1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    maar hoe kill je dan die kut mannetjes, die je bv in de demo moet afmaken. Dat kan dan toch niet of hoe zit dat

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Welke kut mannetjes, die bewoners? Targetten met de linker trigger, dan kun je ze wel aanvallen.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    of gewoon met je rechterknuppel..

heb net de blues gevonden! wat een kutgrot was dat.. maar niks topt dat elvenbos..

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, met de rechterknuppel target je geen onschuldigen volgens mij.

5. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook gisteren gekocht vind het een tof spel doet me wel erg aan pikmin denken daar had je ook verschillende kleuren popetjes dat idee is er ook van dus een aanrader als je van bent van pikmin en fable

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    o nee true!

7. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je trouwens nog steeds zit te twijfelen over deze game moet je de videoreview op insidegmaer maar eens bekijken

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Niemand woont in friesland neem ik aan :+

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wahahah :p Denk het niet nee Nightbringer :p Maar ik geloof dat de release overal gelijk is althans kwa mediamarkt :D Ikke wacht op zondag dan gaat mijn pa ook ffkes mee ff kijken of ik nog kan slijmen :D :p

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Heb de game al aardig wat uurtjes gespeeld. Ik zou nu echter ook wel willen weten hoe ik aan die blauwe minions kom? Iemand een uitleg?

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt daarvoor eerst de groene nodig.

Edit:

Ik zie dat je die al hebt. Je kan de blauwe vinden in Heaven's Peak.

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat komt als je in het elvenbos bent geweest en de melding krijgt dat je de blauwe nodig hebt, daarna kan je via het dorp voor dat kasteel (naam ff kwijt) naar het moeras gaan en daar zitten die blauwe rakkers, volg ze naar de grot en je krijgt een van de lastige grotten in het spel.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ow dus al je niemand target alleen met je rechterstickop vijanden af gaat dan kun je dus wel op een goedaardige manier de game rond spelen?

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nu die Oberon gaan verslaan maar daarvoor moet je eerst 6 van die dingen kapotmaken... Heb er tot nu toe 4 gevonden en ben nu in één of ander soort kasteeltje binnen het elvenbos... Weet iemand of daar zo'n 'root' zit?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jep ;)

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan ;) Moet eerst alleen ff weer wat Minions verzamelen, want ben een beetje op een lompe manier de Sewers ingelopen...
    Ik vind die blauwe Minions het minst leuk...

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :cool: zonnet ff op de fiets naar buur dorpje gefietst en overlord gehaald. Zo ff spele :D.

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Voor Oberon heb je zowel de blauwe als groene nodig --> haal eerst rood, dan groen, dan blauw (heavens peak) --> volg daarna gewoon de wortels en los de puzzels op

Btw let op bij de blauwe dat je even moet omlopen bij de zombies om daar een shortcut voor je groene minions te maken

Weet iemand trouwens waar ik de tweede smelter kan vinden? heb net Elven woods uitgespeeld en de grot in Golden Hills. irritante crossbow dwarven je browns sterven te snel. Maar me overlord is oppermachtig

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die tweede ook nog niet gevonden... Wel zojuist Oberon verslagen, niet echt moeilijk, maar die paarden blijf ik irritant vinden... Had alle Minions al daarvoor, maar moest lang zoeken naar alle roots...

Damn wat een leuk spelletje:thumbs:

20. Melk

Melk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee ik snap het niet, ik zit nu bij die melvin's kitchen maar ik heb nog steeds niet de reds, waar krijg ik die nou ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina