1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Over G Fighters

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SjoerdV NL, 29 aug 2005.

1. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem laten liggen dan. Ik heb veel Falcon 4.0 gedaan en die serie van Janes, maar dit is echt zonde van het geld. In de verste verte geen sim. Ook qua graphics een dikke tegen valler.

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om de gameplay, niet om de graphics :)

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En die vond hij ook tegenvallen als je een sim verwacht. Graphics helpen trouwens wel heel erg mee om iets nog leuker te vinden. Denk maar aan je vriendinnetje: mooi meegenomen toch dat ze er lekker uit ziet? ;)

4. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Links onder op je radar kijken waar hij is. Liefst zorgen dat hij achter je komt, dan kijken of het een infrarood of een radar raket is. Dan een chaff of flare droppen, a/b aan of throtttle op 0 % en uitbreken :+.

Naar beneden gaan help niet, ipv dat ding uit de weg gaan, blijf je rustig wachten tot hij er is.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    beetje vaag het is toch gewoon mooi mee genomen dat het er uit ziet..

Ik koop ook addons voor flight simulator om dat het gewoon erg gaaf is als jij land/taxi,t op een vliegveld wat gewoon bijna echt lijkt!

6. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste award is binnen:

Op de site van IGN wordt deze game op grafisch gebied compleet de grond in geboord en krijgt de vermelding: "Lelijkste Xbox 360 game" die qua graphics doet denken aan het Playstation tijdperk, een schande dus!

7. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reviewers kunnen van mij het dak op. Ik vind de game erg goed. Precies wat ik verwacht van een game.

Het vliegt lekker, ziet er goed uit, is (voor mijn gevoel) absoluut geen arcade shooter. Ik zou zeggen het is een sim maar dan (gelukkig) zonder het uitermate vermoeide pc sim gebeuren waarbij je tweeduizend toetscombinaties moet onthouden om je toestel in de lucht te houden. In dat opzicht hebben ze Over G echt als game goed neergezet.

Het is typisch zo'n game met een kleine fanatieke aanhang, en de rest die um uitkotst.

Uitkotsen is snel gedaan, maar ik zou je zegeningen tellen. Op xbox was al helemaal geen flight'sim' ... Over G is er gelukkig wel op 360 ... profiteer ervan of ga anders alsjeblijft terug naar Prey o.i.d.:)

8. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Let iedereen wel op dat ze de settings niet op ARCADE hebben staan? Dat vliegt inderdaan niet als een Sim. Een echte simulator zou ik het niet durven noemen maar deze game staat bij mij nummer 1.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    bedoel je te zeggen dat je deze game zowel simulation als arcade kunt spelen?
    Zo ja merk je dan goed verschil?

(zo ja dan ga ik m wel ff kopen)

10. Orca45

Orca45 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vragen over G-Fighters

Hallo,

Deze vraag is bedoeld voor mensen die G-Fighters spelen.
    Wij willen graag dit spel kopen maar hebben toch wat vragen hierover :

Op de meeste sites taat 1 Player, op de verpakking staat 1-2 players, kunnen jullie zeggen of je met 2 players kan spelen ?

Hoe realistisch is het spel, Moet je opstijen en landen ? Ook vanaf vliegdekschip ?

Stijg je in rang ? Krijg je medailles ?

Graag jullie mening, is het spel die je gehad moet hebben ?

Alvast bedankt,

11. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee over het aantal spelers. Nooit geprobeerd een 2e controller aan te melden.

Ja, dit moet bij veel missies/spelmodi. Echter optie om automatisch te landen is aanwezig maar compleet uit te schakelen. Bij het aanzetten kun je zelf op het moment van landen kiezen als dit automatisch moet of niet. Opstijgen is altijd handmatig en hier merk je zeker het gewicht van je bommen/missiles

Redelijk realischtisch. Motor kan uitvallen en komt weer op gang als je genoeg airspeed hebt zodat er genoeg lucht door de pijpen gaan om weer te starten. Besturing niet op arcade zetten. Je hebt dan geen rudders meer. Missiles ontwijken is een kick, je gaat steeds nieuwe dingen bedenken afhankelijk waar de missile vandaan komt.

Ja, geen medailles maar wel ranks.

Ondanks alle kritiek, waar ik het soms toch mee eens moet zijn, is dit voor mij de game die het meest in mijn doosje zit.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de startpost even up tot date gebracht aan de hand van het nieuwe XBW format.

