1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat moet niet. Ik heb gelezen dat je je hele set aan moet hebben als je je laatste upgrade gaat doen anders telt hij niet. Ik heb het zelf zo gedaan en ik heb zo alle upgradeachievements behaald. Ik zou een nieuw wapen maken en je hele Durium set aantrekken incl. dat wapen en dan dat wapen helemaal upgraden. Als dat niet lukt zit er echt een bug in het spel.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb nu alles aan zegmaar, maar heb de Achievement niet gekregen... En toen ik die laatste upgrade deed had ik alles aan... Miss komt het doordat ik een keer dat ene heb gebruikt waardoor het geen Minions kost om te Forgen?

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou kunnen. Hopelijk krijg je hem nog een keer want het is niet leuk als er een bug in de achievements zit.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Oke ik heb het spel vandaag gekocht en tot nu toe bevalt het me goed. Maar ik kom niet verder8)

Ik zit nu op het stuk dat ik die dikke melvin moet vermoorden bij de halfling homes. Maar mijn minions worden betoverd en gaan dansen en worden daarna vermoord. Wat moet ik hier doen, hulp aub!!
    En waar vind ik de 1e smelter?

Moet wel zeggen tot nu toe bevalt het spel me erg goed. Ook leuk dat je keuzes moet maken om of echt HEEL evil te worden of om het slim te spelen. Ook vind ik het heerlijk om echt alles te slopen wat ik kan slopen en vind het geweldig als je minions voorwerpen vinden om zichzelf beter mee uit te rusten. Ben erg blij met het spel maar speel het nog geen 2 uur.

Maar kan iemand me helpen;)

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze gaan dansen dan moet je degene die de muziek maakt eigenhandig vermoorden. Volgens mij waren het violisten. Als je dan daarmee klaar ben en Melvin heb vermoord kan je met je rode minions die je bij Melvin heb gekregen het vuur bij de 1e smelter doven. De 1e smelter ligt links van de stad.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja klopt die violist zag ik staan, maar hij staat op een tafel en ik kan hem van geen kant raken met mijn bijl/zwaard. Kun je met de fire spell ook aimen of alleen maar een bepaalde richting uit schieten?

7. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De firespell moet je ook kunnen aimen ja. Als het goed is gewoon met de linkertrigger op zo'n violist locken.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wahaah ik zit echt precies vast waar Xbox-master ook vast zit!! Dus dankje voor helpen Terminator :p

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Uitgespeeld. Met maar 530 punten jammer genoeg.

Zo heb ik de tower achievement niet... ik zou niet weten welke spulletjes ik gemist heb. Ook had ik de ultimate horde achievement niet... maar dat is denk ik wel logisch, want ik ben er niet aan toe gekomen om ook mijn helm maximaal te upgraden (= maximale grootte minion groep). Nadat Khan was verslagen ging het spel ineens in een stroomversnelling en daarna kon ik niets meer upgraden. Jammer. Ultima equipment achievement dus ook niet gehaald. En maximum lifeforce ook niet (10000 minions?).

Ik heb trouwens nooit de beste minion boost spell gevonden... iemand al geluk gehad?

Erg leuk spel verder. Ik wacht nog eventjes met de replay. Volgens mij gaat er binnekort een patch uitkomen, daarna pak ik hem meteen weer op. Wel wil ik nog wat MP proberen (ook voor de achievements).

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had voordat ik aan het gevecht met Kahn begon alle spells al behalve de betrayal spell. Ik had voor de zekerheid zoveel mogelijk achievements al gehaald maar ik kon de betrayal spell niet halen omdat die in Mellow Hills ligt en ik kon daar niet heen omdat ik meteen met Kahn moest vechten. Ik denk dat de Tower Master achievement bij mij nu ook niet meer komt omdat ik de Wizard al heb verslagen maar misschien mis ik nog een zak goud en is dat het probleem. Ik wacht ook eerst op de patch want er zitten toch wel wat irritante bugs in en ik moet toch nog de online mode verkennen en als ik daar mee klaar ben heb ik genoeg andere games om me mee bezig te houden.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dus de Legion of Doom (of uncorrupted variant) had je wel gevonden? Waar ligt deze dan?

