Nou, ik hoorde dat er een fout in het spel zat waardoor je niet meer verder kon op een gegeven moment, maar die was al gefixed op de xbox nu geloof ik?
geen bugs hier, geen bugs gezien, zulke verhalen moet je ook niet ervan weerhouden om games te kopen, ik had hem bji de release, helemaal uitgespeeld binnen een week, en als er een bug was waardoor ik niet verder kwam ben ik er zeker overheen gestapt, koop gewon die game ( als je dat nog niet gedaan heb)\ en laten die Vage Verhalen je niet ervan weerhouden
Nee die smelter staat hier los van. Sir William is toch gewoon in zn kasteeltje? helemaal achter in Heavens Peak. @ Smartass. als jij al verder bent kun je mij dan ff vertellen hoe ik bij dat cadeau voor die dames kom?
al lange tijd geleden, maar je pakt gewoon het het cadeau neem ik aan? als je er zelf niet bij kan, kan jeje minions er vaak wel naar toe sturen. vreemd, kan me niks herinneren over een cadeau misschien kan dit helpen? http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/932853/49053
ik heb het niet over het gewone spel maar over Raising Hell de uitbreidingscontent... Daar in de Aby's van Heavens Peak daar moet je toch van die opdrachten doen voor die vrouwen. nou die heb ik dus allemaal gedaan en ik kan nou dat paleis van ze binnen en als je daar binnen loopt dan zie je na een paar gangen aan de linkerkant in de verte een object liggen. ik geloof dat je 5 minions nodig hebt om hem op te pakken maar ik weet niet hoe ik daar bij moet komen.
ik zit even vast,., he net het stuk van dat gouden beeld gedaan.. waarna die minions vanzelf ''iets zouden laten horen''.. daarna een missie met 10 servants... en nu gebeurd er niks.. geen missies open etc.. waar moet ik heen?
Als je die gouden beeld heb gehaald, moet je verder die koning van de dwergen verslaan en dan laten die minions later wat van zich horen.
En wat bedoel je met helemaal achter in Heavens Peak? Ik heb al een tijd rondgelopen en gezocht. Het is toch niet bij die Inn of die geestelijken die zichzelf tot leven wekken (wekten )?
Je moet goed zoeken, hij is daar niet nee bij die geestelijke, Hij zit ergens in een kasteel op een berg kijk anders op je kaart die je er bij heb gekregen.
je kunt in heavens peak de trap op naar het kasteel. het is best hoog dus als je even rondkijkt dan zul je het vast wel vinden