13. Gamegirlheidy

Gamegirlheidy GamegirlHeidy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over missie 2.
    Ik heb die heel vaak gedaan en toch gaat het spel niet naar missie 3 toe.
    Terwijl alles gedaaan is.

14. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je beter kijken 8). Geeft niet, had ik in het begin ook. Je moet onder scenario, onder Central Africa zelf een andere missie kiezen. Gewoon met je D-pad, op het kaartje ernaast zie je dan welke je gekozen hebt.
    Je kunt als et goed is uit een hele waslijst kiezen. Had zelf missie 2 ook iets van 3 keer gedaan :+.

Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  15. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als laatste krijg je een missie die als een rood icoon wordt aangegeven. Als Area 3 dan nog niet in het menu staat dan heb je de achievementbug misschien gehad. Nog ff een keertje die rode missie doen. En anders weet ik het ook niet. Probeer het dan nog een keer vanaf het begin. Kies dan wel NEW GAME en save hem over je oude.

16. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé hallo,

ik heb Over G nu ook al weer een tijdje, maar ik vroeg me af of je alle vliegtuigen kan unlocken, aangezien er bepaalde missies verdwijnen wanneer je er één uitspeelt. Ik heb nu de F35B, maar de F22A kan ik nu niet halen..Is er een andere mogelijkheid om ze wel te halen..

Groetjes

17. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beginnen op Beginner level. Je moet geloof ik 3 keer de scenario mode bij langs om alles te halen. Je krijgt bijvoorbeeld bij de eerste missie de F14B als je hem eerst een keer uitspeelt en daarna weer opnieuw begint.

Je had beter de F22 kunnen halen :p

18. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan dus wel alle vliegtuigen met bv 'beginner' halen..maar dan moet je hem eerst 1x uitspelen..? Het gaat me namelijk niet echt om de single player, maar meer om de multiplayer.

greetz

19. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet hem meerdere keren uitspelen. Ook denk ik dat je achievemts en vliegtuigen krijgt op de expert level maar dat weet ik niet zeker. In de Challenge->Arena mode kun je big bossen neerschieten (afhankelijk van je rank). Je krijgt dan een nieuwe modus genaamt Big Boss. Als je die haalt, er zijn er 5, krijg je ook vliegtuigen. Ik heb een lijstje bijgehouden die hieronder staat, ik denk dat je er wel wat aan hebt. Volgens mij is het lijstje nog niet compleet. Zonder goede vliegtuigen zul je nooit veel voorstellen in de multiplay :mad:

----------------------------------
    Missed

F-35B
    Successfully complete Sub-Mission 7 in Area 7 to unlock the F-35B in Scenario mode.

Open Tasks

F-2a - Premium #2 in Scenario -> Arena
    Edward in an f-2a is located in the right center of the map.

SU-22 - Premium # 3 in Scenario -> Arena
    Mikhail in an su-22 is located in the top right corner of the map.

F-15D - Premium # 4 in Scenario -> Arena
    Linda in an f-15d is located in the top center of the map.

F/A-18F Premium # 5 in Scenario -> Arena
    Alfred in an f/a-18f is located in the bottom center of the map.

Completed Tasks

F-16C Fighting Falcon
    Successfully complete sub-mission 4 in area 2

F/A-18C Hornet
    Successfully complete sub-mission 7 in area 2 and it will be added to your stock of playable fighters.

F/A-18J Hornet
    Successfully complete Training Mission in area 3 and it will be added to your stock of playable fighters.

F-18E
    Successfully complete the Sub-mission 7 in Area 3.

F-2A Blue Impulse / Close Support Fighter
    Successfully complete the Sub-mission 9 in area 3

F-15J Eagle
    Successfully complete Tactical Mission 1 in Area 3

F-15C Eagle
    Successfully complete Sub-Mission 5 in Area 4 to unlock the F-15C Eagle in Scenario mode.

Mig-29G
    Successfully complete 10 in Area 4.

F-117A Nighthawk
    Successfully complete Tactical Mission 1 in Area 4 to unlock the F-117A in Scenario mode.

Jas39A
    Successfully complete Sub-Mission 4 in Area 5 to unlock the Jas39A in Scenario mode.

