1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vind het echt niet. Heaven's peak kan ik naar teleporten maar Elven Forest niet.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ga naar Spree, neem de linker uitgang en zoek daar tot je bij drie dudes komt die zitten te zeiken over wortels (bij de schaapjes.) loop naar door en je komt bij vuur. doof het loop door en voila.

Btw check je map. staat een pijl van spree naar eleven forest getekend (in het zwarte links)

Ben zelf nu de ultimate horde achievement aan het proberen te halen. Heb nu 50 minion met 330% vechtkracht. Super cool. allemaal met spartaanse helmen, bijlen en armor. Super mooi

edit: de botten. ga over het zand bij de slang die niet door is te krijgen. Lok daarna de banger beetles naar de botten met behulp van het ei en maak ze dan snel af. Zij ontploffen dan en dan zijn de botten kapot (best dit met een minion en overlord te doen

Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vreemd, volgens mij zit ik ook vast... of misschien toch niet.

De enige quests die ik nog open heb staan zijn de volgende:

1) Mother Goddess statue vinden.

Ligt die in het bos ofzo? Ik heb daar niks gevonden...

2) Kill Sir William (& Succubus)

Ehh, hoe kom ik in dat kasteel binnen in de stad? Ik mol daar al die succubus vrouwtjes, maar ik zie nergens een manier om de ophaalbrug neer te laten... Heb de inn wel al gehad, maar daar verder niets speciaals gevonden (behalve dan dat ik de hele red dawn order heb uitgemoord :D).

Ik ga denk ik maar even verder met de Golden Hills. Hoop dat deze quests vanzelf worden opgelost (zo niet, ben ik iets vergeten, laat het me eff weten)... ben inmiddels wel 3% corrupt geworden (teveel huizen geransacked haha, en dat net voordat de game auto-gesaved werd. Echt balen, maar goed, hopelijk gaat die teller nog omlaag.

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    heb dese game echt 5 minuten gespeeld bij een vriend me mij...
    Dese game moet ik hebben!!

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar zit die kerker? Moet je die unlocken?

Map? Ik dacht dat dat juist ontbrak?

6. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.

Kun je nu alleen maar je leger uitbreiden door objecten te vinden?
    Ik kan er maar steeds 15 meenemen.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    De antwoorden op de post:

Zifnap : Mother goddes statue is in golden hills. je hebt dat fort dat ze hun brewery beschermd . Daar moet je rondzoeken en daar zijn twee uitgangen. een naar de brewery (moet je de paladin verslagen hebben) en een naar de temple construction site. Daar is het statue (zoek gewoonr ond in het fort)

Je andere vraag: ga naar de inn. Daar moet je de baas van de winged bitches verslaan de succubus ofzo. Zij zit achter een deur bij een draaipunt

Joene90: de kerker zit in je toren. Je krijgt hem geloof ik na de kraan. als je voor je hart staat en je draait je om is het de eerste links (met een minions bewaker ervoor)

De map bedoelde ik de map die je krijgt bij je spel

Gamer24: je vind objects die hem uitbreiden tot horde level 35. De andere 15krijge je als je arcadium helm volledig is uitgebouwd (2000 minions opofferen) Steel helmet geeft er 5 bij, Durium 10

Zelf ben ik lekker battle beetles aan het verslaan

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heeft iemand zin om ff een redelijk uirgebreide mening hier te plaatsen over dit spel8)

Want ik ben aan het twijfelen om dit spel te kopen.

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hetzelfde hier, maar mocht je nog meer ingame materiaal zoeken om je te overtuigen kan je altijd nog wat filmpjes van het spel bekijken.
    In elk geval, ik vroeg me eigenlijk toch nog af hoe het zit als je het spel eenmaal hebt uitgespeeld. Kan je dan nog gewoon freeroamen door de spelwereld of is het echt gedaan eenmaal je de campaign voltooid hebt? En hoe zit eigenlijk met je Overlord karakter zelf, krijgt hij zelf nog veel nieuwe items/spells in de loop van het spel?
    Alvast bedankt.

10. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje. Ergens zou een grote pompoen zijn waardoor je een uitbreiding krijgt. Maar die vind ik niet?

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die staat in zo'n huis van die halflings

mensen die online willen spelen, maakt niet uit wat voeg me toe :thumbs:

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kan iemand mij vertellen hoe ik in Heaven's Peak kom? Dat is toch die woestijn achtige wereld? Ik moet daar nu heen en heb het idee dat veel van jullie al verder zijn dan ik? Kan iemand mij helpen en meteen vertellen wat ik daar allemaal kan verwachten?

13. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dats niet die woestijn achtige wereld.. er zulle altijd wel mense zijn die verder dan jouw of mij zijn.. het spelen van deze game is geen competitie toch :).. je speelt voor je zelf.. take your time en enjoy van alles wat er om je heen gebeurt.. :)

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee joh, Heaven's Peak is de stad met die zombies. Waar je die paladin moet doden.

@Sith_Vegeta: Ik zie het al, was gewoon een gang vergeten in te gaan. Daarachter stond dat boss vrouwtje (succubus)... heb inmiddels Sir William (of hoe hij ook heet) ook verslagen. Ben nu bezig bij de dwergen. :)

15. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    In het halflings homes gebied?

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Uitgespeeld!

geniaal spel. leuke eindbaas. Maar eind is wel weer een beetje zoals de laatste tijd alle spellen zijn

kort eindfilmpje maar weer in de stijl van overlord. geniaal. Vooral het stukje van evil will always find a way (als je het ziet zit je ook van hehehe)

Moeilijkste eindbaas vond ik zelf kahn. Zo nu maar eens even op evil gaan beginnen. en achievements halen.

btw had 5000 minions dood laten gaan en 5800 gesummond

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kan iemand mij dan vertellen hoe ik in die andere Wereld kom. Ik kan tot nu toe in dat Elvenbos komen, dat wereldje waar Spree in staat, maar niet in Golden Hills & Heaven's Peak. Kun jij me misschien helpen? De anderen negeren mijn vragen. ;):)

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Golden Hills --> versla oberon (heb je de blauwe nodig uit heaven peak)
    Heavens Peak --> bevrijd rose uit castle spree

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja,
    die gast die altijd tegen je praat zegt ook dan: he daar ligt een grote pompoen die ongeveer 1 jaar heeft lopen groeien heb je ook zo'n zin om hem kapot te slaan, sla die kapot en krijg je dat ding.

20. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, ga ik straks proberen. Zit nu eerst in Heaven's Peak. Moet zeggen, ik vind het een veelzijdig spel. En volgens mij doe je er best lang over om hem uit te spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina