1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord II

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 14 aug 2008.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan iemand mij vertellen wat de verbeteringen en verranderingen ten opzichte van deel 1 zijn?

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik ook wel weten. Ik vond deel 1 vermakelijk, maar heb hem na niet al te lang wel in de kast gelegd waar hij vervolgens stof is gaan happen. Is deze leuker dan deel 1?

3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk merk/zie de volgende verschillen:

- besturing gaat iets vloeiender
    - Grafisch nog mooier
    - werelden zien er echt ongelooflijk mooi uit

verder zie ik eigenlijk niet zoveel verschil... was ook niet echt nodig vond ik persoonlijk, aangezien deel 1 al een heel goed spel was

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Overlord II DLC on the way, says Sas

In an interview with SI, Lennart Sas, creative director on Overlord II said that downloadable is currently being worked on for the sequel and we can expect an announcement about it sooner rather than later.

“We’re actually working on that now and it’ll be announced soon.” said Sas when asked.

Full thing through the link.

5. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Tja, iedereen weet natuurlijk dat ze hier mee bezig zijn / zouden gaan na de release.

Maar toch vind ik het altijd heel suf als ze dit daags na de release van een game al bevestigen. Iedereen is pas net begonnen aan de singleplayer van de game en heeft dus nog helemaal geen behoefte aan extra content.
    Je kunt je hooguit bekocht voelen dat ze weer materiaal hebben "achtergehouden" om die later als dure extra content te verkopen

Begrijp me niet verkeerd, ik heb genoten van de DLC van de eerste overlord, maar dit nieuws komt echt veel te snel.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Straks eindelijk aan dit spel beginnen, heb er in ieder geval zin!

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vandaag demo gespeelt zag er super tof uit en gelijk zin om de hele game te spelen.

Alleen jammer van de minimap want das een beetje overbodig in de game. Daarmee hebben ze toch wel naast de pot gegrepen. Neemt alleen maar ruimte in beslag.

Was in de demo ook niet mogelijk om uittezetten, kan dit in de volledige game wel?

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :+
    Zeker deel 1 nooit gespeeld? Na alle kritieken van de spelers over het ontbreken van de minimap hebben ze deze in deel II wel toegevoegd...

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Moet inderdaad zeggen dat ik de mini map wel mistte in deel 1 soms dus ik blij dat hij er nu wel in zit :)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik gebruik de map regelmatig, anders zou ik echt niet weten waar ik heen moet lopen...

Als je deel 1 leuk vond is dit echt een aanrader, er zijn veel leuke dingen toegevoegd. Minions kunnen nu lvl'en en opnieuw tot leven worden geroepen en je kan nu ook steden overnemen! Ik heb het gevoel dat er nu wel veel meer puzzels in de game zit, 80% van de game zit je gewoon uit te zoeken hoe je verder komt. :9

Het vechten is ook een beetje aangepast, je overlord kan nu veel makkelijker meevechten. In deel 1 kon ie ook meevechten maar toen was ie een stuk minder sterk als nu in overlord 2.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha ik heb de minimap helemaal niet gemist in deel 1 vind het veel leuker zelf te ontdekken.

Maar als er dus meer puzzels in zitten word het dus echt een must buy.

Het vechten maakt me niet zo veel uit want als een echte overlord laat ik toch mn minions voor me vechten. :cool:

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga deze week nog ergens kijken voor Overlord 1. Dan over 2 weekjes Overlord II ook nog halen.
    Maarja, ik zie op sites nog allemaal 35 euro staan voor deel 1. Vind ik een beetje te duur aangezien ik deel 2 voor dat geld op gamehubs kan halen..
    Maar ik ga gewoon hier ff bij de Mediamarkt kijken, 15-20 euro haal ik hem wel voor.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zijn er nog andere mensen die Overlord II spelen? Ik zit nu vast bij een reuze spin... :mad:

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Over 2 weekjes heb ik hem ook :)

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hij is nog onder weg, vorige week zaterdag verstuurd vanaf gamehubs, dus ik ga er vanuit dat hij deze week wel binnenkomt \o/

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mochten er nog mensen zijn die twijfelen of ze de game willen halen, ik heb een walkthrough gevonden waar je bijna de hele game kan bekijken! Nog niet alles van de game staat erop maar ik neem aan dat de maker van de filmpjes die nog wel gaat uploaden. Ik heb de walkthrough opgezocht omdat ik niet verder kwam. Regelmatig kom je in situaties waarbij je geen flauw idee hebt wat je moet doen. De game is naar mijn mening te vroeg uitgebracht en te weinig getest. Zo heb je ook verschillende stukjes in de game zitten waarbij je een heel eind terug in het spel gaat wanneer je een keertje dood gaat. Dit vind ik behoorlijk frustrerend en echt jammer want voor de rest is Overlord II een hele dope game.

Linkje naar de walkthrough:
    http://www.youtube.com/view_play_list?p=CA726F430B03BE91&page=1

WAARSCHUWING: De filmpjes bevatten spoilers, maar daar was je waarschijnlijk al lang achter als je een beetje fatsoenlijk kan nadenken. ;)

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren nog snel Overlord uitgespeeld zodat ik helemaal klaar was voor Overlord II :D En deze valt nog niet tegen. Erg leuk om als jochie te beginnen. Het speelt net iets vloeiender dan deel 1 en de mini-map is zeker wel handig. Ik miste hem wel in de eerste game ;)

19. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Die grote ruimte tussen de savepoints was in deel 1 ook al zo, maar aan de andere kant ging je zelf bijna nooit dood in die game. (Minions misschien, maar de overlord niet)

houd dat in dat deel II wat moeilijker is? Zou ik op zich niet zo heel erg vinden.

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    YAY, heb hem binnen van gamehubs. :D Hij was 27 juni verzonden.

* gaat hem spelen ;d

Deel Deze Pagina