Outlaw Golf

Discussie in 'Algemeen' gestart door barr_ee, 12 jun 2002.

1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goed plan MadMrk, ik zal jullie straks vast even toevoegen op live.
    Ben met Summer 2 centimeter te kort gekomen om de 5e ronde te halen, moest nog een korte put die wel behoorlijk krom was.
    Blijft die tot mijn grote ergenis net voor de hole liggen, ik word echt niet goed van dat baseball.
    Morgen ben ik de hele dag wel in voor een potje, ik hoor het wel.

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde 7 punten met dat baseball. Die andere 2 haalde maar 4 punten terwijl een potje daarvoor Harley 8 punten haalde.

Morgen wil ik ook wel, maar ik wacht nog ff af of appie en flipmode kunnen.

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk met 8 tegen 7 gewonnen met Summer. *)
    Mag nu ook op nieuwe course gaan slaan, die twee oerwoudbanen zijn toch wel de pareltjes van dit spel zeg.

edit: heb nu 100% met Summer :)

Laatst bewerkt: 6 feb 2005
  4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry morgen kan ik niet. laat op de avond pas, maar jullie mogen wel gaan hoor. ik heb met summer nu 6 cups gehaald. die baseballronde had ik moeite mee, maar uiteindelijk toch gehaald, die zesde ronde heb ik 1 over moeten doen, omdat suki steeds in het water sloeg.

5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    flipmode, dat was gisteren al. Ik heb een paar potjes gespeeld tegen TotalSOLO.
    We kunnen wel iets voor volgende week afspreken.

6. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o sorry, mijn fout. is er al iemand van jullie die een keer een hole in one heeft geslagen?? is mij nog niet gelukt, kwam een paar keer wel aardig dichtbij te liggen op de korte holes.

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zojuist met Sink or Stink! alle puts gemaakt, maar ik haalde 'slechts' rond de 2700 punten, niet genoeg om hem te halen (namelijk 3000). Je moet dus het geluk hebben dat je een bonus put krijgt, want anders kun je deze nooit halen ?!?

Ik speel overigens - zoals zovelen - met Summer. Waarom? Omdat zij de eerste in de rij van spelers stond...

8. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    El Suave is de man. :+

"You swing like a girl with no arms!"

"What is this? A hair on my ball? Hair on my food is okay, but I can't stand hairy balls!"

Schitterend. _O_

9. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb het spel ook maar gehaald, voor 20 euro kan het nooit een miskoop worden dacht ik zo...

tot nu toe valt het me alleen maar mee, de besturing is goed. niveau lekker pittig, niet te moeilijk. alleen jammer dat de computer zo nu en dan al het geluk van de wereld heeft of gewoon geen fouten maakt. heb geen live, maar denk me toch mooie tijd te kunnen vermaken met deze titel!

10. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Dat geldt ook voor mij; hij stond al even op mijn verlanglijstje en toen ik hoorde dat ie voor dat leuke prijsje te krijgen was, heb ik hem meteen besteld.

En hij bevalt erg goed. Het slaan went snel, veel variatie, erg leuke characters en een pittig niveau (wat in het begin nogal frustreert). Grafisch ziet er ook allemaal prima uit, ik vind het een toppertje!

11. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zelf een keuze maakt in welke hole je wilt putten, gewoon richting aanpassen. Wanneer je iedere keer voor de Bonus hole gaat moet het makkelijk lukken om de 3000 punten te halen.

12. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Aaaah, ik was er nog niet achter dat je gewoon kunt ronddraaien en dan voor een andere hole kunt gaan. Vanavond maar eens proberen, eerst het team van Hans Kraay jr. verslaan :)

Bedankt!

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Net om 21.52 uur mijn laatste put met Suki gemaakt, heb nu alles op 100%.
    Sla ik in mijn laatste ronde ook nog mijn eerste hole in one! :D
    Mijn grootste nachtmerrie was toch wel dat basebalgedoe, met Suave had ik steeds weer een bal die weer scheef ging en dus in het water pleurde.
    Kan je dus weer gelijk opnieuw beginnen, ik had uiteindelijk een par, zeven birdies, en twee eagles nodig om die ronde te winnen.
    Later moet je dat ook nog een keer doen in de sneeuw, daar heb ik ook wel een tijdje over gedaan, maar de missie is nu volbracht.

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Knap hoor TotalSOLO, maar jij bent volgens mij nonstop aan het golfen. Ik speel wel vaak Halo 2 en nu DoA: Ultimate. Win je nog een beetje online? Kan je bijvoorbeeld van die ghost ballen?

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Net pas mijn vierde partij gespeeld, en dik verloren.
    Nu ik alles compleet heb ga ik online maar mijn wedstijdjes spelen en dan moet je bij die hooggeplaatste spelers er proberen achter te komen hoe hun aan scores van 44 komen. :confused:
    Je kan online de ghostballen niet uitzetten waar ik wel op gehoopt had, nu moet je er dus gebruik van maken wil je een kans maken tegen die hele goede spelers.
    Ik heb al twee keer gehad dat mijn ghostbal erin ging en mijn echte schot is dan net niet goed genoeg, dus dat zegt ook nog niet veel.
    Mijn beste ronde tot nu toe is 55,daar moet ik dus nog 10 slagen van afhalen(slik).

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Oh maar die score is ruimschoots voldoende om noobs zoals mij te verslaan ;)

Deel Deze Pagina