Overboeking of Acceptgiro ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Japzor, 29 nov 2004.

1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo mensen..
    Ik moet een betaling naar een girorekening sturen.. Die wil ik betalen met Internetbankieren.
    Moet ik dit invullen als een overboeking of een acceptgiro ?
    Wat is eigenlijk het verschil tussen die twee ?

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    In dit geval moet je het invullen als overboeking. Wanneer jij zelf echter een acceptgiro via de post thuis krijgt en je wilt deze betalen via internetbankieren moet je gewoon alle gegevens daarvan overnemen bij de acceptgiro keuze.

3. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik kan dus niet genaaid worden omdat ik de een kies in plaats van de ander of iets dergelijks ?

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waar gaat het hier eigenlijk om? Een rekening die je moet betalen of een deal via Xbazar?

5. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Tsja.. Ik heb een powerball besteld op internet en nu hebben ze me dus gemaild wat ik moest betalen aan zo'n gironr..

6. Casperge

Casperge Guest

Absoluut niet,en als het op een of andere manier foutgaat,dan boek je het gewoon terug.Wat heb je trouwens?Postbank?Dan moet je betalen doen,en anders altijd overschrijven(=overboeken) van rekening naar rekening

7. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Neej, Ik heb AbnAmro :p

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, dan is het gewoon overboeken. Gewoon alle gevens invullen die je hebt gekregen.

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  9. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu alleen geen idee wat ik bij plaats moet invullen.. Is het erg als je dat openlaat ?

Deel Deze Pagina