Ga maar lekker weg dan, die kop van jouw staat me toch niet aan en die preken van jouw al helemaal niet
*PLOINK* to u ! *PLOINK* to u to ! voor bijde heeren een raport naar admin. jullie zijn lekker "volwassen" bezig. ik ga mij niet eens verlagen over hoe ik van beide heren denk.
zoals je hier kan lezen verschillen de meningen daarin heel erg. ikzelf vind van wel, omdat er zoveel verschillende mode's zijn die je uit kan spelen. en via live of kai kan je naar hartelust kijken of je het driften genoeg onder de knie hebt om tegen andere outrunners te racen. als je de arcade mode op verry hard zet, heb je nog wel een redelijke uitdaging, maar toch is het na verloop van tijd mogenlijk om zelfs dan zonder het een keer niet te halen uit te spelen. maar voor mij is dit geen probleem. voor anderen weer wel, en die laten het spel dan ook links liggen. dat is ieder zijn eigen recht. en omdat ik geen live heb, kan ik burnout 3 niet op internet spelen, dus dat haalt voor mij ook wat van de houdbaarheid af, omdat je na veel spelen toch minder frequent speelt. althans, dat is bij mij dan het geval.
Helemaal mee eens, we kunnen ook gewoon aardig tegen elkaar zijn! zonder al dat agressieve ( stoere ) gedrag! En om te antwoorden op de vraag of Outrun 2 de zelfde impact heeft als Outrun. Dat is gewoon simpel te beantwoorden met Ja! voor de mensen die hem dan gespeeld hebben weten wel waarom!
rapport naar admin? je hebt me overtuigd. Dit is bijzonder volwassen gedrag. Jij komt inderdaad nog uit de tijd dat communisme gemeengoed was.
Weet je wat? Ik denk dat jij maar een weekje een andere hobby moet gaan zoeken. Lekkerbek312, jij zit ook op het randje. Jongens waar gaat dit over? Wat een loos gebekvecht... zullen we het gewoon gezellig houden? Dat geldt trouwens voor beide partijen. Met een beetje respect voor elkaar kom je een heel eind. Danku, en nu weer on-topic
OutRun 2 is zeker (in mijn ogen) een toppertje. Het gevoel wat ik ervan krijg is een beetje te vergelijken met zo'n andere gameplay topper, Tetris. Het spel is simpel te begrijpen, maar moeilijk te beheersen (en oh zo verslavend).
living on the edge. ach ja. loos bekvechten. en dat nog eens over een spel wat het niet waard is . Mijn mening: spel is saai, graphics vallen tegen, geluid is niet van deze tijd, sturen gaat beroerd. Nostalgie is leuk, herinnering was leuker.
als eerst zal ik even zeggen dat ik nieuw ben hier. ik snap niet waarom iedereen zo erg ruzie maakt hier. en dat over zo'n supergaaf spel. ik heb het bij mijn oom gespeeld, ook via internet, en dat ging perfekt. thuis ben ik nog niet zo ver met die missies. maar ik mag voor mijn verjaardag een extra netwerk kaartje in mijn pc doen om ook over het internet te spelen. dat is gaaf.
welkom namens je "oompje" _0/ leuk dat je ook lid bent geworden ! ik ben blij dat je het dit weekeind erg naar je zin hebt gehad. zodra je weer komt, mag je weer via internet tegen je neven spelen. ik zorg ervoor dat ik ook meer unlocked hebt in de mission mode, zodat we de banen ook achterstevoren kunnen spelen).
nee, jacky speelt bij mij. ik heb mijn xbox via een crossed utp kabel aangesloten op mijn pc op een 2e netwerk kaartje. en dan via het programma XLink Kai Evo7 verbinding maken met het internet. dat stelt je in staat om alle spellen die via system link kunnen spelen, via het internet te spelen. het is wel een werkje om dat allemaal op elkaar af te stellen, maar dan heb je veel lol. een leuk alternatief als je net zoals ik geen live kan kopen.