1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overjoyed niet betrouwbaar!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door scarecrow, 20 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    overjoyed is wel betrouwbaar hoor ik heb meerdere deals met m gehad en is altijd goed gegaan:)

2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    ..

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind eigenlijk dat je wel iets meer info mag geven.
    Zoals bijvoorbeeld, wanneer deze deal plaatsvond, en onder welke preciese voorwaarden?

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    voorwaarden heeft hij al verteld:
    Alllebei game opsturen, +5 euro :)

5. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar geen datum etc.
    Het lijkt een beetje een trend te worden om iemand na een aantal dagen al aan te geven als oplichter.

6. hutkofer

hutkofer Guest

_O_

Dat mijn jongens, is het risico wat je neemt met je deal.
    Ik ben voorstander van de Blacklist, daar niet van. Maar het blijft een risico wat je neemt.

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het een beetje flauw om hem nu gelijk af te schilderen als "oplichter". Je kunt 100'en oorzaken bedenken, maar ik raad je aan geduld te hebben aagezien het nog niet zo lang geleden is.

Is het geen idee om een sticky topic aan te maken met tips wat je kunt doen als een deal misgaat? Brief sturen aan bewoners huis enz. Dan worden er denk ik een stuk minder van dit soort threads aangemaakt. :)

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ben persoonlijk van mening dat dat onzin zou moeten zijn.
    Een normaal persoon moet toch in staat zijn zelf zoiets te bedenken?

Of zie ik dat nou verkeerd?

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Verder zou het handig zijn om te weten hoe het met het geld zou worden geregeld. Zou het gelijk met de game in de envelop worden verstuurd of zou het overgemaakt worden naar zijn bankrekening? In dat laatste geval zou dat wellicht het probleem kunnen zijn aangezien het van Nederland naar Belgie moest worden overgemaakt. Dat kan afhankelijk van welke bank je gebruikt een tijdje duren. Of wellicht is hij het vergeten mee te zenden. Je weet het niet en om dan nu meteen maar oplichter of onbetrouwbaar te gaan lopen roepen terwijl de game wel gewoon is aangekomen is dus een beetje voorbarig. Overjoyed was hier gisteren nog aanwezig dus wellicht kan hij zelf hier ook wat meer duidelijkheid over geven mocht hij deze thread zien.

In ieder geval wil ik wel even melden dat we hier niet meer zitten te wachten op allerlei offtopic posts en knokploeg onzin zoals we dat in andere soortgelijke threads hebben gezien.

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Aan de hoeveelheid threads over dit onderwerp gezien zou je het tegenovergestelde denken, blijkbaar is het moeilijk om zelf iets te bedenken.

11. gerjan

gerjan Guest

Daar gaat het niet om, als je iets beloofd/afspreekt moet je het doen.

Probeer met de persoon in contact te komen, als dat niet gaat, ga ff langs;)

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Om maar even goed duidelijk te zijn...

Xboxworld.nl is niet aansprakelijk voor enige fout gelopen deals.
    Ook zijn topics al deze niet gewenst, omdat wij, en jullie zelf ook, er bijzonder weinig mee kunnen.

Heb je een minder prettige of zelfs slchte ervaring met een persoon, zet het dan in je sig oid.
    Mochten er problemen voorkomen bij een deal, denk dan logisch na.

Wat kun je als beste doen?
    1. PM'n
    2. Emailen
    3. Bellen
    4. Eventueel langsgaan

Bij deze, topic gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina