Over Snipers in het algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DarkSoldier, 21 nov 2003.

  1. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm........ik wil ff een soort Sniper thread maken( maar de MODS zulleb het naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen respecteren), en hier kun je gewoon stuff posten over Snipers en natuurlijk andere wapens..............

    Maar, ik had eigenlijk een vraag, waarom maken ze full automatic Snipers als ie dan niet meer accuraat genoeg is ???
     
  2. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor targets die dichter bij zijn en die wapens zijn dus meestal ook gemaakt voor close combat fighting.
     
  3. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dat snap ik, maar je maakt tog geen sniper voor close range.......dan gebruik je bijv. een Assault Sniper
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    op zich is hij nog wel redelijk accuraat, als je er een bipod onder hebt ofzo. als je de eerste keer mist is er een grote kans dat je de tweede keer wel raakt
     
  5. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk stel je bent in je eentje in irak je probeert een paar tegenstanders neer tehalen tot dat ze je opeens in sluiten dan is het wapen ook nog goed voor dichtbij maar dit soort sniper komt niet super veel voor omdat wat jij al zij voor veraf niet echt goed is en als je dichterbijer komt dat je dan eerder gesnapt word naaruutlijk.
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    mijn favoriet
    [​IMG]
    :+
    IMO handig toch, een sniper die ook meerdere kogels kan uitspugen?
     
  7. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dies toch van halo:p
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is de beste :cool:

    Bij Ghost Recon en Ghost Recon: Island Thunder heb je een paar snipers, waarvan enkele ook volautomatisch.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    gasten, je weet echt niet waar je het over hebt, ooit in het echt geschoten als een sla? dacht ik al
     
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij wel dan? :cool: Maarre deze thread gaat over snipers in games, dus dan maakt het toch geen biet uit of je er in het echt nooit mee hebt geschoten :{
     
  11. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Er staat nergens dat het over snipers in games gaat hoor. Lees voortaan eerst alles maar 3 keer door voordat je deze :{ gaat plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    er zijn geen volautomatische snipers in GR en GR:IT, simpelweg omdat deze bijna nooit in het echt voor komen, omdat deze nou eenmaal niet zo accuraat van ver weg zijn, en je kan geen scope die VER inzoomt op een full auto wapen plaatsen, want dan wijkt ie te ver af.......... voor mee close range gebruiken ze volautomatische snipers, en deze zijn eenmaal niet zo accuraat als de single, semi of bolt action snipers.........

    Als je meer op close range gaat vechten kun je als je in team verband bent, tog een niet automatische sniper nemen, simpelweg omdat deze tog altijd wel 3 of 4 keer nodig is, in de combat..

    bijv: je gaat met je team een huis of iets infiltreten.....Tog is er ook een sniper nodig ( niet volautomtisch, maar een zwaar kaliber zodat je ook nog eens SURPRESSED)om de rest te dekken van een afstandje......ook si deze goed te gebruiken als een vijand bijv. zijn hoofd tussen een spleet door steekt.......dan heb je zo'n dubbelzoom en dus een Sniper nodig....in teamverband moet je em laltijd meenemen
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    deze thread alleen snipers? ik vind het echt lame wapens
    geef mij maar een fokking SPAS-12 :cool:
     
  14. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3

    -hij ten eerste de afstand heel goed kunnen schatten, bijv: als je 100 m schiet en je stelt je scope niet of nauwelijks af, gaat ie alleen al door de zwaartegracht 4 a 5 cm naar beneden en je mist je doel dus grandioos.
    -hij moet goed kunnen schieten natuurlijk ( das heel moeilijk!!!)
    -hij moet heel stealthy zijn, hij moet dus goed kunnen sluipen
    -en miss wel het belangrijkste van allemaal: hij moet goede SPOTS kunnen zoeken en naar aanleiding van de MOVES van de vijand zien strategy en tactiek ( en zijn spot) aanpassen. Als hij een vijand ziet en hij schiet em, dan moet ie meestal ( als je tegenpartij oplet dan) relocaten......dit is HEEL belangrijk. Als hij een vijand ziet ie hij niet goed kan raken, dan past hij z'n SPOT aan aan een spot met een grotere schiethoek, en em dus beter kan raken.........

    Dit is nog niet alles hoor, maar nu krijg je miss een beeld van een Sniper..............in het echt schiet een sniper ook niet vaak, hij observeert de persoon of personen miss eerst voor zo'n 2 dagen of zo.............EN een sniper moet de postities en de MOVES van de tegenpartij doorgeven.............
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  15. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    haha sorry hoor maar hier moet ik toch even om lachen...
    De sniper persoon is cool....hehe
    De sniper persoon is een koelbloeidge MOORDENAAR, who cares of ie het heel goed doet en heel moeilijk is... iemand vermoorden is slecht...klinkt een beetje cliche maar ik heb het gevoel dat een sniper hier een beetje geromantiseert wordt....
     
  16. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    jonge, jonge, jonge, dat soort mensen zijn ook nodig in de wereld..... ALs er een gijzeling en de sniper moet kiezen: of de onschuldige gaan dood, of de gijzelnemer gaat dood, dan is doden niet slecht.......

    Stel je eens voor dat Bin Laden, een ernsitg misdrijf pleegt en hij richt een geweer op onschuldige mensen.....dan is het wel de bedoeling dat ze die psychopaat neer knallen, en dan mogen ze em ook nog martelen ook voor wat hij allemaal heeft gedaan.........zo iemand laat je niet leven

    Maar volgens jou zou de politie niet mogen vermoorden, maar dan zouden nu alle agenten SWAT gasten al dood zijn......
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat moorden slecht is weten we ook wel, maar als we zo gaan denken moeten we ok maar alle shooter games uit de handel halen...:confused:

    Maar goed Snipen is wel een kunst. Ten eerst moet je een vaste hand hebben. Je moet op een goed beschutte locatie liggen, maar wel waar jou zicht niet wordt belemmerd. Je moet niet ongeduldig zijn. Wacht tot je een vijand ziet. Neem hem in het vizier...ga mee met zijn bewegingen....calculeer zijn volgende stap....hou je adem vast.. en haal langzaam de trekker over..
    En dan is zo'n headshot toch best wel bevredigend in een game..al is het maar een spelletje.:cool:
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dat is zo, maar je moet ook weten dat we ze in het echt ook nodig hebben, en een terrorsit die al honderden doden op z'n gewetren heeft, mag van mij tog zelf ZEKER dood..........

    PS: We houden het ff over snipers(dus ontopic)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  19. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand al eens gepaintballed en kan iemand vertellen hoe dat is? ( ik heb trouwens gehoord dat je ook paintball-geweren+ scope hebt.............
     
  20. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina