1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Outrun 2 Review copy binnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 24 sep 2004.

1. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, inderdaad. alleen zitten er op kai dus meer outrun 2 spelers. en dat wil ik dus _O_

2. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar niet begrijpen dat sommige mensen het hier met Burnout vergelijken. Er zitten in beide spellen auto's maar daar houdt het ook ongeveer mee op. Ik vindt persoonlijk outrun 2 een wereldspel maar daarin tegen kan ik het ook begrijpen als je dit niks vindt. Is echt puur een Arcade racer en daar houdt nou niet iedereen van.

Als je trouwens gameranking.com bekijkt... dan komen daar alleen maar goede testen uit.

Outrun Rullzzz.

Heeft iemand trouwens enig idee of het nut heeft om alles op AAA uit te spelen? Of is A ook genoeg?

3. j4cky

j4cky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    outrun 2 is gaaf .

de beste game va nu toe !
    ik hoop iedereen

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik hoop iedereen ??? volgens mij is je zin niet af :) ?

Outun 2 is inderdaad leuk, alleen de levensduur is kort.
    Ik heb het eigenlijk na 8 uurtjes wel gezien!

5. j4cky

j4cky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he de party mode is ook heel gaaf 1 _O_

alls jij het nog niet gedaan heeft dan kan je hem uitproberen

6. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Va nu toe....wat voor n taal is dat!?

7. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    mijn neefje j4cky is bijna 11 jaar, en het typen kost wat meer moeite dan gewoon praten :D maar een ding is duidelijk, hij vind outrun 2 leuk. hij is niet de enige *)

en jacky, die party mode is wel gaaf, maar in je eentje is het een beetje nutteloos, om zo tegen jezelf te moeten spelen. of speel je dan tegen bryan ?

8. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Outrun 2 ook aangeschaft, vind het wel een vette game.
    Maar voor mij is het meer zoiets van als ik 20 minuten ff niks tedoen heb dan knal ik outrun 2 er wel ff in.
    Maar om Outrun uren achter elkaar te spele ? neeh..voor mij nie.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Niemand heeft het over tadk design, in deze game zitten wel eventjes d etracks van Scud Race en Daytona USA 2 verscholen. Die tracks zijn zo goed ontworpen (en multiplayer vriendelijk) dat ik mij haast genoodzaakt voel de game aan te schaffen.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond Outrun op de arcade kast wel cool, maar net zoals Ryan zegt was het maar leuk voor even.

11. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gister ook gekocht en ga vanavond effe spelen:D

12. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Spijtig maar niets aan te doen. De grote massa zal natuurlijk voor Burnout gaan en denkt natuurlijk Burnout te gaan vergelijken met OutRun (echte gamers weten wel beter). Ik kan alleen maar zeggen dat Burnout3 eerder snel in de vergeethoek zal verdwijnen dan de topper die OutRun2 wél is, ondanks een paar minpuntjes. En ik ben heus niet alleen. Zowat gans m'n vriendenkring heeft Burnout 3 ook gehaald en stuk voor stuk iedereen is teleurgesteld in Burnout 3. Dus alsjeblieft, als je OutRun2 zo haat, pech voor jou, maar je moet nu ook geen leugens gaan rondstrooien en doen alsof ie crap is.

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer is een mening een leugen? bovendien doe je precies hetzelfde met burnout nu :confused:

14. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat ik niet de enige ben die zo erg blij is met zo'n topper als outrun 2. maar burnout 3 in de vergeethoek ? tsja, ik vind beide games eigenlijk wel toppertjes. alleen zijn ze gewoon niet met elkaar te vergelijken. er zitten wagens in, en bijde games zijn arcade, maar daar houd de vergelijking dan ook wel op. maar eerlijk is eerlijk, sinds vrijdag heb ik al dik over de 35 uur in het spel zitten (outrun 2) en speel nu heel vaak op het internet. voor mij is natuurlijk ook het retro gevoel van vroeger een van de reden dat ik outrun 2 zo erg gaaf vind, maar ook al had outrun nooit bestaan, dan nog had ik deze game net zo gaaf gevonden. niet omdat ie grafies veel beter is dan de anderen (ze zijn totaal anders, outrun heeft echt strekkende velden, en burnout voelt closer, en zit vol detail, zeker in de crashes en wat stuk kan) maar wel omdat de bestuuring zo perfect is, dat als je van de weg geraakt, dan heb je het spel gewoon nog niet in de vingers. bij burnout 3 is het mede door de extreme snelheden die je kan halen dat de bestuuring het soms niet kan bijbenen. vandaar ook dat je die lange bochten ook gewoon langs de muur kan schuuren zonder meteen te crashen.