Su-27 / CY-27
    Successfully complete Tactical Mission 2 in Area 5 to unlock the Su-27 in Scenario mode.

F-16AM
    Successfully complete Sub-Mission 6 in Area 6 to unlock the F-16AM in scenario mode.

F-15E
    Successfully complete Tactical Mission 1 in Area 6 to unlock the F-15E in Scenario mode.

F-22A
    Successfully complete Sub-Mission 10 in Area 7 to unlock the F-22A in Scenario mode.

F-14B Tomcat
    (After 2nd game) Cleared main mission in Area 1 of ScenarioMode and earned "F-14B".

OA-10A Thunderbolt II
    (After 2nd game) Cleared key mission in Area 2 of ScenarioMode and earned "OA_10A".

F/A-18F SuperHornet (Premium 5)
    Unlocked by beating Saviola in Big Boss mode

Planes Unlocked

A-10A Thunderbolt II - ?

OA-10A Thunderbolt II - ?

F-15E Strike Eagle - F-15 w/ powerful anti-ground attacks. Developed as a dual-role fighter for fighter/attack plane missions.

F-14A Tomcat - Follow-up fighter to the F-4 Phantom II with swing wings and carrier capability.

F-14B Tomcat - Developed fighter based on the A model with an improved engine and enhanced electronic equipment.

F-117A Nighthawk - Stealth attack plane ideal for night reconnaissance or secret bombings.

F-2A Close Support Fighter - Follow-up support fighter to the F-1 that was developed by the U.S.A. and Japan.

F-15J Eagle - F-15C-based interceptor designed for Japan SDF with special specs such as radar surveillance.

Su-27 Flanker - Russian long-range interceptor comparable to F-15. Low-speed maneuverability dominates western fighters.

JAS39A Gripen - Multi-role fighter with characteristic canard and delta wings. Able to handle all reconnaissance.

MiG-29G Fulcrum - Adopted by present Germany, this former-Soviet fighter has former West Germany’s electronic devices.

F-16C Fighting Falcon - Multi-role fighter with versatile handling and fly-by-wire technology.

F-16AM Fighting Falcon - Aircraft with glass cockpit and equipped with redesigned F-16A controls such as FCS, avionics, and IFF.

TF-18A Hornet - Two-seater F/A-18A used for practice.

F/A-18C Hornet - Attack fighter with easy handling and advanced radar. Main wings fold for carrier operations.

F/A-18E Super Hornet - Powerful attack fighter with an altered F/A-18C engine and restructured main wings.

F/A-18F Super Hornet - Two-seater F/A-18 with an altered F/A-18C/D engine and enlarged main wings.

F-22A Raptor - A new stealth-capable air-superiority fighter with a weapon bay in the under-fuselage.

F-15C Eagle - Dynamic air fighter with a high-powered engine and large main wings combined with advanced radar.

Planes Not Unlocked

F-1 Close Support Fighter - Japan SDF support fighter with added ground support and anti-ship/anti-ground/anti-air attack capabilities.

F-15D Eagle - Two-seater F-15C with a high-powered engine and large main wings combined with advanced radar.

F-15DJ Eagle - Two-seater version of Japan SDF F-115J interceptor.

F-2B Close Support Fighter - Two-seater version of Japan short distance fighter – supports F-2A.

F/A-18A Hornet - F/A-18 designed with Naval acrobat markings.

JAS39C Gripen - Developed version of JAS39A with aerial refueling device and vastly upgraded electronic devices.

MiG-29A Fulcrum - Fighter developed by former Soviet to rival F-15/F-16 with advanced infrared Search and Attack (IRST).

MiG-29S Fulcrum - Developed MiG-29 with increased fuel capacity and further enhanced electronic devices.

Su-33 Flanker - Naval carrier fighter version of Su-27 with canard wings.

Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  20. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar moet je een nieuwe 'game' beginnen (dus nieuwe savegame) om de senario opnieuw te kunnen doen, of kan dat ook in je oude savegame. Ik ben namelijk mn piloot de hele tijd aan het trainen en is nu best wel goed. Ik zou het dus jammer vinden als ik nu weer opnieuw zou moeten beginnen...

En mocht het toch het geval zijn, komen dan de vliegtuigen die ik bij Save game 2 erbij krijg ook gelijk bij Save game 1 en andersom?

Groetjes

Deel Deze Pagina