1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Outrun 2 Review copy binnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 24 sep 2004.

  1. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bij de dixons. voor het volle pond (60 euro)
     
  2. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht gisteren even met een kameraad multiplayer te doen. Enige multiplayer die ik kon vinden was de party mission. Kun je niet gewoon met twee tegen elkaar racen of heb ik iets gemist?
     
  3. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar heelaas niet op 1 xbox. dus geen split screen. maar via live, of via programma's zoals xbconnect en kai xlink evo 7 kan je via het internet spelen, of gewoon 2 boxen en tv's in je kamer zetten, en away you go.

    info over zowel xbx als kai kan je vinden in het netwerk gedeelte van dit forum. of doe ff een search hier op de worden kai of xbc.
     
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    en weet je, je had nog gelijk ook, want hij kost her en der nog "maar" 30 euro.

    ook leuk om te weten voor mensen die nu het spel wat langer uit is, en goedkoper geworden is hoe de "lastabillity" is. nou, ik kan het simpel houden. ik speel hem nu nog steeds ! online meer dan offline, maar ik heb er niet minder lol om. vooral als je tegen mensen speelt die een headset hebben zodat je leuk kan kletsen en dollen is het dikke lol.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005

Deel Deze Pagina