hoe dan ook, voor arcade race fans is het in bijde games weer vet genieten.

en als slotword nog even een reactie op de worden van
    inderdaad, als je niet al te veel tijd is, is outrun 2 (en outrun) echt de game om even 20 minuutjes mee te vullen. zelf houd ik het wel langer vol, maar het MOET niet. dat is juist het fijne aan outrun 2, zelfs als je maar een paar loze minuutjes hebt, kan je die vullen met arcade plezier. pas als je echt ff een uur of zo wilt spenderen met outrun 2 kan je duiken in de missie mode waarin je echt vette extra's (die nu zo onderhand wel bekend zijn) kan unlocken.

Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  15. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    laat even weten wat je van de game vind. daar ben ik wel benieuwd naar _0/

16. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    hij is echt vet,geen miskoop:D

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik verwacht hem nu elk moment... had hem besteld bij play.com. Zodra ik hem heb zal ik ook wel uitgebreid mijn mening geven...

18. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    bij de missie mode 2de level..de missie dat je boven de snelheidslimiet moet blijven lukt me echt niet,hoe moet je nou in een scherpe bocht boven de 275 km/h blijven????

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem vandaag binnen gehad. In 1 woord WOW. Dit is typisch zo'n spel dat ik de hele dag achtereen kan blijven spelen.

Tecmo: dat vond ik ook nog toe de enige moeilijke challenge. Ik ben nu bij stage 4 of 5 ofzo. Maar het kan best wel, je kunt best een paar bochten missen. Blijven oefenen en je komt er wel. Soms driften, maar vaak ook niet.

20. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    let op: spoiler alart !

voor mensen die alles zelf willen gedaan hebben die kunnen deze posting het beste NIET lezen.

SPOILER ALERT !

SPOILER ALERT !

SPOILER ALERT !

SPOILER !

tip 1: tegen beginnende outrun 2'ers zeg ik altijd: je moet driften bij bochten waar waarschuwingsborden (die de richting van de bocht/S bocht aangeven) en de overige bochten NIET driften, maar met je gas spelen om zo je snelheid te behouden. als je het spel langer speelt, merk je dat je bij sommige bochten waar wel zo'n bord bij staat (de S bocht aan het einde van stage 1, vlak voor de splitsing) dat je alsnog NIET hoeft te driften als je de juiste race lijn volgt.

tip 2: de rem is haast geheel overbodig als je in "manual transmission" speelt. gewoon 1 of 2 versnellingen terug schakelen, en de drift begint automaties. alleen bij hele lange bochten (bij die extra 2 banen van daytona usa 2) moet je de rem gebruiken om zo niet de bocht uit te driften.

tip 3: als je manual schakelt, en je hebt de F40 unlocked, dan is DAT de wagen om mee verder te gaan. net zo snel als de enzo, maar wel 1 versnelling minder, en dus makkelijker te bedienen, terwijl hij kwa snelheid niks onder doet aan de andere snelle wagens.

tip 4: speel vaak de time trial. zeker in de outrun race optie waar je per veld kan oefenen (zodat je niet telkens veld 1, 2, en 3 al te vaak herhaalt, en de rest niet) kan je de bochten uit je hoofd leren. zelfs al krijg je dan in de mission mode een reverse baan, dan nog is het niet al te moeilijk in te schatten welke bochten je krijgt, en weet je ook al welke bochten wel of niet gedrift moet worden.

tip 5: om je voor te bereiden op de mission mode, kunnen beginnende outrunners oefenen in de arcade mode, en dan heart mode. hier krijg je veel opdrachten die je in de mission mode ook moet doen.

tip 6: unlock voordat je online gaat rijden het liefst alle wagens, en zorg ervoor dat je de meeste aardig in de vingers hebt. er zitten mensen op live en kai die het spel echt foutloos door rijden. een beginner kan hier alleen maar gefustreerd door raken, en dan zou je de online mode links laten liggen voor de verkeerde reden.

tip 7: (had ook bij tip 6 gekund eigenlijk) de headset word ook bij kai ondersteund. het is zo makkelijker om zo te bespreken wat je wilt racen. bij de meeste staat de "catch up" funktie uit. hier zou je kunnen overleggen om hem aan te zetten of niet. (okee, dit is geen echte tip, maar het is wel makkelijk).

Laatst bewerkt: 10 okt 2004

Deel Deze Pagina