Ik mik op ongeveer 700 punten totaal... dat vind ik wel genoeg. ;)

12. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij lag hij in de Golden Hills helemaal achterin waar de dwergen aan het feestvieren zijn. Ik weet het jammer genoeg niet zeker want het kwam allemaal vanzelf. Ik heb alleen lang naar die Betrayal spell gezocht.

13. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weten jullie of je spells wel of niet hebt? is er ergens een lijstje met alle spells?

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het lijstje kun je vinden in de handleiding.

@Terminator.T2: Volgens mij heb ik de spreuk achterin bij de Golden Hills gewoon gevonden. Voor zover ik weet heb ik alle duidelijk zichtbare objecten gewoon gevonden... maar misschien heb ik iets verborgens overgeslagen?

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die lv 4 spells wanneer zijn die nu evil en wanneer good? (ik heb ze good :confused:)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Kan je rood komen te staan ofzo? Hoeveel kan je rood komen te staan? Als dat kan ga ik straks nog ff lekker veel dingen kopen. Sta niet rood, maar als je het me even wilt uitleggen graag.

Gisteren Sir William verslagen en direct op zoek gegaan naar Goldo. Ik ben die hele mijn en brouwerij door geweest, maar ik heb Goldo nog niet gevonden. Kan iemand mij vertellen waar Goldo zit precies?

En als iemand nog wat locaties van Items voor je toren, spelles of andere dingen weet, die zou ik ook wel graag willen weten. ;):)

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel gewoon dat je geld bijna op is want ik stond op een moment op 6 gold nadat ik wat dingen had gekocht en ik begon met 30.000 gold:p Goldo is direct achter de brouwerij maar je moet eerst wat water minions links van de brug het water in sturen en dan kunnen ze recht van de brug eruit om met het wiel de brug te maken. En om te kijken of je spells al heb moet je meerdere keren de spell selecteren want dan veranderd hij in de 2e of 3e level spell. Ik denk dat als je op een bepaald percentage evil zit dat je dan de evil spells krijg maar ik weet niet hoe hoog dat percentage moet zijn. De spells hoeven niet in de goede volgorde gevonden te zijn dus je kan de level 3 spells ook vinden op de plekken waar de meeste mensen de level 1 spells vinden. Dat had ik met de Betrayal spell die ik gewoon niet had zien liggen in de Mellow Hills. Deze site heb ik gebruikt om de laatste spell te vinden en er staan ook locaties van andere items alleen hij is jammer genoeg niet compleet.

Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Alle corrupted versies zijn evil. Er zijn trouwens maar 3 levels. Bij de vuurspreuken heb je bijvoorbeeld flamebolt, firethrower (of hoe het ook heet). Van het laatste level zijn er twee variaties... maar je kunt er maar eentje krijgen volgens mij. Als je zelf erg corrupted bent krijg je de corrupted versie (corrupted flame in dat geval). Ben je relatief uncorrupted, dan krijg je de uncorrupted flame versie. Ik zou niet weten waar het omslagpunt is (bijvoorbeeld bij 50% corruptheid)... of dat als je van pure evil helemaal bekeert naar pure good ook de laatste spreuk automatisch wordt aangepast...

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik was 50%+ evil en kreeg mijn lvl 3 shield spell good :mad:

als je weer in het menu komt en weer continue doet, kom je weer in de tower en kan je alles weer halen. En als quest krijg je weer om die wizard te mollen.

20. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg in de gold mine maar 3 van de 4 schatten verplaatst. De 4e (volgens mij de 1e), daar blijven ze stilstaan met de kist, terwijl er niks in de weg staat. Dat is die het korts bij de teleport staat. Wat moet ik hier doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina