Tuurlijk, Outrun 2 is dikke ownage man gek, heb je OOIT de normale Outrun wel gespeeld ofzo? die argumenten die je opnoemt slaan echt op niks natuurlijk. Zitten 100 missies in, auto's unlocken, racen tegen de tijd, racen tegen je vrienden dat is waar Outrun om draait. Dit spel is echt een hele vette arcade ervaring die de versie in de Arcade bijna teniet doet. Daar gaat het om, hoe kom jer bij dat dit uberhaupt moet concureren met PGR2 en Burnout 3?
Speel het ff en probeer dan maar eens wat time trial scores te beaten. Het ziet er misschien makkelijk uit maar dat is het dus echt niet, net als de normale Outrun. Het is makkelijk om gewqoon even te spelen, maar als je het wilt masteren moet je echt wel even wat beter zijn.
Wees blij dat Sega uberhaupt games maakt man. Otogi 1 en 2, Panzer Dragoon, House of the Dead 3, Jet Set Radio, Outrun 2, Sega GT, Headhunter Redemption, Gunvalkyrie. Tuurlijk er zijn wat mindere games uitgekomen maar Sega is en blijft een van de beste spellenmakers. Outrun 2 is gewoon top, maar als je het laat reviewen door iemand die niet kan inzien wat dit spel uberhaupt is...
Tuurlijk moet hij hiermee concurreren, een racespel is een racespel voor het grote publiek. Misschien niet voor de hardcore gamer, maar daarmee maak je geen winst als je alleen op die markt concentreert. Dat het een heel ander soort racegame is, is voor ons overduidelijk maar voor het grote publiek niet.
Ja k vind ut ook dikke bullshit geef mij maar burnout 3 en trouwens ik vind sega op de next gen consoles ook dikke crap vroeger ware ze goed maar ze zijn veel te veel bij het oude gebleven
Dat behoort niets uit te maken. Natuurlijk, dat je jezelf kan vermaken puur uit nostalgie is prachtig, maar maakt dat het een goed spel? Dan komt vervolgens de vraag; Verdient een spel dat je enorm vermaakt (door nostalgie of niet) een hoog cijfer, zelfs als het kwalitatief dat niet verdient? Dáár weten we het antwoord wel op, maar daar komt dus direct de subjectiviteit van het hele games gebeuren bij om het hoekje kijken...
ik ben inderdaad bang dat de meeste niks zullen voelen voor OutRun 2. het probleem is dat alleen de oudere generatie gamers die de eerste OutRun top vonden echt weer dat happy gevoel krijgen van OutRun 2. maar om meteen maar te ordelen dat het spel bagger is, of te simpel die moet het spel (als ie kan) toch maar eens wat langer spelen. want de mission mode unlockt dus al de extra's en wagens, en er zijn dus genoeg van die missies te doen. met de houdbaarheid zit het wel goed (althans, dat is mijn mening). de bestuuring is net zoals de kast, en het driften in OutRun 2 is dan ook beter uitgewerkt dan in welke arcade racer dan ook (ridge racer komt ineens teboven drijven ). als je op kikizo zoekt naar de review van OutRun 2, dan zul je snel lezen wat deze game nou zo speciaal maakt. en om uberhaupt zo maar ff sega als middeklassertje te bestempelen riekt naar je eigen mening opdringen aan een ander. tenslotte worden games zoals deze site worden niet door sega zelf gemaakt, maar laat wel zien dat er in nederland nog genoeg sega fans zijn. beledig die dan niet. tenslotte was crazy taxi op de dreamcast op veel sites goed gereviewd. of hebben die revieuwers het dan altijd mis ? en nog wat, project gotham racing (1 en 2) zijn afgeleid van Metropolis Street Racer, die als eerst op de dreamcast verscheen. sonic adventure (1 en 2) zijn dan weer de voorloper van sonic heroes (die niet door iedereen op handen gedragen word). en als laatst, zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende meningen. en als iemand dan de behoefte voelt om een uitgever (in dit geval sega) te beledigen, doe dit dan met juist onderbouwende kritiek. en niet zo van "sega is bagger, sega is middelmatig". want aan zo'n beknopte en inhoudsloze opmerking hebben we niks, en voegt ook niks toe aan de waarde van het forum.
Kom op zeg. Sommige opmerkingen slaan echt nergens op Met die opmerkingen van Arno hoef ik niet eens te beginnen "Outrun2 wil te veel lijken op Burnout" "Je kan niet beuken zoals bij Burnout of PGR2" Outrun2 is GEEN Burnout en is GEEN PGR Sinds wanneer heeft ie PS2 graphics? Ik dacht dat ie arcade-perfect was??? Ik vond m zeer indrukwekkend uitzien. Tja ieder zn eigen mening en smaak. Het spel maakte mij heel veel indruk (de arcade versie tenminste) Driften is zo heerlijk! XBM troep moet je gewoon niet lezen. Kikizo gaf 9.2 en OXM 8.5.
101 missies..en zo dope zijn ze ook weer niet als je, je nostalgie opzij zet blijft er werkelijk niet al teveel meer over graphics zijn best wel minder bijvoorbeeld en overall is het een saaie game. muziek is cool though, klinkt alsof het uit een 80s arcadekast komt
COMPLEET mee eens, XBM=Troep heb de nieuwste expres niet gekocht omdat ze toch alleen maar kut dingen schrijven en het echt een kutblad is. Enkel de screenshots kunnen me boeien... Burnout3 en PGR vergelijk je toch ook niet met elkaar? dus waarom zou je wel Outrun 2 en B3/PGR2 met elkaar vergelijken? ik heb het enkel gespeeld op PuG en vond het echt een lekkere racer, met heerlijk driftwerk enzo. Het komt misschien wat simpel over, maar maakt dat wat uit? Ik vind zelf van niet
Lijkt me een super toffe game, ik ga hem wel kopen op de release. De review in de xbox mag vond ik zelf nergens op slaan, ze vinden het alleen maar matig omdat het anders is dan Burnout 3 en PGR 2... Jammer dat veel mensen tegenwoordig bij voorbaat is tegen Sega lijken te hebben.
Sega brengt de laatste tijd ook niets bijzonders uit. Meeste releases zijn teleurstellingen muv van Sega sports franchises
Heeft iemand de game al binnen en kan die er wat over vertellen? Ik wil hem ook misschien aanschaffen maar ben een beetje aan het twijfelen. Burnout is leuk maar hectisch, PGR was leuk maar mwa en DTM begon snel te vervelen. Ik zoek gewoon een game om ff lekker mee te sjazen zonder allemaal die poespas er rondomheen.