ik heb een vraag over over G fighters en ik heb nog geen thread hierover gevonden. ik heb nu die 1ste missie gedaan en dan komt die replay maar die heb ik al 3 keer bekeken en hij gaat niet door naar ander level en hoe kan je met 2 spelers spelen (niet Live)
Ik heb m zelf ook (even) gehad. Gelijk binnen een week verkocht. Vond t echt een bagger game. Dat ter zijde. Ik kan me ook niet herinneren dat je met 2 players kan spelen? Zo wel moet er iets van een split-screen mode bij game-options tussen staan. En anders check je het boekje toch even (als je die hebt)
Ik heb het spel ook gehad. En volgens mij moet je als je de replay ziet op start drukken en dan op exit game of iets dergelijks en dan gaat hij verder naar het volgende level.
Bij mijn weten kan het spel niet met 2 spelers op 1 console gespeeld worden, alleen maar op Live. De missies moet je ook inderdaad erg gek afsluiten. De eerste keer vond ik dat ook enorm vaag gedaan, maar het is idd echt iets van exit game, waarna je weer terug komt op het missie select scherm. Owja, er was trouwens al wel een thread over dit spel: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75577
Check even die post van Corneel, laten we in dat topic verder gaan. Dus als je nog vragen hebt post die daar even opnieuw, dan kan deze dicht. En als je niets vindt, probeer het dan eens met de [search]zoekfunctie[/search].