Geweldig.. ik vondt deel 1 erg sterk, ook al miste het nog wel wat hier en daar.. maar ik vindt dit er beter uitzien, sfeervoller en hopelijk dat je wat meer je karakter kunt customizen, upgraden en wat meer kunt creeeren... was leuk bedacht in deel 1 maar net wat te simpel, ik zal de previews eens doorlezen en kijken of dat wordt verbeterd of niet. In ieder geval al indrukwekkende beelden.. beetje fable sfeertje trouwens die 1e 2 filmpjes.
Puur vanuit nationalistische gevoelens moet iedereen deze game natuurlijk al kopen, laat staan voor de game zelf Nee, ziet er erg gaaf uit allemaal en ben dan ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke game.
Spoiler Sommigen komen me wat bekend voor, maar dat mag de pret niet drukken. Heb zelf eindelijk deel 1 binnen gekregen. Ben benieuwd.
Ik hoop van harte dat ze de uitspraken van de minions uitgebreid hebben, wat is er nou leuker om van je minions te horen:'For the master, for the overlord, for you'. Dat is echt geweldig
Lijkt me wel weer een grappige en cool game. Bid dat er een demo komt als ik niets over het hoofd heb gezien. Vond deel I ook wel leuk, maar bepaalde bazen verslaan was zo fokking frustrerend. Hoop dat deze game meer relaxed is. Meer in je eigen tempo naar het einde kunnen van een game. Dit zou eigenlijks in bijna elke game moeten, maar sommige ontwikkelaars hebben daar het geld niet voor. Ik hoor dus wel of deze game echt pittig word; zit niet weer op een uitdagingsherhaling van deel I te wachten.
Demo for Overlord II coming soon A demo for Overlord II is coming soon. So says the man himself on his Twitter account. “I have exciting news for you all soon about the Overlord II demo, keep your ears to the ground my budding Overlord’s…” Codies will release the game simultaneously on PC, PS3 and Xbox 360 in the US and UK on June 23 and 26.
De demo komt morgen rond een uur of 12 s'middags online. Ik ben benieuwd wat deze game brengt. Ik ga hem eens proberen te ruilen op de marketplace als ik de kans krijg. Is het nog een aanrader om deel 1 te gaan spelen?
Aj, dit wordt lastig zou ik hem downloaden of niet Mwa, niet echt. Als je alleen het origineel speelt zonder de DLC, dan mis je echt niks van het verhaal. Maar als je speelt met de DLC, dan kom je er achter dat Spoiler je met de zoon speelt van de overlord, omdat die andere vast zit in een grot
Een expension, nadat je een 'wereld' hebt gehaald, gaat er een hellgate open en daar zijn wat opdrachtjes die je kan doen. Ik vond het in indergeval echt wel lachen! De prijs is 800 points, en je krijgt een paar nieuwe achievements er bij. Verder is er ook nog een gratis DLC met een nieuwe survival map en splitscreen offline multyplayer.
meteen even in de download rij gezet voor als ik thuiskom van mijn werk. Vond deel 1 echt onwijs leuk, maar moet nog wel de laatste twee expansion dungeons uitspelen voordat ik deel 2 mag kopen van mezelf. Hoef die demo eigenlijk niet eens te downloaden om te weten dat ik die game toch wel ga kopen. Het is leuk en het is van Nederlandse makelij, op een of andere vreemde manier telt dat toch ook nog wat mee voor mij.
Ah shit, ik heb zeehondjes vermoord in de demo. Maar goed, is niks voor mij. Overlord 1 vond ik ook niet tof.
Overlord 1 vind ik tot nu toe wel leuk. Maar het is allemaal wat houterig. Demo ga ik uiteraard nog niet downloaden. Want als ik dan terug ga naar deel 1 valt die nog meer tegen.
Het is ook gewoon zo moeilijk om er aan te wennen dat ik de camera niet zelf kan bewegen met die rechterstick. En waar is mijn minimap? [gt]50771[/gt]