Volgens mij was juist "World Airforce" de oude naam van de game. Als het goed is hadden ze het veranderd, naar "Over G" dus.
Ja maar dit is gewoon een spel voor de liefhebber. Mij lijkt het wel tof, als je iig wel stingers kan ontwijken met van die flares(sunburst). Alleen 60 euro lijkt me dan weer net wat aan de hoge kant...
Ben vooral benieuwd naar de online-gameplay. Lijkt me echt super om online coop of tegen elkaar te vliegen. Was(ben) ook erg fan van JSF (Joint Strike Fighter).
Jah online lijkt t me idd ook heel gaaf ik vraag me af met hoeveel je tegelijk online kan zijn, zou wel cool zijn als je met z'n 24en ofzow 12 tegen 12
Ik keek net ff bij een artikel op xbw, maar het is maar met 8 spelers. maja kan toch nog erg leuk zijn 4vs4. Waarschijnlijk heb je toch geen oneindig gebied, tenminste dat is mijn ervaring met dit soort vliegspellen.
hé jammer das wel weinig man .......... eigelijk best slecht zelfs als je nagaat dat je op de normale Xbox zelfs met meer mensen online kon, wie weet komt het nog
Ja maar als je er over na gaat denken 24 straaljagers in 1 gebied...... Dat is niet meer te overzien en lijkt mij eigenlijk niet meer leuk om te spelen. Je zal om de seconden neergehaald worden. Ik denk dat het wel een goede keuze is, meer is niet altijd beter :b: . Zo merkte ik ook bij call of duty 2, 8 spelers is echt een goed aantal, de maps zijn er goed voor gemaakt, dus het werkt perfect. Met meer speler zou het een soort Quake worden: Dood, levend, dood, levend, enz.
in het begin leek dit spel me nog wel vet ! maar na trailers gezien te hebben ben ik toch minder enthousiast geworden ! graphics stellen weinig voor en ook de gameplay is niet aan mij besteed ! misschien keer halen voor een paar euro ofzo
damnnnnn toen ik net die trailer zag die graphics zijn gewoon zo slecht gewoon net als gta san andreas zo slecht
waaorm maken zen iet gewoon een goeie f/a18 hornet 2.1 versie ofzo dat blijft voor mij het beste combat flight spel dat er is en daarna jane's f/18 hornet flight simulater
Over G is zeer import vriendelijk. Zolang je xbox niet op japans ingesteld staat is alle text gewoon engels. Deze review beloofd echter niet zo heel veel goeds. score: 6,8
Ach ligt er maar weer net aan wie zo n review heeft geschreven, dit soort games is toch alleen voor de liefhebbers. Ik vin persoonlijk dat dit er juist wel gelikt uitziet....http://www.gamebrink.com/xbox-360/1368-Over_G-video-4.html
Ik vind dat filmpje dus alleen maar meer bewijs van de grafische wanprestatie, en de gameplay is volgens mij zelfs voor een flightsim belachelijk saai... [Edit] Voor de echte kenners onder ons: Strike Commander, dat was pas een echte flight sim met een dijk van een verhaal er nog bij ook! En voor die tijd, gruwelijk mooi!