1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Maar een heel belangrijk punt is dus ook de humor... Vond ik in de demo iig wel heel erg, vond het toen al super grappig :9
    Krijg vandaag de reviewversie binnen, verwacht ook van mij een kleine impressie in de loop van de avond:+

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En van mij ook want ik heb al besloten dat ik um straks in de stad ga scoren. Mocht ik vanavond niks posten dan is dat ofwel :

- Omdat ze hem niet hadden
    - Omdat ie te leuk is en ik er niet van los kan komen

:cool:

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb net de free record gebeld, overlord hebben ze gister binnen gekregen en gaat straks de verkoop in! :thumbs:

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    yeah! welcome to the party :cool:

on topic: ik zit vast jongens :emo: in dat bos waar je supposedly die blue's moet krijgen.. RAWR!

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Ik kan je alvast verklappen dat ik van PC gamers heb gehoord dat de besturing veel soepeler werkt op de 360. Met beide duimen op de analoog kun je heel gemakkelijk je overlord besturen en je minions.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    De game speelt lekker, en je kunt ook wel vanuit RTS achtige hoek spelen. Je moet dan even de rechter analog stick inklikken en klaar is kees. Het is allemaal heel simpel, maar o zo vermakelijk.

De humor is inderdaad belangrijk. Ik ken Dungeon Keeper maar een heel klein beetje, de humor ervan niet. Maar ik weet zeker dat deze game een heel eind in de buurt komt, zoniet er overheen gaat qua humor.

Dit kan ik jullie nog wel meegeven na gisteravond 23:00 uur. De hele middag en avond zitten spelen. ;)_O_

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lijkt me erg sterk, de game is pas gisteren in NL uitgekomen. Illegale versie missschien?

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb het spel gisteren ook helemaal kapot gespeeld, vanaf 19:00 uur ongeveer. Pas gestopt om 00:15 uur. En dat eigenlijk alleen omdat ik 's morgens om 7 uur moet opstaan voor mijn werk.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb het spel gisteren ook helemaal kapot gespeeld, vanaf 19:00 uur ongeveer. Pas gestopt om 00:15 uur. En dat eigenlijk alleen omdat ik 's morgens om 7 uur moet opstaan voor mijn werk.

EDIT: Zal vanavond na mijn 2e speelsessie als het mogelijk een uitgebreide indruk geven. :)

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In wat voor perspectief speel je eigenlijk?

Wil vandaag eigenlijk nog een game kopen :9

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @The Yakuza: ikke ook wel :9 Vraag me alleen af hoelang je er mee zoet bent want tja als die reviews niet helemaal kloppen hoor ik het liever van 1 van jullie hiero :thumbs:

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa, las al ergens dat je zowel als 100 uncorrupted moet halen, als 100% corrupted

je bent wel ff zoet hiermee :p

Alleen vind ik first person games meestal niet zoveel aan..

3rd person is meer mijn ding, daarom vraag ik dat dus.. :)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke. Maar persoonlijk zie ik dit niet echt als een grote rede om voor de 360 versie te gaan, met WASD toetsen en de muis kan ik ook prima overweg. Denk dat het er op de PC toch ook wel iets beter uitziet, dit is met veel games namelijk nog steeds zo....zie ook C&C3 die er op de 360 wat fletser uitziet terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft. Achievements boeien me tevens ook vrij weinig. Anyways, ik ga voor de PC versie want dat scheelt weer knaken. Goed kans overigens dat de 360 controller ondersteunt wordt, mocht muis en keyboard echt niet bevallen.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Your choice. Ik heb de PC versie niet gezien en het boeit me eigenlijk ook niet. Ik had al een tijdje geen 360 spellen meer gedaan en het viel me gisteren op hoe relaxt gaming is als je voor een groot HD scherm zit met surround sound. Het beeld voelt ook veel rustiger aan (minder last van mijn ogen). Daar lever ik met plezier een tandje aan texture kwaliteit in. Het valt in veel gevallen nog niet eens op omdat de wereld er ontzettend sfeervol is aangekleed.

EDIT: Je hebt natuurlijk wel gelijk had het er even mooi moet kunnen uitzien. Maar het verschil stoort mij stukken minder als bij C&C3.

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  15. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Fuck gasten ik zit vast:

Ik ben die root nodes aan het zoeken in dat elven bos.. Ik heb er nou 3 gehad.. bij de node helemaal rechts (als je voor de boom staat) heb je die blues nodig om die rots in het water te verplaatsen.. maar die blues heb ik niet (kan ik die ergens vinden?) dan heb je nog die vijver met die kikkers (ook die blues nodig) en dat draaiwiel bij die waterval.. (hoe kom ik aan de overkant?) misschien dat iemand me kan helpen want ik blijf maar rondlopen :emo:

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hahah de laatste bij de free recordshop in delft. damn deze game gaat hard.

Iemand zin in multiplayeren een deze dagen voeg me toe

White Wolf NL

Soul Reaver is me oude namelijk

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, Overlord is binnen :D

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, the samurai pizza cats!

19. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Samuraiya Pizza Cats! Hooraaay Who do you call when you want some pepperoni?!

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Net de gameshop gebeld en ik mag hem vanmiddag op komen halen! \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina