1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik snap dat stukje met de ei niet juist niet :mad: ! Hoe kan je die dingen verplaatsen?

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    lt op ei of larve in het nest (krijgt wit target boven zich) en dan rt om een minion te sturen om het vast te pakken. De minion kan je dan bewegen zolang je LT blijft indrukken en kan je het ei dus verplaatsten naar de botten

3. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    damn!! je heb cker niks anders te doen? :9
    hebbum nu 3dage en doe t op me gemakkie..ben nu goldenhill ff me riches uitbreiden :thumbs:

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx, als het goed is heb ik hem dan al. Zal zo wel ff kijken :)

Het is eindelijk weekend, tijd om deze game eens ff goed te gaan spelen :). Ik kocht hem woensdag middag, maar moest donderdag, vrijdag en vandaag de hele dag werken.. Oh well...

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad net klaar met tentamens dus denk hmmz overlord!!1

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb vandaag die 1000 minion achievement gehaald, maar ik kreeg tussendoor helemaal die van 500 niet. Vreemd, misschien zit er een bug in het achievementssysteem van Overlord. In ieder geval heb ik nu toegang tot alle Werelden en heb ik Oberon ook verslagen, die overigens best wel makkelijk was. Gewoon een combinatie van Bruine en Blauwe minions. Het laatste stuk is vooral erg easy.

Alleen die gans achtige wezens van die blauwe minions afleiden quest is wel kut. Ik zie die niet als belangrijk, dus die laat ik nog wel even zitten. Het gaat voorlopig nog wel goed, dus ik heb even geen vragen meer.

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de hele game hiervan best vet of niet? Zijn de achievements ook een beetje te doen of zijn ze gwoon vet verlept?

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erg vreemd dat je een achievement niet krijgt die niet bestaat? ;)

Je krijgt er 1 voor 10, 250, 1000 en 10000 minions, zie de plaatjes in de achievement-lijst op xbox.nl

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik dacht dat ik vast zat, ik dacht dat je in die elven stad voor die 2e eenhorn blauwe minions nodig had. Maar nee hoor opeens liepen ze ergens over heen. En kon ik ze afmaken. :cool: Heb nu die 2e hero verslagen die erug makkelijk is. Ik vind het een geweldig spel. :)

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wegens allerlei dingen die er tussen gekomen zijn (en een RE4 die toch ook wel weer erg gaaf is om te spelen op de Wii) heb ik Overlord minder kunnen spelen dan eigenlijk de bedoeling was. Heb daarstraks echter weer een stukkie zitten spelen, en had volgens mij constant een glimlach op m'n gezicht staan. Wat is dit een relaxt, vrolijk en grappig spelletje zeg. Heerlijk tussen al het serieuze(re) game gebeuren door :)

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Harstikke bedankt. Ik dacht toch werkelijk dat er eentje was met 500. Maar goed, die 10.000 haal je ook zo. Gewoon even een uurtje in de arena van de toren vechten en je bent weer honderden minions verder. Die achievement in die arena lijkt me wel kut, alle vijanden verslaan daar. Zoals bijvoorbeeld die Magma Beetles, die zijn echt moeilijk. Je zult daar dus echt de rode voor nodig hebben, misschien met een blauwe combinatie.

Btw: Oberon één keer overnieuw gedaan. Als je hem éénmaal door hebt is het rete makkelijk Oberon te verslaan. ;):)

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die archievements krijg je toch gewoon ook zonder de dungeon te doen. Of moet je al die 100 beesten daar nog een keer mollen?

edit; echt jammer dat ze niet co-op offline hebben gedaan, dat zou toch makkelijk kunnen.

En zoek nog mensen die een x co-op willen doen. :)

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Voeg me toe (white wolf NL) me oude heb ik geen live meer op

Alle vijanden is wel kut. maar een tip (heb hem nog neit) maak een arcadium armor met duizend groene minions erin en neem vooral green;s en reds mee. Laat je zelf bij de grotere badd guys als aas dienen (bij elke bad guy eigenlijk) en laat de rest ze afmaken. Als je goed oplet heeft elke bad guys een zwakte.

Ben nu namelijk aan me tweede door speel en heb net de blauwe gehaal (melvin, toen snel groene en nu blauwe gehaald) ga nu terug naar het bos maar alle vijanden waar ik normaal veel minions verloor verlies ik er nu een of twee. Je moet gewoon weten wanneer je je minions terug trekt en hoe je ze laat sweepen.

btw heb eerst goed gedaan en ben nu met evil bezig maar dat is zoveel makkelijker en cooler. Nu ga ik ook alles zoeken enz. Toen ik goed was had ik daar weinig zin in (ondanks dat ik veel vond)

Kan iemand mij trowuens vertellen waar de laatste minion spel is (enige die ik niet gevonden heb)

14. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje...hoe kan je die minionspells gebruiken?
    heb er al een aantal gevonde maar weet niet hoe ik ze gebruik...zelfde geld voor gewoon magic voor mn overlord:9

15. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net van de dwarfs af en daar wordt gezegd dat hun baas naar de halflings bruiloft is om daar zn cadeau op te halen. Ik moet nu Sir william de paladin zien te vinden. weet iemand waar hij is...?

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Even een klein vraagje.
    Ik zit nog in het begin bij het slave camp.
    Alleen is het probleem dat ik maar 1 minion kan oproepen,en dat terwijl ik een heel kamp met 'halflings" moet uitmoorden.
    Ik ga dus ook elke keer dood.
    Ik had in het begin een stuk of tien maar die zijn dood gegaan.
    Heeft iemand een tip wat ik nu het beste kan doen?

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Edit: Never mind, al gevonden ;)

18. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal in het begin lopen schaapjes rond. vermoord die dan krijg je lifeforce en hoe meer lifeforce je hebt hoe meer minions je kunt oproepen.

ga schaapjes slachten :b:

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ikga naar de dungeon en ga die beetles killen krijg je 75 life force per gevecht. (best wel chill veel)

Heb nu het duurste set compleet en max van 50 minions :cool:.

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    thx! gelukt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina