1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Outrun 2 Review copy binnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 24 sep 2004.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je kunt ook spoiler tags gebruiken. :{

    Dit bericht quoten en voila: je weet hoe het moet! :)
     
  2. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Vertel!!
     
  3. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Welk onderdeel moet je spelen om alle wagens te krijgen? Zitten er nu 8 of 12 in?
     
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die intresse hebben voor codes die alles unlocken ? zelf gebruik ik die codes niet, maar heb ze via kai gekregen van een spaanse speler :D

    ik zal ze dan wel tussen spoiler tag's zetten, zodat ik niet iedereen zijn spel bederf. en de codes worden niet gesaved. dus moet je telkens intypen.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is natuurlijk altijd interessant, mischien kun je het iig in deze plaatsen, daar zal iedereen het eerst gaan zoeken naar codes.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  6. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net ff gehaald bij dixons en bij thuiskomst in de box geduwd. Eerste indruk: RUILEN! Waarom: het spel spreekt me nog niet echt aan, moet nog erg wennen aan de arcade feel. Vooral na vaak Colin, DTM en PGR te hebben gespeeld.
    Ach ja, vanavond nog maar ff een paar uurtjes mee spelen, misschien ga ik het wel leuk vinden. En anders maar terug naar de winkel.

    Grafisch ziet het er goed uit, de muziek en het geluid hoort zich echt classic aan.

    EDIT: Heb er nog ff een paar uurtjes in gestoken, het spel blijft. Ben begonnen met Time Attack, misschien niet zo slim. Arcade en Mission mode zijn best vermakelijk. Is geen spel wat ik uren achter elkaar kan spelen, maar voor tussendoor ff is ie wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Op zich ben ik het gedeeltelijk met je eens, ik vind het ook geen spel dat leuk is voor de eerste 15 minuten... Je moet het eventjes doorkrijgen juist. Maar verslavend dat het is, ik heb al 3 dagen geen enkel ander spel meer gedaan (dat is erg bijzonder voor mij!).
    Het spel vind ik grafisch erg mooi. De muziek is goed, maar toch niet echt zijn tijd vooruit ofzo, ik vind de remixes van de oude tunes half geslaagd. Qua gameplay blinkt de game echt uit en door de talloze extra's blijf je spelen.
    Nu hopen op een patch die de xbox live scorelist bugvrij maakt.
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hem nog steeds niet halen....ik kom niet verder dan C....met welke auto speel jij dan????
     
  9. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    tot voor ik de testarossa had unlocked, speelde ik met de spider of F50. en bij sommige speed challenges waar je op bepaalde stukken een vastgestelde snelheid moet halen neem ik (toen ie unlocked was) de F40 of enzo.
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    :9 Heb hem nu iets van 100 challenges gedaan en vind de game steeds leuker! Nog niet echt online gespeeld echter. Wat zijn de bugs dan? Kan op de eerste parkoersen de snelsten redelijk bijhouden :confused:. Wel krijg ik af en toe een stevige vastloper.
     
  11. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    speel je via live of xlink kai evo 7 ? (of xbox connect).

    die stevige vastlopers heb ik soms ook. dan krijgt het spel het volgende veld niet meer ingeladen, en rijd ik tegen een onzichtbare muur. maar voor die tijd weet je al dat het gaat gebeuren, want dan lijkt het wel alsof iemand opeens een blacklight aandoet, en de weg en omgeving worden dan donkerblauw, en de lucht heel fel wit.

    ik schiet al aardig op ook met die challenges. ik heb er al 87 gedaan. dus moet ik alleen nog maar die reverse racen allemaal unlocken.

    ik speel tegenwordig juist vaker online dan offline. met headset is dat echt gezellig. meestal met hetzelfde groepje. 2 gasten uit norwegen (die winnen het meest, maar die zitten dan ook elke dag uuren in die kamer. zelf heb ik niet zoveel tijd om te gamen), mijn neef D3NN1S, en ik (musicman). zo kan ik mij best wel een avondje bezighouden, en zo mijn skilz een beetje opvijzelen.
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb nog geen 1 bug gehad....
    Ik heb het toch al pittig lang gespeeld.
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik online ghosts download, loopt de game wel eens vast. In singleplay heb ik ook geen bugs gezien.
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nu eindelijk!

    Ik heb hem gehaalt voor 30 eurie!
    Nog niet zuper veel gespeeld,maar tot nu toe is het TOP!
     
  15. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Misschien ga ik hem ook wel halen, lijkt me lachen. Maar ik heb nu net Burnout 3 dus daar vermaak ik me eerst nog wel even mee.
     
  16. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, en dan heb je natuurlijk nog NFS underground 2, die vreet ook veel tijd. en toch blijf ik outrun 2 nog veel via kai spelen :D
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind NFS U2 en Burnout 3 echt veeel minder tof dan Outrun 2. Qua gameplay, qua graphics, qua muziek...
    Echt waar zeker voor 30 euro is Outrun 2 voor elke racefan een must!
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    30 euro waar?
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Intertoys ;)
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Overal haast!
    Ik heb hem bij FRS gehaalt..
     

Deel Deze Pagina