Mozilla Thunderbird niet compitabel met hotmail. Gmail kan je wel gebruiken met Thunderbird. Dit is dus niet meer mogelijk, dus hoe Melbuuln 't gelukt is weet ik niet. @JKI Je hebt je harde schijf toch geformateerd neem ik aan als je XP erop zet?
Ik heb op de normale manier ( Extra <> Accounts ) het Hotmail account toegevoegd. 1. Eerst Weergaven naam. 2. Emailadres ( bv henrykamp@hotmail.com ) 3. In het volgende scherm mag je niets veranderen. 4. Accountnaam : bv henrykamp@hotmail.com Wachtwoord : ********* 5. Voltooien. 6. Dan krijg ik het scherm ( Wilt u mappen downloaden van de e-mailserver die u hebt toegvoegd ? ). 7. Klik vervolgens op ja.
Heb geen Express op m'n pc. Dus kan 't niet ff uitproberen, hoop dat 't wel voor Xbox-Player werkt. Ik gebruik geen Outlook. Thunderbird i.c.m Gmail bevalt mij beter. Maar ook dit staat momenteel niet op 'm pc . @JKI: Gebruik is Importeren in outlook en zoek dan is in C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\Identities\{iets}\Microsoft\Outlook Express Staat daar toevallig dan wat?
Melbuuln het lukt niet er komt dan te staan: Kan geen verbinding krijgen met ......@hotmail.com. Toegang tot gratis e-mailaccounts in Hotmail via Outlook Express wordt niet langer toegestaan. En bij details staat er: Acces to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription Please sign up at .... Ik word er langzamerhand gek van
Begrijp er ook niets meer van !! Kan zowel met Outlook Express of Outlook 2002 een Hotmail account toevoegen. Zowel het ontvangen als versturen gaat zonder problemen. De melding (Acces to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription) heb ik nog nooit in beeld gehad.
Vreemd... Maar als je dan geen hotmail account invoegt dan krijg je zo'n POP3 wat moet je daar dan invullen in die velden?