Als je een half uur een game speelt heb je toch een "redelijk" beeld om een oordeel te geven(ok, niet over de hele game maar globaal). En ja de Samsungs bij de MM zijn HD schermen ja!
Het is vaak bij de mediamarkt dat ze het beeld niet goed hebben ingesteld, dus niet op HD (720p) maar gewoon PAL (480p). Dus dan is het eigenlijk een gewone TV, maar doordat het LCD is ziet het er op 480p tog minder uit. (Dit is iig bij MM Den Haag en Zoetermeer). Ik denk dat dat het was, maar als er nou ff een demo online komt, kan ik kijken hoe t op me hd tv uitziet. Ik zit ook zwaar te twijfelen over deze game. Ben wel fan van flight-sims, maar het moet tog niet te saai zijn. Ik hoop echt dat er een demo online komt!
welke model van Samsung is het dan?? wil ik even weten. ik ben van plan ook een Samsung HDTV te halen. maar ik weet niet welke beste is.
Sharp all the way....maare back on topic please heheheh Over G gister gezien in real life voor de eerste keer en ik ga hem zeker halen. Vond het er niet zo slecht uitzien als iederen zegt.
Heb nu nog een beetje een mhaw gevoel erbij. Je ziet een vliegtuig, je lockt hem vanaf 500 meter, en 1x A drukken. That's it. Hoop dat er meer boeiende dingen komen, ben ook pas in Zuid-Afrika.
Dat is het ook, locken en schieten. En als je dan je raketten weer terug krijgt in flight, is het zeker een piece 'o cake. Maar het wordt indd wat leuker als je verder bent. Je krijgt wat meer raketten achter je aan, dus meer uitbreken chafs droppen en a/b gebruiken(of niet, heb alleen nog maar radar geleide raketten achter me aan gehad). Soms vecht je voor je leven, maar het blijft hetzelfde. Vliegtuig locken, of transport beschermen. Maar als je verder komt moet je daar ook de kans voor hebben. En die heb je niet altijd, omdat die "mig op je six" dan achter jou aanzit ipv andersom.:b:
Maar als ze zo'n raket op je afsturen, hoe ontwijk je die dan? Ik ga dan in volle speed naar beneden en draai mij in de rondte, maar hij raakt mij áltijd.
je kunt waarschijnlijk flairs afschieten.. of hoe ze ook heten ik heb een hig def video trailer gezien het is toch wel mooi zeg!
Ik heb hem gister gehaald maar ga hem vandaag weer terug brengen wat een lachertje zeg Flightsim zeggen ze dan, het is net zo veel flight sim als dat burnout een race sim is.