1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat lijkt me ook idd...

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat het wel zo is. we zullen zien.

btw denk dat de game eindigt met een afknapper.

Heb nu alle levels uitgespeeld behalve het stronghold in de golden hills (ga ik nu naar toe) en moet nog maar 1 spell en heb net de laatste forge gehaald. Denk dus dat als ik zometeen naar jewels domein gaat het niet veel voor zal stellen. beetje jammer zou dat zijn. Had eigenlijk gehoopt op nog drie van zulke domeinen. Dan zou het echt een super goed spel zijn. nu heeft het kans netzoals toen met jade empire te eindigen in een flatter (eerste drie hoofdstukken waren groot, en laatste 4 liep je in tien seconden en twee battles doorheen)

Hoop het niet maar denk het wel

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wie weet word je positief verrast. ;)

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    heb net de vierde held verslagen (de dwarf king) moet nu naar me toren toe om nieuws over jewel's domein te horen. We zullen zien

Weet iemand trouwens waar de beer keg is? kan hem niet vinden.

rubicon desert is de vijfde map .Hopelijk ook nog een zesde en zevende dan. en niet drie eindbazen in een map!!!

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb vandaag de PU gekocht, Overlord review en een speciaal boekje over Overlord (En Dirt). Ik moet zeggen dat ik de demo nog niet eens goed gespeeld heb. Weekje terug ofzo downloade ik de demo en speelde em even en toen stopte ik alweer....denk dat ik dat niet zo snel moet doen invervolg, want hij schijnt dus erg tof te zijn. Ik moet zo'n game wel even een kans geven natuurlijk :)

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hahaha geniaal. Kom net zwarte schapen tegen. Hoor je me minions AAAAAH new sheepie. Ze blijven je verrassen die minions. Heb nu 40 browns lopen met allemaal antennes op hun hoofd van bugs,koksmutsen, steelpannetjes en helmen met adelaars erop. Zelf zie ik er ook prima uitin mijn arcanium armor.

Geniaal spel. kan alleen de bier keg niet vinden in de golden hills

7. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitlegge hoe ik die blauwe minions krijg, aangezien er soort van groen gifgas wolk om die grot hangt!?!?!?

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Stuur je groene minions erop af :) Zelf loop je via het water, je minions kunnen over een boomstam!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben de demo nu een tijdje aan het spelen en het is inderdaad hilarisch gewoon. Die stemmetjes van de Minions alleen al "KILL KILL KILL " hebben ze het over schapen " pointless creatures, eating grass, getting killed " Whahahahahahaha , don't get me wrong, dieren zijn tof heel tof,maar dit is gewoon humor :p

Grafisch dik in orde, erg leuk om al die minions ook zelf te kunnen besturen, die humor is fantastisch, het enige wat misschien jammer genoemd kan worden is dat de developers het soms onnodig beperkt gemaakt hebben. Bepaalde heuvels kan je niet op, die zijn gewoon ' dicht' gemaakt voor jou en de Minions, die dingen had Fable ook....en waarom snap ik niet echt,want ze hadden toch gewoon alles open kunnen laten? Maar toch mag dat de pret niet drukken, heb echt fun met de demo. Deze game komt ook uiteindelijk er wel.

Is de game ook uitdagend of blijft het qua moeilijkheidsgraad redelijk goed te doen, as in....redelijk makkelijk?

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer krijg je die 2e oven (voor betere wapens?)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zit in de understreets in heaven's peak, de derde zit in golden hills maar je moet eerst helemaal heavens peak hebben uitgespeeld voor je daar naar toe kan

Weet iemand hoe ja het gebied voor kahn moet doen?

12. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na 3 dagen spelen zit ik een beetje vast. ik ben bij de elven en na een tijdje zegt die minion met lantaarn dat het jammer is dat je geen minions hebt die kunnen zwemmen of drijven of in ieder geval minder snel verdrinken. vanaf daar kan ik niet verder... heb ik eerst blauwe nodig?

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Waar dan in de Understreets?? Dan ben ik die he-le-maal misgelopen :9

Never mind, gevonden ;)

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja gewoon doorspelen!

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Demo net uitgespeeld, erg leuk. Maar tegen het eind zie je die slaven, die heb je bevrijd, en al eerder vertelden ze je dat je onschuldigen kan laten leven of gewoon niet, ik wil zo evil zijn als maar kan, dus gewoon iedereen neermaaien, of zitten daar ook nadelen aan? Ben ik wel benieuwd naar.

16. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, waar is Heaven's Peak en het Elfen bos?

17. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Selecteer gewoon in je kerker de "huppeldepup" beetles (die blauwe).
    Er zijn er wel gelijk een stuk of 358) dus kom niet aan met 20 bruine minions maar verdeel ze in rode en bruine en dan lukt het wel en als je niet dood gaat dan heb je gelijk rond de 90 blauwe life force (1 kever dropped 3 life force)

Ik heb nu net een durium zwaard (helemaal vol met minions) en een durium armor (ook helemaal vol met minions) heb net alleen voor die 2 dingen 1200 minions opgeofferd8)

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben ook voornamelijk beetles aan het neerslaan. Gewoon met 40 reds. die plaatsen en dan de beetle naar je overlord lokken, gaat heerlijk snel

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand hoe je die botten kapot krijgt in de woestijn? Het is me gelukt om er een op te blazen maar ik krijg die insecten maar niet in de buurt van die andere botten.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maak je nou een grapje? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina