de buurt van die bonuspunten. Heeft 1 van jullie het al gehaald? Die opdrachten van het putten zijn wel makkelijk maar deze ?!? Dus wie het weet mag het zeggen.

Ik wilde net ook ff een potje proberen via Xbox Live maar er was niemand. Beetje raar. Het is toch een leuk spel voor weinig geld. Of is iedereen zn skills aan het bijspijkeren. Het zou mij niet echt uitmaken of ik online win of verlies.

7. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Met Summer heb ik vier bekers gehaals in de tour, met Ice Trey drie, eentje met Harley, en met El Suave heb ik net mijn tweede cupje gehaald.
    Als je op de drivigrange 2800 punten moet halen lukt dat alleen als je je zo'n target in een zandbunker weet te raken, die zijn goed voor 500 punten.
    Je hoeft er niet per se bovenop te slaan, als je hem maar raakt wat moet lukken.
    Zelf wacht ik toch liever nog even met live, ik geil namenlijk op statestieken en die verkloot ik denk ik aardig door nu al op live te gaan.
    Winnen of verliezen maakt mij niets uit, ik heb ook met Links nog nooit een potje opgegeven omdat ik aan het verliezen was.
    Er is niets erger dan iemand die op de 18e hole de stekker er uit trekt, wat ik al een paar keer meegemaakt heb, je zou mij dan eens moeten horen vloeken.
    Ik moet wel erg wennen aan dat ik nu weer op een metertje moet letten met slaan, als je ook maar iets te hard slaat is het ook gelijk goed mis, vooral met putten.

8. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Is het spel dan zó pittig? Na Mario Golf op de N64 (ijzersterke game!) heb ik eigenlijk geen golf-spel meer gehad. Zag tiger woods (2004) ook voor 13 euro liggen bij Intertoys... Belangrijkste vind ik de speelbaarheid en het 'door willen spelen' bij welke game van deze 2 denken jullie dat ik dat t meeste zal vinden??

9. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook een tijdje geleden gekocht. En hoewel ze in alle reviews zeggen dat het geen moeilijk spel is vind ik dat dus wel. Al in het alle begin van de tour moet je heel wat par's en birdies slaan om te winnen. Soms sta ik tot aan de 9e hole gelijk met mijn tegenstander. Maak je 1 fout door in het water of zand te slaan kan je het soms al vergeten. Maar verder een heel leuk spel. De humor is echt heel goed!!!!!!!!!! En ja Summer met haar even leuke caddy wat moet ik daar nog van zeggen _O_ O-)

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een aardgi pittig spel ja. ik heb de eerste wedstrijd van de tour een paar keer over moeten doen, want die gasten slaan best goed. ik had mazzel dat de computer een paar keer een bogey sloeg waardoor ik won. gisteren speelde ik de 3e ronde van de tour (die om het cash gaat op el diablo) was ik bij de 17e hole, ik had 27000 dollar en die ander had 20000, de hele wedstrijd goed gespeeld, kan ik op 17e putten voor een par sla ik scheef waardoor mijn tegenstander er 21000 bij kreeg echt balen is dat want dat de 18e hole was voor 6000 dollar geloof ik. dus kon ik nooit meer winnen.

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die 1e ronde met Summer tegen Killer Miller vond ik echt moeilijk maar toen ik hem eenmaal verslagen had gingen de volgende rondes makkelijker. Die 2e ronde haalde ik na 2 keer. Die 3e ronde was echt een makkie tegen Donna. Zij had maar 6000 dollar. En die 4e ronde waarin je samenspeelt met iemand was ook niet zo moeilijk. Haalde die namelijk ook al in 1 keer. Ik ben nog bij de 5e ronde. Moet je tegen 2 tegenstanders. Maar die moet ik nog proberen. Je bent wel veel afhankelijk van de computer. Soms slaan ze de ene birdie na de andere, maar gelukkig verpesten ze ook wel eens een hole.

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben nu bij de vierde ronde. heb niet meer gespeeld. die eerst 3 en toen ik de 4e nog aan het spelen was, kwam het regelmatig voor dat de computer een bogey of meer sloeg.

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Heren golfers, spelen jullie nou voornamelijk met Summer of met de rest ook?
    Als je namelijk met alle vier speelt en je krijgt een nieuwe club dan kan je die bij alle vier de spelers gebruiken.
    Als je al wat verder bent in het spel krijg je een steeds betere driver, wood, ijzers en putters.
    Vooral de ijzers zijn belangrijk omdat er steeds een betere backspin bij zit, dan kan je je bal veel beter op de green leggen(als je hem goed raakt).
    Ik vind dat baseball met Summer echt frustrerend worden, gisteren had ik zelfs aan een eagle niet genoeg om te winnen, als ik op de laatste hole een birdie had gehaald was ik er, sla ik mijn laatste drive totaal scheef dus een par.
    Heeft iemand al een hole in one geslagen?
    Ik heb al op het randje van de hole gelegen met mijn bal, ik telde hem al blijft die net liggen zeg, Summer heeft er wel tegen mij eentje gemaakt(leuk vuurwerk).

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel tot nu toe alleen met Summer. Ik heb zat spellen thuis en daar switch ik gewoon tussen. Ik wacht wel af wanneer iemand een potje online wil spelen. Lijkt me toch leuker dan tegen de computer. Als jij dat baseball niet eens haalt met Summer zal ik mezelf ook maar geen illusies maken. Een hole in one heb ik ook nog niet gehaald. Vond het al heel wat dat ik een keer de bal van buiten de green erin chipte

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    je kunt de tegenstander ok hinderen door als hij slaat op a te drukken!

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er dan? Gaat je karakter (in mijn geval Summer) dan gillen ofzo als de computer slaat

17. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik nu gelijk even proberen, dat zou niet verkeerd zijn :) .

edit: ben er nog niet helemaal zeker van, maar met Harley heb ik wel net mijn zesde cupje gehaald.
    Was een strokeplay ronde, ik heb mijn vingers helemaal blauw gedrukt op a, maar pas op de derde hole van de verlenging misten ze allebij een put.

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    je moet pas op a drukken als hij vlak bij de vlag ligt als ze dan slaat en de meter slaat uit? dan gauw een paar tikken op a ik kan ze soms van afg ongeveer 20 cm afstand laten missen?

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt. ik was laatst met een paar man aan het spelen, en als je dan op a drukt dan geeft jou speler commentaar op die ander die moet slaan.

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, zullen we een keer wat afspreken op Live. Ik heb net voor het eerst gespeeld. Met z'n vieren is het echt leuk. Je kan gewoon allemaal tegelijk spelen en de slagen van een ander zie je door strepen. Wij hebben hier precies 4 man (Flipmode P, appie21, TotalSOLO en ik, MadMrk). Dus wat zeggen jullie ervan? Lijkt mij wel leuk. Kunnen we hier gewoon een tijd en datum afspreken.

Met Summer heb ik nu de 5e ronde gehaald. In de 6e ronde moet je weer met iemand samenspelen. Best moeilijk. Bij de eerste paar holes sla je vaak in het water. Ook heb ik EINDELIJK de drivingrange opdracht gehaald waar je 2800 punten moet halen. Door veel te proberen moet je erachter zien te komen hoe je op dat bonusvlak slaat. En goed rekening houden met de wind.

Deel Deze Pagina